quote:psst every way that I can - Sertab Erener
Op donderdag 19 juni 2003 20:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Feestbeest
Je signature is TOP!
'every way that I can, ill try 2 make u love me again'
quote:Waar heb je het geboekt???
Op donderdag 19 juni 2003 19:42 schreef miri1982 het volgende:
hallo mensen,wie gaat er ook eind julie/begin augustus naar bodrum en eventueel ook naar hotel blue dreams(torba)????????ik hoor het graag van jullie.liefs,miriam 0-)
quote:I know
Op donderdag 19 juni 2003 20:18 schreef Partygurl het volgende:[..]
psst every way that I can - Sertab Erener
quote:wwhehe ben me aant inburgeren
Op donderdag 19 juni 2003 20:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
I know
Loved the song and the performance of Sertab during the Eurosongfestival
quote:Dat doe je goed
Op donderdag 19 juni 2003 20:20 schreef Partygurl het volgende:[..]
wwhehe ben me aant inburgeren
quote:neuj...ik doe nie aan tips
Op donderdag 19 juni 2003 20:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dat doe je goed
Heb je nog een aantal tips van me nodig?
(je doet het zonder mij trouwens aardig goed hoor)
quote:Wat is er mis met hitsige ventjes
Op donderdag 19 juni 2003 20:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hahaha de ouders van mijn vriendin hebben daar een huis
Terugkomen op de hitsige ventjes gedeelte: ik ben onschuldig!
quote:Persoonlijk heb ik er geen moeite mee
Op donderdag 19 juni 2003 22:08 schreef HiZ het volgende:[..]
Wat is er mis met hitsige ventjes
quote:hoi reptile,
Op donderdag 19 juni 2003 18:57 schreef Reptile het volgende:
Vraag je aan LIEVERD23:Ik ben van plan om rond 1 augustus met mijn vriendin naar bodrum te gaan. Kan je me vertellen hoe t zat met de prijs voor de vlucht en hotel? Wij gaan in t hoogseizoen dus t zal wel wat duurder zijn, maar bij wie heb je het bijv. geboekt....?
Wij zijn niet van die stap-types...zijn er dan voor ons plenty dingen te doen. Ik had gelezen over die wateractiviteiten, die ik wel kan waarderen, maar kan je bijv. meer dingen vertellen? Toen je ging, wat het echt heen druk aan t sttand en is t 's avonds veilig? Ik had ook gehoord van een jeepsafari ......
Bij voorbaat veeeeeeeeel dank
reptile
wij hebben via d-reizen bij neckermann geboekt voor 235,- p.p. (alles bijelkaar) alles is goed gegaan.
wij zijn ook niet zulke feestbeesten meer aangezien mijn vriend al 29 is. en de laatste jaren hevig heb gefeest
qua watersport is er genoeg te doen. ook zijn er genoeg excursies zoals jeepsafari, een dagje daylan. als je naar pamukkale (kalksteen rotsen) wil moet je wel ff bedenken dat het 4 uur rijden is. dit zeggen ze er vaak niet bij. dus dan weet je het. als je dingen wil reserveren doe het niet via je toeroperator. dat kost je geheid 10 euro meer als bij de lokale operators. ga ook zeker naar de hammam. (turks bad) zeer relaxed. oh ja als je wilt duiken moet je dit aan het begin van je vakantie doen. want twee dagen voor vertrek mag je niet meer duiken anders kan je een dodelijke ziekte krijgen (i.v.m. onderdruk en bovendruk) ik weet alleen niet hoe hij heet. dit word je vaak ook niet verteld namelijk
s´avonds is het veilig hoor. als je maar op je spullen let. wij hebben nergens last van gehad. ook het strand was redelijk rustig, maar goed het was ook niet echt druk (i.v.m. de oorlog)
ik hoop je zo geholpen te hebben heb je nog meer vragen kun je ze stellen
[ img ] http://forum.fok.nl/i/m/8.gif [ /img ] zonder spaties, staat ook in de faq
quote:www.picserver.tk gratis en makkelijk
Op vrijdag 20 juni 2003 13:22 schreef lieverd23 het volgende:
dan kan ik helaas geen foto´s plaatsen aangezien ik geen eigen site heb.
thx
maar goed bij ons was alles super gegaan. het was ook echt heel leuk. zeker aan te raden.
Heeft te maken met de druk die op je lichaam komt te staan. Daarom mag je ook niet vanaf een redelijke diepte met duiken in een keer hard omhoog zwemmen. Als je dat wel doet vormen zich in je cellen stikstof belletjes en dat is niet zo goed voor je gezondheid (lees; dodelijk).
-Sorry, ben effe bijdehand
quote:Ik heb ze ook niet meegenomen
Op maandag 23 juni 2003 11:10 schreef YPPY het volgende:
Het is geloof ik illegaal om nepkleding mee te nemen. Illegale zaken mogen niet op fok! Nu ben ik niet van plan om dit te gaan verwijderen, maar iets minder mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |