abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7969597
Zoals jullie wel weten heb ik sinds een paar weken een mobiele telefoon en ik heb nou bedacht dat je de taal kan veranderen. Daardoor kan je heel vreemde talen leren. Ik kan nou al turks en hongaars, en ik ben nou bezig met Russisch. Dat is wel handig want volgende week komt m'n vrouw weer over.

Zijn er meer fokkers die zo vreemde talen leren of ben ik de eerste die zoiets slims heeft bedacht?

Wie wil er met me naar bed? O, m'n postbruid zal zo wel binnenkomen. Ik heb gisteren heerlijk geneukt met de buurvrouw. Niemand kent me hier. Ik ben nog maagd. Meisjes van 16 zijn te oud. Doe mij maar een lekkere rijpe vrouw van 40.
pi_7969615
pi_7969630
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 13:19 schreef BloedhondUitDeHel het volgende:
Zijn er meer fokkers die zo vreemde talen leren of ben ik de eerste die zoiets slims heeft bedacht?
Zoek een hobby
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:23:57 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7969659
Topkloon.

Toptopic.

Ik had het zelf moeten doen.

.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7969682
oh, je kan dus nu het woord "Telefoon Instellingen" in een aantel verschillende talen !!
Daar red je de wereld mee !
hehe ik vind je zo maf, dat het positief aan het worden is.
pi_7969880
Leuk, maar probeer toch maar wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')