abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8277113
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik wil een voorbeeld zien, mooier krijg je een jungle namelijk NIET op dit moment...


Ik vind het op het volgende screenshot dus weer absoluut NIET mooi.

  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:04:10 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8277605
Heb je ergens beter gezien, naast het feit dat dit een oud screenshot is?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8350180

Die stond er nog niet tussen.. .

-
  woensdag 26 februari 2003 @ 12:57:23 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8727630
vers van XBW af geplukt:

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2684&PHPSESSID=f5a60642d8ac2dda21c3ed7df02031d7

Screens zijn ZOOOO geil....

Najah, maar eens verder aan mijn AvP3 artikel

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 12 maart 2003 @ 07:33:12 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9054338
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_9054402
Nou weet ik weer hoe ik op die site kwam, vis de Raven Shield site.

Cool spel, gaat wel leuk worden denk ik

Powered by JanetjeŽ
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:02:22 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9103349
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou weet ik weer hoe ik op die site kwam, vis de Raven Shield site.

Cool spel, gaat wel leuk worden denk ik


kom op mensen, dit is gewoon een nieuwe player in the town of engines

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:33:23 #33
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_9104334
Ik denk dat ik niet wil weten welke ragbak er nodig zal zijn om deze beelden op je scherm te toveren...
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:35:59 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9104430
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik denk dat ik niet wil weten welke ragbak er nodig zal zijn om deze beelden op je scherm te toveren...
Gezien dat nooit meer zal zijn dan de techniek van E3 vorig jaar tot nu, en een upgrade (nieuw systeem) voor mij er al in het najaar inzit, moet dat makkelijk te doen zijn
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:44:36 #35
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_9104705
Jah, ik zit hier nog met een AMD 1200 / 768 Mb / GF2 GTS 64 Mb bakje.
Dus die trekt het iig al niet meer
Maar jah, ik ben binnenkort toch jarig, nog ff sparen en dat weer eens een ultieme game pc aanschaffen
Rond die periode komt er ook weer vanalles uit op hardware gebied dus dat komt mooi uit.
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 13 maart 2003 @ 23:11:34 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9105436
Ik wacht idd ook even af, draai zelf een 1200Mhz, 320 Sd Dram, radeon8500 en 20 gig, en wil eigenlijk minimaal een 3,6 Ghz met een aantal andere leuke verhoginging

Maar het is een scalable engine, dus nooit meer poly's in beeld dan dat je bak aankan (maar dan geniet je niet ten volle natuurlijk)

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_10423088
* dikkebanaan kan niet wachten tot dit spel klaar is..
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:16 schreef Disorder het volgende:
Volgens Carmack is het technisch wel mogelijk het anders aan te pakken, maar is er geen enkele computer op dit moment die dat zo kan berekenen. Waar dat in zit weet ik ook niet eigenlijk.
Dat komt omdat je dan meerdere schaduwen moet gaan renderen, en aangezien 1 schaduw al flink wat werk is..... (ik heb het in actie gezien (niet in D3 natuurlijk) en het kan echt vreselijk langzaam worden.. ik geloof dat er ook een demo van was @ http://developer.nvidia.com (let op dat het in die demo waarschijnlijk niet zo langzaam zal lijken omdat er geen complete omgeving bij wordt gerenderd + al het andere werk dat wordt gedaan door spellen van deze tijd)
quote:
De schaduwen, hier te zien in de rubberboot zelf, krijgen dan een gekarteld randje. Deze techniek wijkt volgens mij iets af van die van Doom III.
Dat is gewoon een texture ('shadow map'), terwijl er bij voorgaande techniek echte polygonen worden gebruikt (vandaar de scherpe randen).
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  woensdag 14 mei 2003 @ 15:34:13 #39
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10426307
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:12 schreef Disorder het volgende:
...


Hehe, doet me gelijk aan Tripple X the movie denken .
Verder: *PETS* voor mezelf dat ik dit topic nog niet gezien had. Ik ben een beetje FPS moe, maar dit is wel bijzonder KWIJL!
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 14 mei 2003 @ 18:04:19 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10430371
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:12 schreef Disorder het volgende:
Nieuwe screens, vers van E3:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er heel tropisch uit! Erg, erg mooi.
Voor meer: http://www.gamespy.com/e32003/gallery/pc/1001887/


Beetje karig, low-detail setings, en waarschijnlijk gewoon de MP demo
* Skull-splitter hoopt vurig dat die demo gaat lekken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_10430433
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beetje karig, low-detail setings, en waarschijnlijk gewoon de MP demo


Ik vond de eerdere screens ook een stuk mooier.
  woensdag 14 mei 2003 @ 18:08:47 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10430460
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 18:07 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik vond de eerdere screens ook een stuk mooier.


Kan natuurlijk een ongelukkige selectie zijn, de power is er namelijk wel in dat spel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 mei 2003 @ 00:43:31 #43
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10439867
Filmpje wat ook via gamespy.com te vinden is is dan weer WEL indrukwekkend, gezien ze NIET het geld van id Software hebben om in research en development (conceptartists en animatoren) te stoppen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 mei 2003 @ 23:50:40 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10551079
Beetje een blote site heeft het spel gekregen... En moet zeggen dat alles wat ik voorheen heb gezien er net iets verzorgder uitzag.... Op een aantal screens na dan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:33:00 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10596795
200 MB duits/engelse (allo allo?) floor-interview/preview

URL http://195.145.119.170/download3/games/e3/farcry.zip

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 18 juli 2003 @ 22:20:22 #47
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11868981
Net een heel stuk gelezen over dit spel.
Zeker een Must Have voor mij.



Waar gaat dit over







Dat water.


Papegaai.






Worden jullie al gek.
Ik namelijk wel ben al bijna nat.

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 17:53:44 #48
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11879589
Hij komt ook voor de X-Box.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_11880905
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Doom3 gebruikt naar mijn weten een andere manier om shaduwen + licht te berekenen, heel geavanceerd maar daarmee ook heel zwaar. Far Cry doet het iets classieker maar produceerd nog steeds aardige schaduwen...
[..]

Iets, maar kwa sfeer vind ik dit mooier dan kaarsrechte schaduwen, die staan zo clinisch vind ik... Verder gebruikt Doom3 heel vaak het claire-obscure effect (komt kunstgeschiedenis toch van pas): hele stukken donker en slechts delen FEL belicht... Geeft extra mood aan zon spel...(BTW: splinter cell is op de PC afgeronder dan op de Xbox kwa schaduwen)


Okay zover ik kan zien is de rendering methode van Far-Cry in de indoorlevels nagegenoeg hetzelfde als de DooM3 render methode( stencil-shadows, diffuse +bump-map ). Alleen zal de doom engine ontzettend!!! geoptimaliseerd zijn ( net zoals vorgie ID-software games )
DIt lijkt me trouwens ook wel een leuke engine:
http://www.3dengine.ca/prx/main.htm
Splinter-Cell gebruikt over het algemeen geen real-time shadows ( afgezien van de player dan ).
Hmm t gaat nog een leuke kerst worden met HL2, Far Cry en Doom3 e=oh ja en stalker....
...a spell was cast and the sky turns red ( Jon Nodveidt )
pi_12833851
En een flinke trap omhoog!

Hier zit ik al heel lang op te wachten, is er al een release-date bekend bij iemand?

Nog wat plaatjes danmaar:

Ik denk dat ik als ie uitkomt maar eens een nieuwe pc ga kopen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')