quote:Review
The Facts
Be a part of the family and play as one of four related monkeys: Aiai, Meemee, Baby or Gongon.
Simple control scheme allows players to focus on complex levels
Tilt the level floor to roll your monkey
Roll your way through 100 levels if you have the wits to do it
Play with up to four players using a split-screen mode exclusive to GameCube
Collect as many bananas as you can before crossing the goal line
A wide selection of mini-games and four-player modes exclusive to the GCN version
Try to stay on track as levels tilt, turn, separate and deform
Mensen die het spelen :
- Tot welk level ben je gekomen ?
- Heb je nog handigheidjes voor bepaalde levels ?
- Waar zitten de warps ?
etc.
Ik ben tot level 7 Expert gekomen, daar zit ik nu al een poosje vast.
Beginner en Advanced heb ik uitgespeeld, maar moet nog wel de extra levels unlocken.
Handigheidjes : Je kan springen door tegen een rand aan te ketsen, waardoor je hele stukken van levels overslaat.
voorbeeld : http://www.elitecoder.com/pack/e7-9080.zip
Voor meer filmpjes van mensen die TE vaak spelen :
http://www.uberkhans.com/~rhaining/SuperMonkeyBall/Movies-MainGame/index.html
Misschien handig om de titel te veranderen?
Advance gekomen tot 25... en toen waren de continues op
Expert nu bij 7...
Alle minigames unlocked, en nog een beetje voor oneindige continues!
quote:'t lijkt erop dat iedereen vastzit hier haha
Expert nu bij 7...
Alleen I.R.Baboon is verder gekomen volgens mij... ??!
Ik ben nl. ook best ver gekomen, maar ik speel het alleen bij een vriend, dus ik weet niet hoe ver het is
Tevens moet ik er ook bij zeggen dat ik games met timers haat. Is dat niet TE frustrerend?
[img]http://cubemedia.ign.com/cube/image/supermonkeyball2_062402_12.jpgmg]
quote:Expert zo'n 5-10 keer uitgespeeld.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
't lijkt erop dat iedereen vastzit hier haha
Alleen I.R.Baboon is verder gekomen volgens mij... ??!
Maar dat probeer ik dus nou zonder een continue te gebruiken, en ik mag al van geluk spreken als ik lvl 7 zo haal. 14 is totnutoe m'n verste zonder continue.
quote:90% van de levels heb je geen last van tijdsdruk. Dat is echt maar in een paar levels het geval. Het gaat veel meer om handigheid, en die tijd lukt dan meestal wel (Behalve in het afgrijzelijke Expert 7 natuurlijk).
Op zondag 26 januari 2003 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Tevens moet ik er ook bij zeggen dat ik games met timers haat. Is dat niet TE frustrerend?
Maar Khadgar, als Nintendodiehard zou je Beginner 10 wel zonder problemen moeten kunnen halen. Nou ja, veel oefenen.
En oja, goed nieuws voor hen die in lvl 7 vastzitten: van alle 50 levels vind ik level 7 het kutste. Met 21 op een verdienstelijke tweede plaats.
quote:Haha. Dat is ZO kut. Had ik ook wel eens. Zeker als je nog maar 1 of 2 bochten moet en dan echt heel voorzichtig gaat doen. Dan sta je echt bijna stil en heb je gewoon te weinig tijd.
Op zondag 26 januari 2003 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het net ook weer geprobeerd, maar ik kwam wederom niet voorbij level 7. Als ik eenmaal die laatste dunne baan bereikt heb word ik nerveus (''Bijna...bijna...!!!'') en donderstraal ik er daar af...
quote:Expert jou al wel gelukt zonder continue?
Op zondag 26 januari 2003 14:48 schreef HAL9000S het volgende:
aaah, eindelijk een super monkey ball topic, toch een van mijn favouriete games die op de consoles verschenen is. Ik heb hem uitgespeeld, en de extra levels op easy en normal gekregen door ze zonder een leven te verliezen uit te spelen. Op expert lukt me dit niet en zal me denk ik ook nooit lukken. Wat zijn jullie monkeytarget highscores die van mij 1700 in 5 flights zonder wheel of danger.
Ik ben echt ZO benieuwd naar die master levels.
quote:gewoon kopen die handel, je krijgt er geen spijt van
Hahahaha,...ik snap nog steeds niet wat het nou precies is maar als SMB2 uit is in februari dan koop ik deze. Ik zie screens van Multiplayer scenes en screens van Singleplayer maar keb geen idee wat die rare aap nou allemaal kan en moet doen !
quote:Weet je van voor een adrenaline kick je krijgt als je net een level op een paar honderste seconden haalt
quote:Nee, helaas! Ik ben ook erg benieuwd naar de master levels alleen betwijfel ik of ik ooit expert mode zonder continue haal....Er zitten echt levels tussen waarbij het meer op geluk dan op skills aankomt. Het mooiste aan deze game vind ik dat je skills duidelijk toenemen. De ene dag lijkt iets totaal onmogelijk en een paar dagen later loop je er zonder moeite doorheen.
Op zondag 26 januari 2003 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Expert jou al wel gelukt zonder continue?
Ik ben echt ZO benieuwd naar die master levels.
quote:Who cares? Die screens zien er erg cool uit
Tevens moet ik er ook bij zeggen dat ik games met timers haat. Is dat niet TE frustrerend?[url=http://cubemedia.ign.com/cube/image/supermonkeyball2_062402_12.jpgmg]
[img]http://cubemedia.ign.com/cube/image/SMB2_screen1matterfact6.jpg][afbeelding][/url]
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Monkey Ball 2 ... zou het het geld waard zijn als je deel 1 al hebt?
Dat weet ik zelf ook !
En ik kwam een save van juli tegen van toen ik Expert 7 voor het eerst haalde. Dan zie je toch wel hoe je verbeterd bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |