Te laat kwam ik erachter dat naast live optreden en thuismixen, ook de mixen opnemen en publishen op internet bij de verwachtingen van mn dj-schap hoorden. Kortom, ik koop weer nog duurdere platenspelers
Dus te koop:
2x Stage Line DJP350/SI Direct Drive High-Torque Turntables
Algemene specificaties:
-Directdrive (Quartz gestuurd) High Torque
-Snelheden: 33, 45, 78 rpm
-Pitch +/- 10, 20, 30%
-Reverse
-Quartz Lock (absolute nul, zelfde optie als bij nieuwe Technics MK-III D)
-Break adjust (langzaam of snel stoppen van de motor, zie zelfde functie als de vestax pdx2000)
-gewicht +/- 10 kg. per stuk
Inclusief slipmatten / elementen
Alles in doos met handleiding
Kheb ze nog maar een paar maanden.
Meer informatie is te vinden op www.imgstageline.de
Ik doe ze samen weg voor slechts 475,-
foto:
quote:Geef je mij die andere toch?
Op dinsdag 28 januari 2003 22:09 schreef Wasaap het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 nodig....
hoeveel moet dat opbrengen?
Ik liet ff aan een vriend van me lezen (DJ Laidback Luke (stond ook op lowlands)) en hij heeft er nog 1 2e hands voor me staan kan ik voor 50 euro kopen van hem (zelfde maar dan de 400 versie)
quote:Jaaaaaaaaa, ik was er, Laidback Luke stond in India...hele tijd vooraan gestaan, dansen, ouwehoeren...toprilekste dj die Luke. Bedank um maar voor zijn optreden op lowlands!
Op dinsdag 28 januari 2003 22:31 schreef Wasaap het volgende:
ow laat maar!Ik liet ff aan een vriend van me lezen (DJ Laidback Luke (stond ook op lowlands)) en hij heeft er nog 1 2e hands voor me staan kan ik voor 50 euro kopen van hem
(zelfde maar dan de 400 versie)
quote:Ik stond (uiteraard) ook vooraan. Ik had een spike ketting om en stond de heletijd jointjes te roken met iedereen.
Op dinsdag 28 januari 2003 23:56 schreef superbossy het volgende:[..]
Jaaaaaaaaa, ik was er, Laidback Luke stond in India...hele tijd vooraan gestaan, dansen, ouwehoeren...toprilekste dj die Luke. Bedank um maar voor zijn optreden op lowlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |