In mijn top vijf van lichamelijke geneugten staat poepen weliswaar niet op nummer één, maar toch zeker op een trotse tweede plaats. Vlak achter ejaculeren (de eeuwige 1), en met ruime voorsprong op de nummer drie in het genotsklassement: eten & drinken, liefst met veel knoflook, gesmolten kaas en een droge witte wijn.
Knijpen!
Als ervaren poeper heb ik in de loop der jaren verschillende, persoonlijke rituelen ontwikkeld.
Mijn favoriet, wellicht vind je dit typisch, is het zo lang mogelijk uitstellen van het eigenlijke poepen. Dit werkt vooral goed als de bolus in kwestie een beetje stevig is van structuur, en zoiets voel je vanzelf aan de druk op de kringspier. Net als het uitstellen van een orgasme ligt misschien wel et grootste genoegen in dit balanceren op het randje...en het smachtend verlangen naar verlossing.
Als de drang uiteindelijk te overweldigend wordt, tease ik mijzelf nog wat verder door niet ineens de sluizen open te gooien, maar geleidelijk...vergelijk het met pompend remmen in de auto. Open, dicht, open, dicht, en steeds zakt het smeuïge bruine ei iets verder, tot ik met het topje van mijn vinger "het hoofdje voel".
Dit is altijd weer een ontroerend moment. Soms is het zacht, soms hard als klei en licht vettig.
En dan open ik de poorten. Als een slang uit z'n holletje glijdt de drol naar buiten, eerst nog even aarzelend, daarna met volle overgave, en ik voel hoe mijn darmen zich vacuüm trekken.
Triomf! En daarna: serene rust.
Nagenieten
In stilte reinig ik mijn anus - voorlangs. In het laatste stuk papier spuug ik even, als er geen vochtige doekjes voorhanden zijn. Dan sta ik op en inspecteer het resultaat. Trots hijs ik mijn broek op, en doe het licht uit als ik het toilet verlaat.
Mensen, poepen is heerlijk!
Kunnen jullie er ook zo van genieten?
quote:haha
Op woensdag 22 januari 2003 17:07 schreef swopfile het volgende:
Stuur het op naar de Panorama!
quote:Ik heb geen fonteintje in mijn toilet
Op woensdag 22 januari 2003 17:05 schreef VVouter het volgende:
Je wast je handen niet?
Dus als je ook een verslag wilt hebben van het handenwassen stuur ik je wel een verslag van de rest van de dag.
stiekem moest ik toch wel lachen om het verhaal
Fenomenaal fantastisch.
Inderdaad is het werkelijk genieten.
Veel plezier.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 17:11 schreef MUUS het volgende:
Idd, ik miste meteen het handen wassen-gedeelte.
stiekem moest ik toch wel lachen om het verhaal
quote:Doe dat maar niet hoor..
Op woensdag 22 januari 2003 17:08 schreef Kwark het volgende:Ik heb geen fonteintje in mijn toilet
Dus als je ook een verslag wilt hebben van het handenwassen stuur ik je wel een verslag van de rest van de dag.
quote:meer in OvjL
Op woensdag 22 januari 2003 17:14 schreef Kwark het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat dit topic misschien beter past in Lifestyle
quote:Whahahaha geniaal geschreven!!
Op woensdag 22 januari 2003 17:03 schreef Kwark het volgende:Poepverhaal
Poepen kan inderdaad erg opluchten, maar soms is het ook nix... diarree of harde poep ofzo... Das geen pretje
quote:Ook, maar hij gaat eerst richting OvjL,
Op woensdag 22 januari 2003 17:14 schreef Kwark het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat dit topic misschien beter past in Lifestyle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |