Elke zaterdag om 19.00 uur. Oja, gaat over film enzo. Ik vraag me af of Dijkshoorn net zo veel bagger op tv spuit als op het internet.
Maar zo'n gast is toch niks voor tv..
quote:Heb je dat er speciaal voor Aambei bijgezet?
Op donderdag 23 januari 2003 19:37 schreef SunChaser het volgende:
(Hahahaha, dat was een grap)
quote:Ja.
Op donderdag 23 januari 2003 20:27 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Heb je dat er speciaal voor Aambei bijgezet?
Even een samenvatting: 4 mensen waarvan zitten aan tafel in een cafe en praten over een filmpremiere. Ze zeggen alleen ingestudeerde dingen als 'Wat zo grappig is is dat Robert de Niro al 30 jaar geleden in Gangs of NY' zou spelen.'
Oud nieuws. Dit programma is echt ongelooflijk slecht. En de bijdrage van Doordevil is nihil, hij zit er maar een beetje timide bij te zwijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 25-01-2003 19:27]
quote:Daar heb je dan wel weer een punt!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:18 schreef Joepie het volgende:
Ik vind het wel grappig, hij moet nu eigenlijk wat neerbrabbelen over zijn eigen optreden op de buis
Dit is zo mogelijk nog erger dan een hele dag big brother kijken.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:22 schreef Joepie het volgende:
genoeg klankkast
Ik zou wel eens van hem willen weten wat hij nou echt van René en Isa vindt...
quote:Dat komt (denk ik) omdat het publiek niet mee kan luisteren met de interviews.. Dan hoor je dus de hele tijd geroezemoes.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:24 schreef Spina1 het volgende:
wat een rommelig programma..
Wie is Nico Dijkshoorn dan? Die wat oudere man?
quote:onder andere
Op zaterdag 15 februari 2003 19:25 schreef Ole het volgende:[..]
Dat komt (denk ik) omdat het publiek niet mee kan luisteren met de interviews.. Dan hoor je dus de hele tijd geroezemoes.
maar ik vind de presentatie ook erg 'rommelig' en weinig boeiend over komen.
quote:Veel blijven er niet over he.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:26 schreef Fogerty het volgende:
Ik had me Isa Hoes op grond van haar theater- en filmproducties een stuk minder mutserig voorgesteldWie is Nico Dijkshoorn dan? Die wat oudere man?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:26 schreef Fogerty het volgende:
Ik had me Isa Hoes op grond van haar theater- en filmproducties een stuk minder mutserig voorgesteldWie is Nico Dijkshoorn dan? Die wat oudere man?
Naja, het is dan het enige filmprogrammaa, maar ik denk dat de top 50 meest verhuurde films bij de plaatselijke videotheek mij beter helpt bij het maken van een keuze.
(en in het geval van de bios, de bioscoop top 5 natuurlijk)
quote:Die Isa is een beetje omhooggevallen... Vindt zichzelf volgens mij heel erg goed en zo.. Ik heb haar nou nog nooit een echt goede rol zien spelen, ze speelt altijd ongeveer het type dat ze zelf is...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:26 schreef Spina1 het volgende:[..]
onder andere
maar ik vind de presentatie ook erg 'rommelig' en weinig boeiend over komen.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-02-2003 00:16]
quote:Ik ook
Op zaterdag 15 februari 2003 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis intussen het oude programma van Mioch dattie gewoon in Hollywood mocht slijmen bij de sterren.
quote:Inderdaad, wat een saai kut programma zeg. Elke keer dat yorin een nieuw filmprogramma heeft, gaat het gelijk van de buis. Die programma's hebben slechte presentatoren (vorige keer Tatum
Op donderdag 23 januari 2003 19:37 schreef SunChaser het volgende:
Samen met Rene Mioch en Isa Hoes presenteert Nico Dijkshoorn oftwel Doordevil een nieuw filmprogramma op Yorin. Wordt op prime-time (Hahahaha, dat was een grap) uitgezonden dus dit zal wel na 11 afleveringen geruisloos van de tv verdwijnen.Elke zaterdag om 19.00 uur. Oja, gaat over film enzo. Ik vraag me af of Dijkshoorn net zo veel bagger op tv spuit als op het internet.
Achterlijke debiel
zo dat lucht op
quote:Misschien komt dat, omdat hij geen ex Big Brother bewoner is...
Op zaterdag 22 maart 2003 22:56 schreef fantastic-fantastic het volgende:
Hoe kun je nou een ex Big Brother bewoner serieus nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |