Ik kots toch zo verschrikkelijk op die moslims die uitspraken doen zoals in dit nieuwbericht. Het lijkt wel of moslims boven alles en iedereen staan. Ze mogen op iedereen commentaar hebben, zo mogen iedereen beledigen en zijn verbaasd als daar moeilijk over gedaan wordt. Maar zodra een stripboekfiguur uit een oud boekje van hun op zijn nummer wordt gezet breekt de pleuris uit. Die moslims hebben mensen die nu leven diep in hun hart beledigd(homo's zijn lager dan honden en dat soort uitspraken), maar zodra er iets verkeerds wordt gezegt over een figuur wat ooit MISSCHIEN heeft geleefd mag dat niet???
Tevens vind ik de moslims in het nieuws stuk erg fout, door eigenlijk indirect aan Iran te vragen of ze een fatwa willen uitspreken. Dit soort idioten moeten ze bij Scheveningen de grens over zetten! Ze pleiten gewoon voor de doodstraf van Mw. Ayaan Hirshi Ali('we vertalen wel wat ze gezegt heeft en sturen dat naar Iran' )
En maar mopperen dat wij de moslims niet respecteren
Ik zeg tegen de moslims: ga maar ergens in de woestijn op een kameel om fatwa's vragen/smeken/opdracht geven, of hou je aan de Nederlandse normen, waarden & wetten
edit: Ja, ik weet dat er ook moslims zijn die hier niet zo over denken. Ze volgen wel de normen, waarden en wetten van Nederland. Voor die moslims heb ik dan ook respect.
[Dit bericht is gewijzigd door beany op 29-01-2003 13:00]
Veel aangiften tegen H-A, vooral van Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |