Het album Boomslang is pas uitgebracht en is voor echte Smiths liefhebbers zeer aantrekkelijk. Johnny zingt zelf en dat klinkt heel anders dan Morrissey.
voor meer info, kijk naar hun site:
http://www.johnnymarr.com
tamelijk sobere site, maar er staan ook linkjes naar clipjes en mp3's van hun
quote:Ok dan Dolle Hond, hier is -ie dan... EINDELIJK een reactie op jouw schitterende initiatief tot een Johnny Marr topic
Op woensdag 29 januari 2003 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
De nieuwe single is geregeld op StuBru te horenHet album Boomslang is pas uitgebracht en is voor echte Smiths liefhebbers zeer aantrekkelijk. Johnny zingt zelf en dat klinkt heel anders dan Morrissey.
http://www.johnnymarr.comtamelijk sobere site, maar er staan ook linkjes naar clipjes en mp3's van hun
speciaal voor jou een tourschema voor deze maand. Mocht je nog in Australië zitten dan kan je nog mooi even een concertje van Johnny Marr + the Healers meepikken
---
supporting Pearl Jam in Australia:
2/08 Brisbane - Entertainment Centre
2/09 Brisbane - Entertainment Centre
2/11 Sydney - Entertainment Centre
2/13 Sydney - Entertainment Centre
2/14 Sydney - Entertainment Centre
2/16 Adelaide - Entertainment Centre
2/18 Melbourne - Rod Laver Arena
2/19 Melbourne - Rod Laver Arena
2/20 Melbourne - Rod Laver Arena
2/23 Perth - Burswood Dome
---
quote:Hoi hoi, de club groeit
Op zaterdag 15 februari 2003 00:01 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik heb best interesse hoor, wees niet ongerust. Bij the Smiths heeft hij naar mijn mening erg mooie dingen gedaan. Ik ben overigens ook wel benieuwd naar die plaat van Johnny Marr met The Healers.
quote:Staan we al bijna bovenaan?
Op zaterdag 15 februari 2003 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
eindelijk wat aandacht.maar s kijken of ik die nieuwe cd kan bemachtigen
Zo ja, dan ben ik er ook wel voor te vinden...
The Smiths waren natuurlijk sowieso één van de betere bands uit de jaren '80.
quote:Vind je het voor smiths fans aantrekkelijk omdat het zo anders is? Dan lijkt het me juist onaantrekkelijk.
Op woensdag 29 januari 2003 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
De nieuwe single is geregeld op StuBru te horenHet album Boomslang is pas uitgebracht en is voor echte Smiths liefhebbers zeer aantrekkelijk. Johnny zingt zelf en dat klinkt heel anders dan Morrissey.
http://www.johnnymarr.comtamelijk sobere site, maar er staan ook linkjes naar clipjes en mp3's van hun
quote:Hier komt ie dan= ik vond er een heleboel echt goeie nummers opstaan. Zoals bangin on, inbetweens en youre the magic(gitaarspel heeft wel iets weg van the stone roses). Marrs gitaarspel vind ik echt super. Het is wel wat gewoner dan bij the smiths maar het is ook niet echt te vergelijken. In 1 nummer leek zijn stem op michael stipe(rem) en in een ander op neil finn(crowded house). Het is dus muziek die vooral geschikt is voor conservatievelingen= het is niet vernieuwend ofzo. Maar wel erg goed.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:33 schreef thesoundfan het volgende:
nog meer aandacht. = Ik ban nu boomslang aan het downloaden en ik plaats mijn mening laterz wel.smilie
quote:Waar vind ik JPC? t'Isda?
Op maandag 17 februari 2003 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
bij JPC is de cd tot 15 maart in de aanbieding: 14,99
quote:www.jpc.de
Op dinsdag 18 februari 2003 14:47 schreef hoppe het volgende:[..]
Waar vind ik JPC? t'Isda?
Duitse internet-muziek-winkel.
alleen verzendkosten naar NL is 6,50, ongeacht grootte order (dus meestal verzamel ik eerst het nodige in mijn Warenkorb, dan valt het relatief mee, maar nou zal ik moeten schrappen, want er zit al voor meer dan 350 euro in, wordt toch wat te veel voor een keer)
quote:Danke
Op dinsdag 18 februari 2003 15:58 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Duitse internet-muziek-winkel.
alleen verzendkosten naar NL is 6,50, ongeacht grootte order (dus meestal verzamel ik eerst het nodige in mijn Warenkorb, dan valt het relatief mee, maar nou zal ik moeten schrappen, want er zit al voor meer dan 350 euro in, wordt toch wat te veel voor een keer)
Ik ga er gelijk ff kijken of daar meer te vinden is dat mij aanstaat.
quote:is best een goeie, mag er graag ströbeln
Op dinsdag 18 februari 2003 16:05 schreef hoppe het volgende:[..]
Danke
Ik ga er gelijk ff kijken of daar meer te vinden is dat mij aanstaat.
Ophouden John en hou je bij produceren!!!
Voor meer info:
ik heb hem in huis en enkele malen gedraaid inmiddels, sommige nummers zijn erg lekker, andere minder. Geen super-cd, maar hij misstaat niet in de kast en in de cd-speler.
Johnny heeft m zelf geproduceerd en eigenlijk vind ik de productie het beste aspect. Heel mooi helder geluid, in de bijna acoustische nummers komt een bijna soort van sprankeling naar buiten.
Ben benieuwd of ik de CD tegenkom... Dank voor de reminder! Ga eerst maar eens de Finn DVD opzetten, dat is een feest om te luisteren en te zien!
* inspiral erg benieuwd is.
dat zekerquote:Op zondag 6 februari 2005 12:45 schreef Bombie het volgende:
Wat mij betreft mag hij wel eens aan zijn tweede album beginnen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Als je naar deze "muziek" luistert ben je dus echtwel kansloos. Tering wat een enorme bagger, gatverdamme
Mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |