dan denk je, Kutkoters, maar zeik niet, maar wat stond daar om de hoek toen ik mijn hoofd voor het eerst die straat in draaide?
EEN POLITIE AUTO, MET 2 POLITIEAGENTEN ERBIJ... EN DIE DEDEN HELEMAAL NIETS!!!!
ze keken even, mompelde wat, en liepen weer door!
En voor de duidelijkheid, Die jochies waren niet weg ofzo, die stonden er nog gewoon te lachen..
Echt ONGELOFELIJK!
politie van tegenwoordig... idem dito
quote:pffff jij ben zeker zelf nooit jong geweest jongere spele nou eenmaal graag met vuur werk ouwe zeur
Op donderdag 23 januari 2003 15:58 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Loop ik net op straat, waar ook een paar jochies lopen, ze lopen al te smoesen, maar ja, daar let ik niet op. Wil ik de hoek omgaan, steken ze ineens een zware vuurwerkpijl af, maar dan natuurlijk niet de lucht in, maar over de grond, toch in ieder geval in de 180 graden richting van mij..dan denk je, Kutkoters, maar zeik niet, maar wat stond daar om de hoek toen ik mijn hoofd voor het eerst die straat in draaide?
EEN POLITIE AUTO, MET 2 POLITIEAGENTEN ERBIJ... EN DIE DEDEN HELEMAAL NIETS!!!!
ze keken even, mompelde wat, en liepen weer door!
En voor de duidelijkheid, Die jochies waren niet weg ofzo, die stonden er nog gewoon te lachen..Echt ONGELOFELIJK!
Maar ze staan altijd gelijk klaar met hun boekje als je een kilometer te hard rijdt of toevallig fout staat geparkeerd. SJEEZZZZZ
quote:juistem
Op donderdag 23 januari 2003 16:06 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
pffff jij ben zeker zelf nooit jong geweest jongere spele nou eenmaal graag met vuur werk ouwe zeur
quote:sicko, teneerste had ik wel voor altijd blind, doof noem het! kunnen zijn, en dan nog, het gaat me nog méér om het gedrag van de Agenten..
Op donderdag 23 januari 2003 16:06 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
pffff jij ben zeker zelf nooit jong geweest jongere spele nou eenmaal graag met vuur werk ouwe zeur
damn....
(ookal hadden die jochies misschien wel ff beter moeten nadenken over de gevaren..)
quote:ik zei, ja joh, blijft staan kijken, en toen ze wegliepen zei ik, Ja joh! loop gewoon weg!
Op donderdag 23 januari 2003 16:08 schreef moredragons het volgende:[..]
juistem
maar je was zeker ook niet naar de politieagentjes gelopen om te vragen waarom ze niks deden?
quote:fijn, gelukkig zijn sommige mensen het nog wel met me eens.
Op donderdag 23 januari 2003 16:09 schreef Daaniejelluh het volgende:
Die politie zat zeker in z'n pauze...
quote:dan zou ik toch uit m'n slof schieten als ik dat zou zien damn
Op donderdag 23 januari 2003 16:09 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
ik zei, ja joh, blijft staan kijken, en toen ze wegliepen zei ik, Ja joh! loop gewoon weg!
Misschien hadden die agenten wel wat belangrijkers te doen, waar jij niks vanaf weet.
Nee maar als Ik met twee puppies aan de lijn naar buiten ga en een van hun doet iets op de stoep.....nou...toen stond die wout meteen naast me...zo snel kon ik nog niet eens een plastic zakje pakken.
Tering wouten.... dan zou ik dus ook kwaad worden als ze gewoon langs reden en niets deden..want dit soort dingen schieten dan door je hoofd. Watjes zijn het....durven alleen iets als ze Lassie bij zich hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-06-2003 14:03]
quote:ja precies, ze stonden te genieten van dat vuurwerk en toen ging jij ook nog eens ervoor staan!
Op donderdag 23 januari 2003 16:20 schreef Kogando het volgende:
Zeur...Misschien hadden die agenten wel wat belangrijkers te doen, waar jij niks vanaf weet.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:22 schreef Inspiration het volgende:[..]
ja precies, ze stonden te genieten van dat vuurwerk en toen ging jij ook nog eens ervoor staan!
quote:Ach kom op nou...als ik zonder handen aan het stuur fiets hebben ze ook ALTIJD wat te zeiken...bij mij zijn ze dus nooit met andere dingen bezig...
Zeur...Misschien hadden die agenten wel wat belangrijkers te doen, waar jij niks vanaf weet.
quote:Sorry, ik fiets vaak door rood terwijl er wouten bij zijn en nog iets gehoord
Op donderdag 23 januari 2003 16:23 schreef _asterix_ het volgende:[..]
Ach kom op nou...als ik zonder handen aan het stuur fiets hebben ze ook ALTIJD wat te zeiken...bij mij zijn ze dus nooit met andere dingen bezig...
quote:hehe misschien waren het wel hun kinderen!
quote:Ja want dat mag weer niet.....maar wel iemand een vuurpijl in de nek schieten
Op donderdag 23 januari 2003 16:56 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Wedden dat ze wel kwamen als je die kiddo's een welverdiende afranseling gaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |