Overigens probeert Michael nu alles en iedereen aan te klagen die deze demo probeert te verspreiden..
quote:Hij is diep gezakt de laatste tijd, maar zo diep?
Op zaterdag 18 januari 2003 12:48 schreef Nemo het volgende:
Enrique Iglesias-cover?
Klinkt als een afgekeurde track die eigenlijk op het (inmiddels bijna antieke, hoe goed ook....) Dangerous-album had gemoeten. Meneer-de-king-of-pop is niet meer zo vernieuwend bezig.
Genoeg gezegd.
Edit: Er blijkt nog een andere te zijn, ik heb twee 'xscapes' aangeklikt. De andere file blijkt een softe ballad te zijn die wel door iemand anders gezongen lijkt.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-01-2003 14:20]
Ben benieuwd naar de clip iig Ik kan nog geen lyrics vinden overigens, hij schijnt flink tegen die Sony-gast in te gaan met het nummer.
quote:volledige artikel: http://www.msnbc.com/news/857745.asp
Tommy Mottola might get blasted in a song on his former label. The music industry was buzzing last week about the exit of the high-profile CEO of Sony Music, who was once married to Mariah Carey and who clashed with Michael Jackson. Now, sources say, Jackson is recording a song about his fight with Mottola.
imo past hij ook wel in 'deze' tijd. Ik vind het wel een aparte sound (zijn 'eigen' sound) maar het is zeker niet antiek. Sommige nummers van Dangerous kunnen nu ook nog uitgebracht worden.
Jackson is een van de weinigen die nog iets wilt zeggen/vertellen met zijn muziek (als je em kan verstaan)
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 18-01-2003 17:46]
quote:beetje wel ja
Op zaterdag 18 januari 2003 17:58 schreef postinggirl het volgende:
Hoe vaker ik het hoor, hoe meer ik er een kruising van Bad, In the closet en Black or white in hoor. Valt dat meer mensen op?
edit: nuance
quote:zoals? Acteren?
Op zaterdag 18 januari 2003 18:09 schreef schatje het volgende:
Heeft ie niet wat beters te doen??
quote:2000 Watts vind ik erg goed
Op zaterdag 18 januari 2003 20:00 schreef mandark2000 het volgende:
Er staan een aantal nummers op Invincible (Butterflies, Whatever Happens met Santana), die beter zijn dan dit nummer. Jammer dat er verder niets meer met die nummers gedaan wordt, bijvoorbeeld door ze uit te geven op single.
Michael Jackson heeft trouwens ook opnamen gemaakt met de Bee Gees, vlak voor de dood van Maurice Gibb
En hoe vaker ik Xscape luister, hoe beter hij wordt!
quote:Das toch altijd met MJ songs
Op zondag 19 januari 2003 02:30 schreef SpleeffY het volgende:[..]
2000 Watts vind ik erg goed
En hoe vaker ik Xscape luister, hoe beter hij wordt!
Ik heb xscape eindelijk binnen, ben nu aan het luisteren, de sound is goed in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |