abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8026805
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*drool

[afbeelding]

He?

Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten

pi_8028334
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 14:29 schreef erikh het volgende:

[..]

He?

Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten

Bij gebrek aan chocobo .
Kom eens dichterbij...

*PETS!*

Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.

dinsdag 21 januari 2003 @ 15:51:31 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8028347
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:50 schreef Lexie het volgende:

[..]

Bij gebrek aan chocobo .
Kom eens dichterbij...

*PETS!*

Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.

Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8029093
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!

Dat wil ik ook wel weten . Zal wel ergens in April worden.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:16:12 #55
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8030178
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb geschiedenis geschreven !!!

Ik heb advanced EINDELIJK uitgespeeld
na zoveel keer proberen is het me eindelijk gelukt !!!

I want to thank Nintendo for the fantastic gamecube, and also SEGA for producing this game and last but not least... my infinite continues

Ik heb level 30 maar zo'n 50 keer (zoiets, denk zelfs meer) geprobeerd, iedere keer deed ik dezelfde weg (langs rechts gaan in het begin), tot ik besloot es langs links te gaan, en jawel
Na mijn 2de !!! poging is het gelukt

Thank you...

Ik ga altijd langs rechts. En meestal haal ik hem in 1 keer. Maar ik deed er idd ook enorm vaak over voordat ik hem voor het eerst had.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:16:47 #56
11923 I.R.Baboon
pi_8030196
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Super Monkey Ball bestuur je toch de omgeving ipv het poppetje?
Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.
pi_8030251
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.

haha inderdaad, dat was me nog nooit opgevallen... dus het voelde idd heel natuurlijk aan
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:33:49 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8030551
quote:

[..]

Bij gebrek aan chocobo .
Kom eens dichterbij...

*PETS!*

Zo!

Ja,...sorry,...ik was er niet bij om iemand te slaan. Ik zal het beter in de gaten houden !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_8031367
quote:

[..]

Bij gebrek aan chocobo .
Kom eens dichterbij...

*PETS!*

Zo!

Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:19:15 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8031541
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:11 schreef erikh het volgende:

[..]

Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?

Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........

De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !

dinsdag 21 januari 2003 @ 18:20:28 #61
11923 I.R.Baboon
pi_8031569
Heb je nou al Super Monkey Ball, Chocobo?

Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'

pi_8031589
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........

De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !

En anders..anders.. is er geen radicale groepering die ons zou willen steunen? Vastketenen aan het hoofdkantoor moet toch wel invloed hebben?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:21:47 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8031607
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je nou al Super Monkey Ball, Chocobo?

Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'

Whoehahahahahaha,..das een leuke.

Nee,....ik wacht even op SMB2 !

pi_8036491
ik ook
pi_8042425
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is er al bekend waar je zelda kunt pre-orderen?
pi_8042449
Jongens Ik Heb Zelda Ge-Preordered,
En Nu Krijg Ik Dus De Bonus Disc Erbij..
In Maart Komt Hij, Ik Kan Niet Wachten
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_8042464
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:03 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Jongens Ik Heb Zelda Ge-Preordered,
En Nu Krijg Ik Dus De Bonus Disc Erbij..
In Maart Komt Hij, Ik Kan Niet Wachten
Waar heb je dat gedaan?????
pi_8042473
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:04 schreef erikh het volgende:

[..]

Waar heb je dat gedaan?????

www.gamespot.com
pi_8042641
Heb jij een us cube ofzo? Want in nederland komt ie pas in mei uit maar die site waar ik kijk zegt maart.
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:23:37 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8042728
Ja, gamespot is ook US...

Ik ga Zelda wel pre-orderen bij DimensionPlus. Maar ik ga ze eerst mailen vor de bonus disc denk ik....

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_8042744
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:16 schreef erikh het volgende:
Heb jij een us cube ofzo? Want in nederland komt ie pas in mei uit maar die site waar ik kijk zegt maart.
Ja En Ik Heb Platinum!
  woensdag 22 januari 2003 @ 11:31:11 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8043796
Bij dimensionplus hebben ze bevestigd dat ALS er een disc bijkomt in europa, je die krijgt als je pre-ordered.

Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!

pi_8046242
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij dimensionplus hebben ze bevestigd dat ALS er een disc bijkomt in europa, je die krijgt als je pre-ordered.

Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!

Hoveel Was Het?
pi_8046842
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:37 schreef ZineGeneZidane het volgende:

[..]

Hoveel Was Het?

Ik heb ook meteen even gekeken wat het moest kosten maar er stond nog geen prijs bij.

Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dat nou zit

woensdag 22 januari 2003 @ 14:44:43 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8047710
Zelda gaat gewoon 60 euro kosten, net als alle GC spellen.... Daar ben ik 90% van overtuigd.

En je krijgt zoals het er staat de bonus disc (mits in NL gereleased) gewoon tegelijk geleverd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')