Het zijn:
Liefst ruilen tegen PS2 games, maar tegen GBA games mag ook.
THPS 3 is momenteel te krijgen voor 32.95
Dus dan vind ik 30 euro wel duur....
Voor 20 euro wil ik hem wel hebben...
30 euro los, 50 euro samen of ruilen tegen ander PS2/GBA/GC spel.
Sorry..
The Thing is trouwens ook erg stoer.
quote:Origineel, Tony Hawk is toch nog helemaal niet op platinum uit?
Op vrijdag 31 januari 2003 09:13 schreef Deadbeaf het volgende:
Is het btw de platinum of de originele versie???
Ik heb THPS 4... maar THPS 3 is ook super leuk....
Ik zal er nog effe over denken en dan hoor je van me.....
quote:Okee! Lijkt me het handigste om op het NS station af te spreken. Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond rond 20:00 uur of morgenochtend lukt wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 09:16 schreef Deadbeaf het volgende:
Ok... done deal...
The Thing hoef je niet?
morgen is het zaterdag he... eeeh... dan kan ik op het station zijn ja... dat lukt me vanavond niet.. moet fitnessen....
Moet toch in de stad zijn.. dus hoe laat spreken we af?? op het centraal station....
Geloof me. THPS 3 niet weg doen. Daar heb je volgende maand spijt van. Ik heb em nu ook al 7 keer uitgespeeld. Dan speel ik em ff niet en een paar weken later wil ik em weer intensief spelen. Je krijgt er echt spijt van als je em wegdoet.
quote:Houd je mond nou....
Op vrijdag 31 januari 2003 09:22 schreef GoodspeeD het volgende:
NIET DOEN!Geloof me. THPS 3 niet weg doen. Daar heb je volgende maand spijt van. Ik heb em nu ook al 7 keer uitgespeeld. Dan speel ik em ff niet en een paar weken later wil ik em weer intensief spelen. Je krijgt er echt spijt van als je em wegdoet.
quote:Als je bij Topfit zit, daar zit ik vanavond ook (spinnen om 18:00 uur).
Op vrijdag 31 januari 2003 09:20 schreef Deadbeaf het volgende:
morgen is het zaterdag he... eeeh... dan kan ik op het station zijn ja... dat lukt me vanavond niet.. moet fitnessen....
quote:Doe maar vroeg, 9:00 uur op het station? Ik wacht wel bij het foto-automaat.
Moet toch in de stad zijn.. dus hoe laat spreken we af?? op het centraal station....
quote:Niet mee bemoeien, ik heb hem ooit gekocht vanwege de reviews, maar het is niet mijn type game.
Op vrijdag 31 januari 2003 09:22 schreef GoodspeeD het volgende:
NIET DOEN!Geloof me. THPS 3 niet weg doen. Daar heb je volgende maand spijt van. Ik heb em nu ook al 7 keer uitgespeeld. Dan speel ik em ff niet en een paar weken later wil ik em weer intensief spelen. Je krijgt er echt spijt van als je em wegdoet.
09:00 Zal wel lukken denk ik... moet met de bus komen.... dus hopende op geen vertraging ben ik om 09:00 daar...
bij het foto automaat.. cya tomorrow!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |