quote:Ik vind het op het volgende screenshot dus weer absoluut NIET mooi.
Op dinsdag 4 februari 2003 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik wil een voorbeeld zien, mooier krijg je een jungle namelijk NIET op dit moment...
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2684&PHPSESSID=f5a60642d8ac2dda21c3ed7df02031d7
Screens zijn ZOOOO geil....
Najah, maar eens verder aan mijn AvP3 artikel
Cool spel, gaat wel leuk worden denk ik
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou weet ik weer hoe ik op die site kwam, vis de Raven Shield site.Cool spel, gaat wel leuk worden denk ik
kom op mensen, dit is gewoon een nieuwe player in the town of engines
quote:Gezien dat nooit meer zal zijn dan de techniek van E3 vorig jaar tot nu, en een upgrade (nieuw systeem) voor mij er al in het najaar inzit, moet dat makkelijk te doen zijn
Op donderdag 13 maart 2003 22:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik denk dat ik niet wil weten welke ragbak er nodig zal zijn om deze beelden op je scherm te toveren...
Maar het is een scalable engine, dus nooit meer poly's in beeld dan dat je bak aankan (maar dan geniet je niet ten volle natuurlijk)
Ziet er heel tropisch uit! Erg, erg mooi.
Voor meer: http://www.gamespy.com/e32003/gallery/pc/1001887/
quote:Dat komt omdat je dan meerdere schaduwen moet gaan renderen, en aangezien 1 schaduw al flink wat werk is..... (ik heb het in actie gezien (niet in D3 natuurlijk) en het kan echt vreselijk langzaam worden.. ik geloof dat er ook een demo van was @ http://developer.nvidia.com (let op dat het in die demo waarschijnlijk niet zo langzaam zal lijken omdat er geen complete omgeving bij wordt gerenderd + al het andere werk dat wordt gedaan door spellen van deze tijd)
Op maandag 3 februari 2003 21:16 schreef Disorder het volgende:
Volgens Carmack is het technisch wel mogelijk het anders aan te pakken, maar is er geen enkele computer op dit moment die dat zo kan berekenen. Waar dat in zit weet ik ook niet eigenlijk.
quote:Dat is gewoon een texture ('shadow map'), terwijl er bij voorgaande techniek echte polygonen worden gebruikt (vandaar de scherpe randen).
De schaduwen, hier te zien in de rubberboot zelf, krijgen dan een gekarteld randje. Deze techniek wijkt volgens mij iets af van die van Doom III.
quote:Hehe, doet me gelijk aan Tripple X the movie denken
Op woensdag 14 mei 2003 11:12 schreef Disorder het volgende:
...
quote:Beetje karig, low-detail setings, en waarschijnlijk gewoon de MP demo
Op woensdag 14 mei 2003 11:12 schreef Disorder het volgende:
Nieuwe screens, vers van E3:Ziet er heel tropisch uit! Erg, erg mooi.
Voor meer: http://www.gamespy.com/e32003/gallery/pc/1001887/
quote:Ik vond de eerdere screens ook een stuk mooier.
Op woensdag 14 mei 2003 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Beetje karig, low-detail setings, en waarschijnlijk gewoon de MP demo
![]()
quote:Kan natuurlijk een ongelukkige selectie zijn, de power is er namelijk wel in dat spel...
Op woensdag 14 mei 2003 18:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik vond de eerdere screens ook een stuk mooier.
Waar gaat dit over
Dat water.
Papegaai.
Worden jullie al gek.
Ik namelijk wel ben al bijna nat.
quote:Okay zover ik kan zien is de rendering methode van Far-Cry in de indoorlevels nagegenoeg hetzelfde als de DooM3 render methode( stencil-shadows, diffuse +bump-map ). Alleen zal de doom engine ontzettend!!! geoptimaliseerd zijn ( net zoals vorgie ID-software games )
Op maandag 3 februari 2003 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Doom3 gebruikt naar mijn weten een andere manier om shaduwen + licht te berekenen, heel geavanceerd maar daarmee ook heel zwaar. Far Cry doet het iets classieker maar produceerd nog steeds aardige schaduwen...
[..]Iets, maar kwa sfeer vind ik dit mooier dan kaarsrechte schaduwen, die staan zo clinisch vind ik... Verder gebruikt Doom3 heel vaak het claire-obscure effect (komt kunstgeschiedenis toch van pas): hele stukken donker en slechts delen FEL belicht... Geeft extra mood aan zon spel...(BTW: splinter cell is op de PC afgeronder dan op de Xbox kwa schaduwen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |