Kom je bij het postkantoor, met zo'n verwijsbriefje, zijn ze maar tot half zes open. . Hallo? Koopavond enzo? Nee, daar doen ze niet aan. Stel je toch voor! Het zou eens klantvriendelijk worden. Dat moet je niet hebben hoor!
Okay, zaterdag dan. Dan zijn jullie toch tot half 12 open? Ik kruip wel een keer vroeg me nest uit in 't weekend. Haha, nee meneertje, dat is allang niet meer. Zaterdag zijn we de hele dag gesloten!
WANNEER MOET IEMAND MET EEN FULL-TIME BAAN DAN Z'N KLOTEPAKJES OP GAAN HALEN STELLETJE %@%@^@*@*&$$()!?
.
*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 23-01-2003 18:15]
quote:full time fokker?
Op donderdag 23 januari 2003 18:10 schreef Luigi het volgende:
Nee, natuurlijk was ik niet thuis vanmiddag. Zelfs ik heb een baan! En nee, morgen ben ik ook niet thuis, full-time, weet u wel?Kom je bij het postkantoor, met zo'n verwijsbriefje, zijn ze maar tot half zes open.
. Hallo? Koopavond enzo? Nee, daar doen ze niet aan. Stel je toch voor! Het zou eens klantvriendelijk worden. Dat moet je niet hebben hoor!
Okay, zaterdag dan. Dan zijn jullie toch tot half 12 open? Ik kruip wel een keer vroeg me nest uit in 't weekend. Haha, nee meneertje, dat is allang niet meer. Zaterdag zijn we de hele dag gesloten!
WANNEER MOET IEMAND MET EEN FULL-TIME BAAN DAN Z'N KLOTEPAKJES OP GAAN HALEN STELLETJE %@%@^@*@*&$$()!?
.
*zucht*
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:14 schreef hallo_mensen het volgende:full time fokker?
quote:Ophalen? Bezorgen ze die pakjes dan niet?
quote:
-knip-
quote:Hoe laat ga je naar je werk toe? Ze zijn toch om 8 uur al open?
Brul.
quote:Ja onder zijn werktijden dus ....
Op donderdag 23 januari 2003 18:17 schreef Lithion het volgende:[..]
Ophalen? Bezorgen ze die pakjes dan niet?
quote:Ik stap om 7 uur de auto in.
Op donderdag 23 januari 2003 18:18 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Hoe laat ga je naar je werk toe? Ze zijn toch om 8 uur al open?
Met een beetje geluk, als 't morgen rustig is op de weg ( ) ben ik net voor half zes thuis, kan ik om 1 voor half dat kloterige post-agentschap binnen stappen, en met een beetje geluk, krijg ik dan m'n EIGEN ZUURBETAALDE kut-post mee. Misschien!
quote:Gat in de markt! De TPG pakketjes ophaaldienst! Yeah, ik word rijk!!!
Op donderdag 23 januari 2003 18:20 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
een oplossing ga de uitkering in
quote:*insert eerie-smiley die ik zo gauw niet kan vinden*
Op donderdag 23 januari 2003 18:17 schreef Lithion het volgende:[..]
Ophalen? Bezorgen ze die pakjes dan niet?
quote:Ga je dan zelf ook naar die inburgeringscursus? Het hoofdpostkantoor hier is op zaterdag wel open, tot 14:00 ofzo. Dat was in ieder geval voor de jaarwisseling nog het geval, dit jaar heb ik nog niet gekeken
Op donderdag 23 januari 2003 18:15 schreef Untriedrope het volgende:
hard voor je > want de gemiddelde Nederlander weet dat ze zaterdag dicht zijn, dus ik raad jou maar een inburgerings-cursusje te volgen
quote:Idd. Dat WAS dus hier ook zo.
Op donderdag 23 januari 2003 18:23 schreef Light het volgende:[..]
Ga je dan zelf ook naar die inburgeringscursus? Het hoofdpostkantoor hier is op zaterdag wel open, tot 14:00 ofzo. Dat was in ieder geval voor de jaarwisseling nog het geval, dit jaar heb ik nog niet gekeken
quote:Per 1 januari 2003 is de avondbezorging gestopt, helaas!
Op donderdag 23 januari 2003 18:23 schreef Luigi het volgende:
Vraag voor. postbodes
. hier: ik weet haast zeker dat ik 'ooit' zoiets heb meegemaakt als 'avondbezorging'. Dat waren enveloppen van de bank, waar een oranje sticker op zat met avondbezorging? Is die dienst er nog? Of was dat te klantvriendelijk?
[Dit bericht is gewijzigd door entrefice op 23-01-2003 18:26]
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:25 schreef entrefice het volgende:
Per 1 januari 2003 is de avondbezorging gestopt, helaas!
Figures.
quote:Had het ook graag anders gezien, was een leuk baantje!
Op donderdag 23 januari 2003 18:26 schreef Luigi het volgende:[..]
,
,
.
Figures.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |