Ik kocht altijd Diesel-spijkerbroeken, mooie modellen, superkwaliteit en gewoon goed.
Ze waren 180 gulden. Vorig jaar werd dat 99 euro, dus al effe 40 gulden erbij. En sinds een paar maanden was ook die 99 euro niet meer genoeg en moet je gewoon 150 euro standaard voor het basismodel dokken . 330 gulden voor een simpele spijkerbroek gaat ook mij te ver.
Zak maar lekker in de stront met je spijkerbroeken, Diesel. Zelfs Replay is normaler geprijst .
Van 180 gulden naar 330! .
Ik vind Replay ook mooier dan Diesel, maar Replay is ook niet zo goedkoop hoor. M'n laatste Replay-aankoop was oorspronkelijk 135 Euro , dus die heb ik toen niet gekocht en gelukkig zag ik die broek een paar weken later liggen in de uitverkoop voor 50 Euro omdat het de laatste was en het is precies mijn maat (
28
). Ik ben er zo blij mee en ik heb 'm nu aan.
Miss Sixty broeken zijn ook leuk en niet zo heel duur, maar ik denk dat dat je niet zal staan X-Ray
.
quote:Hallo Oxa
Op zondag 26 januari 2003 19:25 schreefOxazepam
het volgende:
HoiX-Ray
,
quote:Ik vind Diesel mooier dan Replay, maar Diesel prijst zichzelf nu wel een beetje uit de markt...
Ik vind Replay ook mooier dan Diesel, maar Replay is ook niet zo goedkoop hoor. M'n laatste Replay-aankoop was oorspronkelijk 135 Euro, dus die heb ik toen niet gekocht en gelukkig zag ik die broek een paar weken later liggen in de uitverkoop voor 50 Euro omdat het de laatste was en het is precies mijn maat (
28
). Ik ben er zo blij mee en ik heb 'm nu aan.
quote:Energy is de mannelijke variant van dat merk.Miss Sixty broeken zijn ook leuk en niet zo heel duur, maar ik denk dat dat je niet zal staan
X-Ray
.
quote:Na 2 keer wassen is dat ook meestal wel te zien
Op zondag 26 januari 2003 19:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Mijn broeken kosten 30 euro max.
quote:Volgens mij bepaalt Diesel wel degelijk de consumentenprijs. De handelaren krijgen een rabat.
Op zondag 26 januari 2003 19:29 schreef Fliepke het volgende:
ligt vaak niet eens aan diesel, weet je hoe vaak kleding over de kop gaat van groothandel naar winkel?
quote:Niet als je kúnt wassen.
Op zondag 26 januari 2003 19:28 schreef X-Ray het volgende:[..]
Na 2 keer wassen is dat ook meestal wel te zien
.
quote:denk dat diesel alleen maar een adviesprijs kan geven...
Op zondag 26 januari 2003 19:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
Volgens mij bepaalt Diesel wel degelijk de consumentenprijs. De handelaren krijgen een rabat.
quote:Wat apart. Ik dacht dat het over de nieuwe film van Vin ging.
Op zondag 26 januari 2003 19:27 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat het over benzine ging toen ik de titel las
quote:Nou ja, technisch gezien bepaalt de consument de consumentenprijs.
Op zondag 26 januari 2003 19:30 schreef X-Ray het volgende:
Volgens mij bepaalt Diesel wel degelijk de consumentenprijs. De handelaren krijgen een rabat.
* Jordy-B loopt in Texas Bull-spijkerbroeken...
Die kosten bijna niets, dragen prima en zien er prima uit... (ook als ze vaak gewassen zijn)
Doe'k wat verkeerd ofzo? 'k zie hier mensen praten over spijkerbroeken van 99 piek die in prijs gestegen zijn naar 150 piek...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 26-01-2003 19:45]
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:44 schreef Haanibal het volgende:
ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe stom mensen kunnen zijn om zoveel geld uit te geven voor een lapje stof.
Ik hoef niet zonodig een merk broek die mooi zou moeten staan want die en die draagt hem ook, maar ik koop liever broeken die mooi staan.
(Ik heb trouwens een hekel aan 'winkelen' maar dat zal wel aan mij liggen')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |