abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8039678
Eens of oneens?
Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
pi_8039692
Oneens!
pi_8039717
que?

Definieer tastbaar en bestaan. Wind is niet direct tastbaar maar wel duidelijk bestaand

woensdag 22 januari 2003 @ 00:46:46 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8039718
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8039720
Absoluut mee eens, lijkt me nogal logiesch als je even nadenkt.
pi_8039738
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:45 schreef Swoods het volgende:
Oneens!
Waarom? Je kan het toch niet waarnemen? Ontleent iets zijn bestaansrecht niet doordat het waarneembaar is?

Anders kun je wel zeggen dat roze olifanten ook bestaan. Ik bedoel, dat je ze niet kan waarnemen is dan dus geen argument!

Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
pi_8039753
oneens.

Een magnetisch veld is niet tastbaar, maar bestaat wel degelijk.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_8039755
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:46 schreef Navelpluisje het volgende:
que?

Definieer tastbaar en bestaan. Wind is niet direct tastbaar maar wel duidelijk bestaand

Tsss. Ben jij nog nooit buitengeweest ofzo? Ik kan wind heel duidelijk voelen op mijn huid, dus is het tastbaar.
pi_8039757
hey internet is niet tastbaar en bestaat daardoor dus ook niet
het is maar dat je het weet
pi_8039763
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:47 schreef Kaasblaak het volgende:

[..]

Waarom? Je kan het toch niet waarnemen? Ontleent iets zijn bestaansrecht niet doordat het waarneembaar is?

Anders kun je wel zeggen dat roze olifanten ook bestaan. Ik bedoel, dat je ze niet kan waarnemen is dan dus geen argument!

Gevoelens zijn niet tastbaar maar bestaan toch.
pi_8039770
ik kan hieruit ook opmaken dat jij niet in god gelooft? en gedachten zijn ook niet tastbaar bestaan gedachten ook niet en hoop?
pi_8039776
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:47 schreef Kaasblaak het volgende:

[..]

Daarom is het begrip abstract uitgevonden Licht bijvoorbeeld is ook een leuk voorbeeld. Is dit voor jou wel of niet bestaand?
pi_8039784
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:46 schreef Larus_atricilla het volgende:
Absoluut mee eens, lijkt me nogal logiesch als je even nadenkt.
Denk dan eens even na voor ons, en verlicht ons met uw kennis, oh Larus_atricilla!
pi_8039793
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:49 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Daarom is het begrip abstract uitgevonden Licht bijvoorbeeld is ook een leuk voorbeeld. Is dit voor jou wel of niet bestaand?

Ja natuurlijk wel, dat kan ik toch zien!
pi_8039798
Geld in een kluis
pi_8039807
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:49 schreef Swoods het volgende:

[..]

Gevoelens zijn niet tastbaar maar bestaan toch.

Bewijs dat maar!!
pi_8039809
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:49 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Licht kunje wel degelijk voelen hoor. Je kunt het er behoolijk warm van krijgen!
pi_8039822
Liefde is niet tastbaar maar bestaat toch echt dat gaat op voor eigenlijk alle "gevoelens"
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8039829
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:51 schreef Kaasblaak het volgende:

[..]

Bewijs dat maar!!

Bewijs het tegendeel maar, je kan een gevoel gewoon niet aanraken.
pi_8039839
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:51 schreef Larus_atricilla het volgende:

[..]

Licht kunje wel degelijk voelen hoor. Je kunt het er behoolijk warm van krijgen!

Krijg je het warm van het licht of de lichtbron? Bijv. lamp geeft licht/ De gloeidraad wordt warm en verspreid warmte. Licht geeft geen warmte
pi_8039846
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:52 schreef febster het volgende:
Liefde is niet tastbaar maar bestaat toch echt dat gaat op voor eigenlijk alle "gevoelens"
Precies, zeg ik ook
pi_8039849
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
oneens.

Een magnetisch veld is niet tastbaar, maar bestaat wel degelijk.

Ja, maar dat is wel indirect tastbaar. Dmv ijzervijlsel ofzo kun je het toch zien. Dus dat bestaat wel gewoon.
pi_8039869
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:53 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Krijg je het warm van het licht of de lichtbron? Bijv. lamp geeft licht/ De gloeidraad wordt warm en verspreid warmte. Licht geeft geen warmte

Haha, dus de zon geeft geen warmte.
pi_8039879
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:54 schreef Kaasblaak het volgende:
Ja, maar dat is wel indirect tastbaar. Dmv ijzervijlsel ofzo kun je het toch zien. Dus dat bestaat wel gewoon.
Dat is de invloed van het veld op iets externs, niet het veld zelf.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_8039886
Magnetisch veld vond ik wel een goede van J.M.G. verder zou ik krachten in het algemeen kunnen noemen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')