quote:He?
Op dinsdag 21 januari 2003 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*drool
Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten
quote:Bij gebrek aan chocobo
Op dinsdag 21 januari 2003 14:29 schreef erikh het volgende:[..]
He?
Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten
*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij gebrek aan chocobo
.
Kom eens dichterbij...*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Dat wil ik ook wel weten
Op dinsdag 21 januari 2003 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!
quote:Ik ga altijd langs rechts. En meestal haal ik hem in 1 keer. Maar ik deed er idd ook enorm vaak over voordat ik hem voor het eerst had.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb geschiedenis geschreven !!!
Ik heb advanced EINDELIJK uitgespeeld
na zoveel keer proberen is het me eindelijk gelukt !!!
I want to thank Nintendo for the fantastic gamecube, and also SEGA for producing this game and last but not least... my infinite continuesIk heb level 30 maar zo'n 50 keer (zoiets, denk zelfs meer) geprobeerd, iedere keer deed ik dezelfde weg (langs rechts gaan in het begin), tot ik besloot es langs links te gaan, en jawel
Na mijn 2de !!! poging is het geluktThank you...
quote:Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Super Monkey Ball bestuur je toch de omgeving ipv het poppetje?
quote:haha inderdaad, dat was me nog nooit opgevallen... dus het voelde idd heel natuurlijk aan
Op dinsdag 21 januari 2003 17:16 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.
quote:Ja,...sorry,...ik was er niet bij om iemand te slaan. Ik zal het beter in de gaten houden !
Bij gebrek aan chocobo
.
Zo!
quote:Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?
Bij gebrek aan chocobo
.
Zo!
quote:Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
Op dinsdag 21 januari 2003 18:11 schreef erikh het volgende:[..]
Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?
De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !
Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'
quote:En anders..anders.. is er geen radicale groepering die ons zou willen steunen?
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !
quote:Whoehahahahahaha,..das een leuke.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je nou al Super Monkey Ball, Chocobo?Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'
Nee,....ik wacht even op SMB2 !
quote:Is er al bekend waar je zelda kunt pre-orderen?
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
quote:Waar heb je dat gedaan?????
Op woensdag 22 januari 2003 10:03 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Jongens Ik Heb Zelda Ge-Preordered,
En Nu Krijg Ik Dus De Bonus Disc Erbij..
In Maart Komt Hij, Ik Kan Niet Wachten
quote:www.gamespot.com
Op woensdag 22 januari 2003 10:04 schreef erikh het volgende:[..]
Waar heb je dat gedaan?????
Ik ga Zelda wel pre-orderen bij DimensionPlus. Maar ik ga ze eerst mailen vor de bonus disc denk ik....
quote:Ja En Ik Heb Platinum!
Op woensdag 22 januari 2003 10:16 schreef erikh het volgende:
Heb jij een us cube ofzo? Want in nederland komt ie pas in mei uit maar die site waar ik kijk zegt maart.
Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!
quote:Hoveel Was Het?
Op woensdag 22 januari 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij dimensionplus hebben ze bevestigd dat ALS er een disc bijkomt in europa, je die krijgt als je pre-ordered.Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!
quote:Ik heb ook meteen even gekeken wat het moest kosten maar er stond nog geen prijs bij.
Op woensdag 22 januari 2003 13:37 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Hoveel Was Het?
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dat nou zit
En je krijgt zoals het er staat de bonus disc (mits in NL gereleased) gewoon tegelijk geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |