quote:bron: www.gva.be
24/01 Jongerenbende gaat jongens te lijf in Mechelen
Een bende van zes allochtone jongeren ging op het Jef Denijnplein twee negentienjarige jongens te lijf. De herrie ontstond toen een allochtone jongen aan een van de twee een sigaret vroeg. De jongen weigerde omdat hij niet rookte. Daarop ontstond er een scheldpartij.
De bende ging het tweetal te lijf. De slachtoffers moesten zich laten verzorgen. Ze legden klacht neer bij de politie. De vechtersbazen zijn 17 à 22 jaar en van vermoedelijk Marokkaanse en Turkse origine.Er was ook één Oost-Europeaan bij het gezelschap.
quote:hij rookt niet
Op vrijdag 24 januari 2003 11:05 schreef Fliepke het volgende:
hmm, tja erg vervelend...maar roken is dus echt slecht voor je gezondheid
quote:dat is blijkbaar ook slecht voor je gezondheid
Op vrijdag 24 januari 2003 11:06 schreef realist_ik het volgende:
hij rookt niet
De tijd zal het leren, en niet ter goede
quote:Je moet blijkbaar sigaretten bijhebben om niet in elkaar gemept te worden als een allochtone jeugdbende een peukie wil roken...
Op vrijdag 24 januari 2003 11:07 schreef HighLander het volgende:[..]
dat is blijkbaar ook slecht voor je gezondheid
quote:tsja dat geldt voor de gemiddelde nederlander tov marokanen.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:06 schreef Bastard het volgende:
ja.. die smoesjes ken ik uit eigen ervaring ook.. Als ze maar een rede hebben
quote:nee.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:11 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
tsja dat geldt voor de gemiddelde nederlander tov marokanen.
quote:Welnee, dan verzinnen ze wel weer wat anders. Verkeerde merk ofzo...
Op vrijdag 24 januari 2003 11:11 schreef realist_ik het volgende:
Je moet blijkbaar sigaretten bijhebben om niet in elkaar gemept te worden als een allochtone jeugdbende een peukie wil roken...
quote:Ja, en wat is je punt nou?? Ik dacht, krijg een verhaaltje over hoe iemand in elkaar is gemept om het niet geven van een sigaretje. Maar nee hoor, er zit weer een diepgaande gedachte achter.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:04 schreef realist_ik het volgende:
Dit overkwam een vriend van m'n broertje...
Hij studeert in Mechelen en moet regelmatig te voet door het centrum.
Sinds vorig jaar is hij al drie keer overvallen en twee keer in elkaar gemept door de grote slachtoffers van onze maatschappij. Hij wist me te vertellen dat in zeker twee voorgaande gevallen dezelfde (allochtone) jongeren betrokken waren en er telkens ongestraft mee weg kwamen.
Net als in NL zijn deze straatcriminelen ook in B vaak van Marokkaanse afkomst. Ik vind het dan ook belachelijk dat dit probleem nog altijd wordt ontkend en/of geminimaliseerd. Dit IS gewoon een afkomstgebonden verschijnsel, weliswaar versterkt door de positie in de maatschappij, maar het valt niet te ontkennen. Rechtstreeks afkomstig van het machogedrag dat de islam kenmerkt. eergevoel my ass ...
[..]bron: www.gva.be
MAAR aan de rechterkant van de straat..
Ik heb geen klappen gehad (was ze ook niet gelukt ) maar geeft toch maar weer aan dat ze gewoon ellende willen hebben.
Er zitten hele boel goede mensen tussen.
Maar marokkaanse jeugd en ook andere afkomsten hoor molukkers antilianen lijkt net zo dat ze nix te doen hebben.
Altijd maar alles rustig aan op school nooit aanwezig en maar klagen over school en inburgerings cursus ..
Ik denk dat ze liever mensen terroriseren en mobieltjes onrechtmatig toe eigenen.
[Dit bericht is gewijzigd door LauLau op 24-01-2003 11:14]
quote:Waarom hoor ik daar dan nooit iets over?
Op vrijdag 24 januari 2003 11:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
We zoeken de berichten nou ook maar in het buitenland. Je moet toch wat hé?
[Dit bericht is gewijzigd door Ludwig op 24-01-2003 11:15]
quote:Je krijgt idd een verhaaltje over iemand die in elkaar is gemept om het niet geven van een sigaretje.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:12 schreef perplex het volgende:[..]
Ja, en wat is je punt nou?? Ik dacht, krijg een verhaaltje over hoe iemand in elkaar is gemept om het niet geven van een sigaretje. Maar nee hoor, er zit weer een diepgaande gedachte achter.
quote:jij ervaart dat als goed.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarom hoor ik daar dan nooit iets over?
als je een hond wilt slaan kun je altijd wel een stok vinden.
(wat niet weerhoudt dat er geen kuthonden zijn )
quote:wat nou zoeken?
Op vrijdag 24 januari 2003 11:14 schreef the-O het volgende:
Kut Belgen.We zoeken de berichten nou ook maar in het buitenland. Je moet toch wat hé?
edit: laat dit maar
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 24-01-2003 16:57]
quote:1) gebeurt minder
Op vrijdag 24 januari 2003 11:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarom hoor ik daar dan nooit iets over?
quote:Sjah je zult maar in elkaar gemept worden omdat je aan De RECHTER kant van de straat fietst..
Op vrijdag 24 januari 2003 11:15 schreef realist_ik het volgende:[..]
Je krijgt idd een verhaaltje over iemand die in elkaar is gemept om het niet geven van een sigaretje.
Tevens vertel ik er bij hoe ik er over denk.
Dat jij dat dit schaart onder de demonisering van Marokkanen moet je zelf weten ...
quote:Nee, misschien voor sommige, niet voor de gemiddelde. Maar het feit dat ze zich zo sterk op deze specifieke bevolkingsgroep (marokkanen) richten en niet op een van de vele andere bevolkingsgroepen in NL, zegt mi meer over de gem. marokkaan dan over de gem. NL'er.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
quote:Als 95% van de mensen pittbull's slaat en de resterende 5% andere hondenrassen, zoals poedeltjes, dan zegt dit ook vrij veel nl.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:16 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
jij ervaart dat als goed.
als je een hond wilt slaan kun je altijd wel een stok vinden.
(wat niet weerhoudt dat er geen kuthonden zijn
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |