quote:Mijn vader is opgegeven
Op dinsdag 28 januari 2003 20:34 schreef rolfvp het volgende:
en hoest met de status van zijn ziekte?EN GEFELICITEERD MET JE PA
quote:ohw fuck...tja das misschien wel zo
Op dinsdag 28 januari 2003 20:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt, hoor,
maar ik denk dat het meer aan erikh is om een tweede deel te openen.
Ik hoor het wel.
En gefeliciteerd, man!
quote:ohw okee dan ist goed...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:42 schreef erikh het volgende:
Laat maar open, ik waardeer het gebaar
quote:Ja, was leuk wel rustig maar hij kan gewoon niet te druk doen omdat hij weinig energie heeft
Op dinsdag 28 januari 2003 20:44 schreef rolfvp het volgende:
-Ik Zei Niks-
edit rolfvp ->
quote:Dank je wel.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:45 schreef Nadientje het volgende:
Gefeliciteerddas goed nieuws
veel succes nog
Laten we hopen dat ik over niet al te lange tijd de titel van dit topic kan wijzigen naar mijn vader is genezen
Maar dat zal nog wel even duren, maar als dat gebeurt is het wel de mooiste dag uit mijn leven
Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
quote:Ik hoop het ook voor je... sterkte!
Op donderdag 27 februari 2003 16:22 schreef erikh het volgende:
Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
quote:Hoe gaat het met dat medicijn?
Op donderdag 27 februari 2003 16:22 schreef erikh het volgende:
Net de uitslag van zijn laatste scan gehad, de tumor is stabiel gebelven, niet gegroeid dus en ook de uitzaaiingen zijn weggebleven.Hij gaat nu met een nieuw medicijn beginnen waar ze in de vs hele goede resultaten mee hebben gehaald, het is een soort van chemokuur versterker dus de werking wordt versterkt. Ik hoop dat dit ook bij hem aanslaat en dat die klotetumor dus gaat krimpen
De tumor is kleiner geworden . Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:05 schreef erikh het volgende:
De 1e scan is geweest terwijl hij het nieuwe medicijn gebruiktDe tumor is kleiner geworden
. Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
Heerlijk om zulk fijn nieuws hier te lezen. Tnx dat je het wilde delen; je hebt mijn dag in ieder geval nog een stukje bijer gemaakt..
jacko
quote:dat is erg goed nieuws!
Op dinsdag 27 mei 2003 15:05 schreef erikh het volgende:
De 1e scan is geweest terwijl hij het nieuwe medicijn gebruiktDe tumor is kleiner geworden
. Dit gaat de goede kant op, volgens de verwachting van de artsen had hij nu al dood moeten zijn maar hij is er nog gewoon.
* erikh is weer blij
WONDEREN BESTAAN!!!!!!!
YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net van mijn vader gehoord dat de tumor bijna niet meer te zien is op de scans
OMG ik kan gewoon niet beschrijven hoe blij ik nu ben, de tranen van blijdschap vloeien over mijn wangen
Mag de topictitel veranderd worden in mijn vader is niet langer opgegeven?
WHAAAHAHAHAH OMG ik kan me niet herrinneren dat ik zo blij was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |