Mijn vraag: is resume mogelijk?
+ is er een soort database voor alle episodes?
en nog wat:
Bedankt voor de megatip mbn
quote:nee, er is geen database. Omdat het niet commercieel is hebben ze weinig servers. Iemand lanceert een bestand en dat blijft worden doorgegeven totdat niemand het bestand meer laat openstaan. Daarom vragen ze na gebruik het nog een tijdje door te laten lopen.
Op maandag 20 januari 2003 21:30 schreef Bob.Ross het volgende:
nou ik gebruik 't net 5 minuten
snelheid is netjes, ziet er simpel uit.Mijn vraag: is resume mogelijk?
+ is er een soort database voor alle episodes?
quote:Ik vind 't opzich wel een handig programmatje, kazaa is erg jammer wat betreft friends downloaden bijvoorbeeld, té veel fake, daar is bij bittorrent neem ik aan geen spraken van
Op maandag 20 januari 2003 21:38 schreef mbn het volgende:[..]
nee, er is geen database. Omdat het niet commercieel is hebben ze weinig servers. Iemand lanceert een bestand en dat blijft worden doorgegeven totdat niemand het bestand meer laat openstaan. Daarom vragen ze na gebruik het nog een tijdje door te laten lopen.
Ook kan jed de uploadsnelheid niet afknijpen. Het is eigenlijk een sociaal programmaatje (wat waarschijnlijk door groete populariteit de nek om wordt gedraaid)
Resume is mogelijk, gewoon zelfde directory aangeven.
Graag gedaan (vond wel dat ik een paar mensen mocht helpen). Alleen hoop ik niet dat het te snel groot wordt.
quote:nope, en heeeel snel de nieuwste aflevering (altijd vrijdagochtend, soms donderdagmiddag (wat ik niet snap, omdat het dan nog niet is uitgezonden))
Op maandag 20 januari 2003 21:40 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Ik vind 't opzich wel een handig programmatje, kazaa is erg jammer wat betreft friends downloaden bijvoorbeeld, té veel fake, daar is bij bittorrent neem ik aan geen spraken van
Ik begrijp een soort van p2p software?
quote:ik zou even hier kijken, rest wijst zichzelf
Op maandag 20 januari 2003 21:42 schreef StephanL het volgende:
Ik ken het niet, vertel. Ik heb namelijk geen idee waar over jullie praten.Ik begrijp een soort van p2p software?
Alleen heb ik 1 probleem, hij werkt alleen op m'n "lappy" naar behoren, maar als ik bestanden download met bittorrent op m'n gewone computer loopt het hele zaakje vast na een paar minuten, als ik dan ff via taakbeheer/prestaties gaat staat m'n CPU op 100%.
dus als iemand weet wat het probleem is en hoe je het verhelpt.......
quote:Op de sites waar je die torrents kan vinden...
Op woensdag 5 november 2003 11:50 schreef SittingDuck het volgende:
Ben er sinds kort ook mee bezigt maar WAAR vind je bestanden?
quote:google zoeken naar bittorent bestanden
Op woensdag 5 november 2003 11:50 schreef SittingDuck het volgende:
Ben er sinds kort ook mee bezigt maar WAAR vind je bestanden?
quote:Ik haal nu al 2 uur lang rond de 75 tot 80 kb en mijn maximum is 86kb in teorie.
Op woensdag 5 november 2003 11:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het is verschrikkelijk traag!
quote:Welke client gebruik je? Met bv. BitTorrent ++ kun je gewoon resumen.
Op woensdag 5 november 2003 11:59 schreef Aeroxie het volgende:
Maar hoe kun je die failed bestanden nou in godsnaam weer downloaden?
quote:Poorten openzetten op je firewall/router. Bij mij ging t toen van 5 kbs naar 200 kbs
Op zondag 2 november 2003 10:08 schreef tonks het volgende:
ik vind et wel traag
quote:Dat programma, PTC, werkt dat goed in combinatie met Bittorrent ?
Op zondag 2 november 2003 16:44 schreef pimpin het volgende:[..]
bij mij niet
quote:PTC werkt best aardig....alleen zij nde laatste versies nogal buggy, er zit een nieuwe aan te komen (misschien dat ie er al is zelfs).
Op woensdag 5 november 2003 12:41 schreef Focusdriver het volgende:[..]
Dat programma, PTC, werkt dat goed in combinatie met Bittorrent ?
[offtopic]nice avatar[/offtopic]
-update-
Nieuwe versie is er nog nie....8.2.xx is nog steeds de meest recente....en de meest buggy-versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |