quote:ik zal er de volgende keer eens opletten
Op maandag 20 januari 2003 10:51 schreef carin het volgende:
Inderdaad ze schreeuwt echt. Ik denk dat dat komt vanwege haar tijd bij TMF...let maar eens op, daar wordt bijna niet normaal gesproken. Blijkbaar wordt daar met iets enthousiast aankondigen ook verward met schreeuwen. Of ze heeft een oortje en iemand zit daar konstant in te wauwelen en dat ze daar dan op reageert door extreem hard te praten/schreeuwen. Maar ze schreeuwt dus wel!!
-edit-
Oh ja, bij MTV hebben ze haar ook al weggezapt (van de site)!
[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 20-01-2003 10:59]
hmz, niet opgevallen, zat laatst wel met verbazing tekijken dat ze 2 minuten een heel verhaal kon vertellen zonder geen een keer met der ogen te knipperen...
quote:Klopt. Dat doet ze inderdaad niet eens. Creepy
Op maandag 20 januari 2003 11:00 schreef Joachim het volgende:
zonder geen een keer met der ogen te knipperen...
ooeooeooeoehAAHAAHHAHHooeo
zoiets ging het geloof ik...
inderdaad, begin met steeds meer aan haar te ergeren, ze heeft en een schreeuwstom EN een verschrikkelijk R, en ze lacht teveel en nep.
zo
quote:En dan vooral dat 'oh, zijn we alweer terug?'. Net of ze zomaar spontaan nog niet doorhad dat de camera weer opnam. Dat heeft ze bij TMF al 600 keer laten zien, het is niet leuk en aangezien het de bedoeling is dat het echt is, getuigt het van weinig professionaliteit.
Op maandag 20 januari 2003 11:35 schreef Shaantje het volgende:inderdaad, begin met steeds meer aan haar te ergeren, ze heeft en een schreeuwstom EN een verschrikkelijk R, en ze lacht teveel en nep.
zo
Of toen ze die vragen ging stellen, vlak voor dat Barend en Van Dorp afgelopen was: 'is het nou al tijd? Jaheeeeee'.
Blonde doos(ke)
Die gast denkt echt dat hij het helemaal is , en hij lult iedere keer door Tooske heen zodat zij niets gaan zeggen.
Als ik moet kiezen tussen die twee dan wordt het voor mij overduidelijk Tooske
quote:Logisch, omdat ze zich terdege beseft dat we niet allemaal van zulke grote oren hebben!
Op maandag 20 januari 2003 10:46 schreef Gromit het volgende:
Iemand enig idee?Zo ontzettend irritant zeg...
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-01-2003 23:21]
quote:Gewoon een beetje uit volle borst, niet erg.
Op maandag 20 januari 2003 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Tooske schreeuwen? Ik zal de volgende keer toch een opletten dan. Misschien is ze gewoon enthousiast?
Haar lachchip is van nog mindere kwaliteit.
Hebben jullie haar column in de Veronica-gids wel eens gelezen??
Echt zwaar oninteressant; ze heeft echt niks te melden.
quote:Echt Wle Interessant, Die Column Van Haar!
Op dinsdag 21 januari 2003 04:13 schreef moravia het volgende:
Dooske's spraakchip staat te luid afgesteld.
Bovendien blijft ie vaak hangen;
"jullie deden het fantastisch!"Haar lachchip is van nog mindere kwaliteit.
Hebben jullie haar column in de Veronica-gids wel eens gelezen??
Echt zwaar oninteressant; ze heeft echt niks te melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |