quote:bron: www.crytek.com
Far Cry @ E3 from 14th-16th May 2003
This is your chance to see Far Cry´s first playable demo. Watch out for Ubi Soft booth to make your first game experience with Far Cry. Be excited!
Heeft iemand daar een filmpje van of is er al een demo uit, want ik ben wel beniewd naar hoe dat draait enzo
quote:volgens mij wel, iig je kan in jeeps rijden, maar of dat die zijn die op die plaatjes staan dat weet ik niet
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:34 schreef pkwarts het volgende:
please tell me dat je in die enorm geile jeeps kan stappen en rijden.
quote:me2 alleen hopen dat de gameplay goed is.
Op zondag 21 september 2003 12:17 schreef dutchfiles het volgende:
Ik kan niet wachten op de release van Far Cry!
Als ik deze screens zie:
http://www.gamershell.com/hellzone_FPS_Far_Cry.shtml
quote:* vosss ook
Op zondag 28 september 2003 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter wacht al sinds halverwege september op de demo...
quote:* en ikke ook, ik had ergens gehoort dat ie op 30 september ofzo zou komen.... morgen dus.....
Op zondag 28 september 2003 17:49 schreef vosss het volgende:[..]
* vosss ook
November 5 , 2003 Ubisoft, one of the world's largest video game publishers and Crytek announced two rising stars of game development have joined the already talented Far CryTM development team.
The game's next phase in development will focus on multiplayer excellence, and leading development is Chris Auty as lead multiplayer level designer and Richard Tsao as the multiplayer producer for the game. Auty and Tsao are tasked with developing a compelling multiplayer experience as innovative as the spectacularly deep single-player game. Far Cry is a first-person shooter set in a lush tropical paradise that sets out to bring the first-person shooter to an entirely new level of entertainment and technical excellence. The expansive plans to Far Cry's unique multiplayer modes and lightning-fast online play have extended its development period to Q1 2004.
Auty joins the Far Cry team with an impressive resumé of FPS experience. As a leader within the FPS community, he is probably best known for his distinctive map designs, especially within the Counter Strike culture. Auty is famed from his design of the "Inferno" and "Aztec" maps in Counter Strike. His influence is evident in the development of some of the most prolific shooting games ever created. He led design teams for Half-Life: Counter Strike and James Bond 007: Nightfire, and has contributed to Half-Life: Day of Defeat, Counter-Strike and Condition Zero. Auty brings his considerable shooter experience and distinguishing design techniques to Far Cry's already visually stunning scenery and technically advanced gameplay.
"I came to Far Cry to work on the next great shooter; the team here at Crytek has raised the quality bar in terms of visuals, gameplay and AI standards of a FPS game," said Auty. "Far Cry's engine is amazingly adaptive to new types of gameplay, making designing multiplayer levels one of my best creative experiences to date."
Richard Tsao joins as Far Cry's multiplayer producer following a string of successful projects, including leading the teams for Asheron's Call 2, Dungeon Siege and MechWarrior 4. Tsao brings his successful formula to the production of Far Cry's multiplayer and mod community support.
"In regards to technology, everyone will remember Far Cry as the game that introduced the next wave of "must have" FPS features," said Tsao. "People will undoubtedly credit Far Cry for driving the genre forward."
Far Cry features non-scripted AI, unmatchable view distance and is set on a beautiful tropical island with the lushest terrain ever seen in a FPS. Additionally, the game's stunning graphics, freely explorable indoor and outdoor environments, authentic physics-on-demand, variety of gameplay, and universally acclaimed pick-up-and-play level editor will set new benchmarks in the genre. For more information, please visit: www.farcry-thegame.com
bron: http://www.gamershell.com/news_BFarCryBDelayed.shtml
quote:Ja godverdomme!
Op donderdag 6 november 2003 21:08 schreef nlboy het volgende:
---Far Cry Delayed---
quote:ja ik ook.
Op vrijdag 7 november 2003 12:39 schreef vosss het volgende:[..]
Ja godverdomme!
Alles waar ik op zit te wachten wordt maar uitgesteld steeds
Deze keer is de boodschap wel heel mooi verpakt. Uitgever Ubi Soft komt met de boodschap dat de FPS Far Cry het einde van dit jaar niet meer gaat halen en opgeschoven gaat worden naar begin 2004. De reden daarvoor is dat men meer aandacht wil besteden aan de multiplay in het spel en dat is natuurlijk een nobel streven. Men heeft zelfs de hulp ingeroepen van twee specialisten, Chris Auty en Richard Tsao. De laatste krijgt de leiding over de ontwikkeling van het multiplay-gedeelte, de eerste wordt verantwoordelijk voor het ontwerp van de speciale multiplay-maps.
Tsao heeft z'n sporen verdiend met het maken van games als Asheron's Call 2, Dungeon Siege en MechWarrior 4, Auty is vooral bekend geworden met de maps Inferno en Aztec die hij voor Counter-Strike gemaakt heeft. Daarna heeft hij echter ook nog meegewerkt aan games als James Bond 007: Nightfire, Half-Life: Day of Defeat en Condition Zero. De twee gaan het team van de Duitse ontwikkelaar Crytek versterken en het aanstellen van het duo doet de nieuwsgierigheid naar Far Cry alleen maar stijgen.
Zelfs als je helemaal inzoomt dan er is er nog geen kartel te vinden. Mijn god.
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 28-12-2003 02:43]
Maar zoals altijd :
mooie modellen renderen kan iedereen, en screenshots zeggen weinig over gameplay.
Maar afgaande op wat ik gezien heb snappen ze heel goed dat 't vooral om tools draait, en zo te zien zijn die van hun erg okee.
(ik lees op het beta forum dat de Desert combat modders ook met Far cry gaan bemoeien. En dat is positief nieuws, want die mod is beter dan het hele battlefield spel zelf.)
quote:Ff een quote van de Far Cry makers in een game blad (PcGameplay): "Deze engine is zo veelzijdig, dat we alles kunnen doen wat we maar willen. Eerst hebben we ons afgevraagd wat nou 1 van de mooiste omgeving is om alles uit deze engine te persen. Dat bleek dus een tropische jungle. Wij hebben de tools ontwikkeld, die de concurrentie kunnen aangaan met de engines van bijv doom 3. Wij kunnen dus alles wat zij ook kunnen, en zelfs nog meer. Bovendien kunnen wij heel snel nieuwe features inplementeren'
Op zondag 28 december 2003 02:38 schreef L.Denninger het volgende:
Die jongens snappen echt wel waar ze mee bezig zijn.Maar zoals altijd :
mooie modellen renderen kan iedereen, en screenshots zeggen weinig over gameplay.Maar afgaande op wat ik gezien heb snappen ze heel goed dat 't vooral om tools draait, en zo te zien zijn die van hun erg okee.
BTW, niet letterlijk gequoteerd, maar wel in die trant
quote:Ik ben benieuwd.
Op zondag 28 december 2003 14:09 schreef Bensel het volgende:[..]
Ff een quote van de Far Cry makers in een game blad (PcGameplay): "Deze engine is zo veelzijdig, dat we alles kunnen doen wat we maar willen. Eerst hebben we ons afgevraagd wat nou 1 van de mooiste omgeving is om alles uit deze engine te persen. Dat bleek dus een tropische jungle. Wij hebben de tools ontwikkeld, die de concurrentie kunnen aangaan met de engines van bijv doom 3. Wij kunnen dus alles wat zij ook kunnen, en zelfs nog meer. Bovendien kunnen wij heel snel nieuwe features inplementeren'
BTW, niet letterlijk gequoteerd, maar wel in die trant
Ik hoop dat er snel meer volgt, we wachten er al een tijdje op
Far Cry Site
Iemand hier die hem toevallig heeft die Beta Multiplayer versie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |