abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11228543
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Feestbeest
Je signature is TOP!
'every way that I can, ill try 2 make u love me again'

psst every way that I can - Sertab Erener
.
pi_11228550
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:42 schreef miri1982 het volgende:
hallo mensen,wie gaat er ook eind julie/begin augustus naar bodrum en eventueel ook naar hotel blue dreams(torba)????????ik hoor het graag van jullie.liefs,miriam 0-)
Waar heb je het geboekt???
  donderdag 19 juni 2003 @ 20:20:21 #128
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11228620
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:18 schreef Partygurl het volgende:

[..]

psst every way that I can - Sertab Erener

I know Loved the song and the performance of Sertab during the Eurosongfestival
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11228641
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

I know Loved the song and the performance of Sertab during the Eurosongfestival

wwhehe ben me aant inburgeren
.
  donderdag 19 juni 2003 @ 20:22:28 #130
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11228698
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:20 schreef Partygurl het volgende:

[..]

wwhehe ben me aant inburgeren

Dat doe je goed
Heb je nog een aantal tips van me nodig?
(je doet het zonder mij trouwens aardig goed hoor)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11228712
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Dat doe je goed
Heb je nog een aantal tips van me nodig?
(je doet het zonder mij trouwens aardig goed hoor)

neuj...ik doe nie aan tips
Ik zie t daar wel. in mei naar icimiler geweest, ging ook goed
Alleen hitsige ventjes daar
.
  donderdag 19 juni 2003 @ 20:25:20 #132
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11228776
Hahaha de ouders van mijn vriendin hebben daar een huis
Terugkomen op de hitsige ventjes gedeelte: ik ben onschuldig!
pi_11231820
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hahaha de ouders van mijn vriendin hebben daar een huis
Terugkomen op de hitsige ventjes gedeelte: ik ben onschuldig!
Wat is er mis met hitsige ventjes
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:12:19 #134
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11231945
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:08 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wat is er mis met hitsige ventjes

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee
Ben zelf ook een man namelijk. Maar als ze lastig beginnen te doen bij een van mijn vriendinnen word ik bloedlink!
pi_11243523
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:57 schreef Reptile het volgende:
Vraag je aan LIEVERD23:

Ik ben van plan om rond 1 augustus met mijn vriendin naar bodrum te gaan. Kan je me vertellen hoe t zat met de prijs voor de vlucht en hotel? Wij gaan in t hoogseizoen dus t zal wel wat duurder zijn, maar bij wie heb je het bijv. geboekt....?

Wij zijn niet van die stap-types...zijn er dan voor ons plenty dingen te doen. Ik had gelezen over die wateractiviteiten, die ik wel kan waarderen, maar kan je bijv. meer dingen vertellen? Toen je ging, wat het echt heen druk aan t sttand en is t 's avonds veilig? Ik had ook gehoord van een jeepsafari ......

Bij voorbaat veeeeeeeeel dank

reptile

hoi reptile,

wij hebben via d-reizen bij neckermann geboekt voor 235,- p.p. (alles bijelkaar) alles is goed gegaan.

wij zijn ook niet zulke feestbeesten meer aangezien mijn vriend al 29 is. en de laatste jaren hevig heb gefeest

qua watersport is er genoeg te doen. ook zijn er genoeg excursies zoals jeepsafari, een dagje daylan. als je naar pamukkale (kalksteen rotsen) wil moet je wel ff bedenken dat het 4 uur rijden is. dit zeggen ze er vaak niet bij. dus dan weet je het. als je dingen wil reserveren doe het niet via je toeroperator. dat kost je geheid 10 euro meer als bij de lokale operators. ga ook zeker naar de hammam. (turks bad) zeer relaxed. oh ja als je wilt duiken moet je dit aan het begin van je vakantie doen. want twee dagen voor vertrek mag je niet meer duiken anders kan je een dodelijke ziekte krijgen (i.v.m. onderdruk en bovendruk) ik weet alleen niet hoe hij heet. dit word je vaak ook niet verteld namelijk

s´avonds is het veilig hoor. als je maar op je spullen let. wij hebben nergens last van gehad. ook het strand was redelijk rustig, maar goed het was ook niet echt druk (i.v.m. de oorlog)

ik hoop je zo geholpen te hebben heb je nog meer vragen kun je ze stellen

pi_11243897
jongens hoe kan ik hier foto´s neerzetten? heb het overal gezocht maar kan het niet vinden
  vrijdag 20 juni 2003 @ 12:57:29 #137
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11243987
Je foto moet op internet staan en dan

[ img ] http://forum.fok.nl/i/m/8.gif [ /img ] zonder spaties, staat ook in de faq

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11244583
dan kan ik helaas geen foto´s plaatsen aangezien ik geen eigen site heb.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:23:31 #139
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11244631
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:22 schreef lieverd23 het volgende:
dan kan ik helaas geen foto´s plaatsen aangezien ik geen eigen site heb.
www.picserver.tk gratis en makkelijk
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_11245115
dit doe ik later dan wel. ik heb ze wel al op pic server gezet, maar het lukt nog niet zo helemaal (ben niet zo computer technisch ) maar ik moet zo weg dus heb geen tijd. komt later dan wel

thx

pi_11273745
hier zijn eindelijk onze foto´s

zaterdag 21 juni 2003 @ 19:09:02 #142
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11274326
Yeahhh! Stoere foto's hoor!
Ik zie in ieder geval dat je van alles geprobeerd hebt!
Van Jetski's tot aan Parasailing
Wel even een praktische tip:
Mocht je 'big boned' (of te wel zwaar zijn) doe dan niet aan para sailing. Het kan gevaarlijk zijn. Dit wordt niet altijd verteld. Met veel wind kun je beter hier ook niet aan deelnemen. Er zijn wereldwijd een aantal gevallen geweest waar het verkeerd afliep.
pi_11289236
ze vertellen idd niet alles. ook dat je twee dagen voor vertrek mag je niet duiken i.v.m. de ziekte van carson of zo? dit zeggen ze dus niet. maar het kan dus wel heel slecht met je aflopen.

maar goed bij ons was alles super gegaan. het was ook echt heel leuk. zeker aan te raden.

pi_11290318
Ziekte van Caisson

Heeft te maken met de druk die op je lichaam komt te staan. Daarom mag je ook niet vanaf een redelijke diepte met duiken in een keer hard omhoog zwemmen. Als je dat wel doet vormen zich in je cellen stikstof belletjes en dat is niet zo goed voor je gezondheid (lees; dodelijk).

-Sorry, ben effe bijdehand

pi_11303186
Bodrum is top ! Ben er vorig jaar geweest. We zaten eigenlijk in voorstadje Bitez, ook wel gezellig maar veel minder volk. Ook Gumbet is leuk om weg te gaan maar Bodrum zelf is de publiekstrekker natuurlijk. Zeker een aanrader de grootste openluchtdisco van Europa, Halikarnass. Verder ook veel leuke bars en danscafes. Bijna allemaal in openlucht met leuke zetels enzo. Je gaat je amuseren !
En serieuze koopjes op de markt que (valse) merkkledij !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  maandag 23 juni 2003 @ 10:45:05 #146
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11310398
Ja zoals een setje boxershorts
Ik heb toen ter tijd een 5tal van Hugo - Armani - Borg gekocht voor 10euro! (boxershort voor ¤ 2 p/stuk - wegwerp dingen dus)
pi_11310822
yep en lacoste-polo's voor 4 euro/stuk enzo. Heb daar een erg speciale trui gekocht van Armani voor amper 40 euro.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  maandag 23 juni 2003 @ 11:10:35 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11310888
Het is geloof ik illegaal om nepkleding mee te nemen. Illegale zaken mogen niet op fok! Nu ben ik niet van plan om dit te gaan verwijderen, maar iets minder mag wel.
*OUD heilige*
  maandag 23 juni 2003 @ 11:35:32 #149
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11311278
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:10 schreef YPPY het volgende:
Het is geloof ik illegaal om nepkleding mee te nemen. Illegale zaken mogen niet op fok! Nu ben ik niet van plan om dit te gaan verwijderen, maar iets minder mag wel.
Ik heb ze ook niet meegenomen
Het waren nep-boxershorts dus heb ik ze als 'WEGWERP' shorts gebruikt. Ze liggen daar ergens op het strand denk ik
pi_11338921
Whoeii!!
Nog 22 dagen en dan vertrekken wij naar Bodrum!!

Hebben we vet zin in!!! go go go go go BIER!!!!!!!! go go go

You Need People,................. Like Me!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')