Kut man...met 2-1 verloren van 1 of ander team waarbij de manager nog nooit heeft ingelogd..
zou verboden moeten worden...
quote:Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
Op zondag 17 augustus 2003 22:21 schreef Frutsel het volgende:
HAM kost 5 euro, eenmalig...wat is nou 5 euro...Kut man...met 2-1 verloren van 1 of ander team waarbij de manager nog nooit heeft ingelogd..
zou verboden moeten worden...
quote:mm.. en daar hebben de makers van HAM vast veel profijt van :|
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Schurk het volgende:[..]
Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
quote:kost dat ?
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:21 schreef Deepncity het volgende:
onlinesoccermanager.com is nederlands!
quote:www.hattrick.org is ook nederlands!!!!!!
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:21 schreef Deepncity het volgende:
onlinesoccermanager.com is nederlands!
quote:En waarom heb ik dat progje dan nog niet??? Je bedoeld dat je zonder te kopen HAM kunt aanschaffen met alle zelfde mogelijkheden? Dus geen trialversie meer?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Schurk het volgende:[..]
Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
Paralympic Tricycle Team (143310)
edit: Kun je bij jullie trouwens nog hrf files downloaden? Bij mij al een dikke week niet meer
Leuk die nieuwe supporter versie trouwens!
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 30-08-2003 13:55]
quote:Er zijn problemen met de HRF generator bij Hattrick.Org. Er is ook al een melding op de website. Ik had dezelfde problemen en je moet je settings wijzigen van je programma's.
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:14 schreef Lortnoc het volgende:Kun je bij jullie trouwens nog hrf files downloaden? Bij mij al een dikke week niet meer
Kijk hier: http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/index.htm
of hier http://www.stefan-pettersson.nu/hm/
daar moet je je probleem kunnen oplossen. Tis mij ook gelukt.
Heb 29 doelpunten!
Nul tegendoelpunten!
Heb de 1e 2e en 6e plaats bij de topscoorders lijst!
En sta natuurlijk 1e!
quote:als je mij je team id geeft dan regel ik de registratiecode voor je
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:30 schreef Frutsel het volgende:[..]
En waarom heb ik dat progje dan nog niet??? Je bedoeld dat je zonder te kopen HAM kunt aanschaffen met alle zelfde mogelijkheden? Dus geen trialversie meer?
Mijn team is 1337s United en ik sta momenteel #1 in IV.62.
Voor degene die supporter zijn die zijn welkom (ook als fokker ) om zich aan te melden bij de GoT-federatie, zit ook al een ruim aantal fokkers bij aangesloten...
Elk seizoen wordt er tevens een GoT-cup door onszelf georganiseerd wanneer iedereen in de officiele cup is uitgeschakeld. Mocht je volgend seizoen deel willen nemen hieraan (hiervoor is supporter zijn niet vereist) kijk dan eventjes op http://www32.brinkster.com/hattrickusers (nieuwe site + url is nog in ontwikkeling)
Veel succes vanavond allemaal
quote:neem de uitdaging maar aan van Roaming Regulators dan
Op zondag 14 september 2003 12:15 schreef D-BaZz het volgende:
Ik speel ook hattrick. Het is een leuk spel dat blijft boeien mede door de ontwikkelingen in het spel zelf.
Zoek trouwens ook nog iemand om een friendly tegen te spelen volgende week:
FC Haantjedevoorste (144563)
quote:Sorry, vlak nadat ik deze post plaatste kreeg ik al een andere friendly aangeboden, die ik al heb geaccepteerd
Op zondag 14 september 2003 12:35 schreef Frutsel het volgende:[..]
neem de uitdaging maar aan van Roaming Regulators dan
Ik sta trouwens open voor uitdagingen. DFVA (212221)
quote:Leuke YP
Op zondag 14 september 2003 16:37 schreef Fulton het volgende:
Zo hé, ik laat even een keeper uit de jeugd komen. Meteen 150.000 euro waard. Op 2 na duurste speler.Ik sta trouwens open voor uitdagingen. DFVA (212221)
quote:Niet slecht... En net 1-5 gewonnen dus nog steeds koploper in mijn divisie (IV.62)
Jordi Raap (16162770)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 134 000 Euro
Loon: 1 220 Euro/week
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:goed plan...ik had hetzelfde probleem vorige week
Op zondag 14 september 2003 13:30 schreef D-BaZz het volgende:[..]
Sorry, vlak nadat ik deze post plaatste kreeg ik al een andere friendly aangeboden, die ik al heb geaccepteerd
. Die week daarop dan een friendly regelen?
Alvast bedankt! ^O^:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |