quote:Was het niet alleen Jeroen Pauw ?
Op donderdag 16 januari 2003 22:54 schreef Kos het volgende:
Wie kan mij vertellen welke presentatoren van NOVA er zijn? Matthijs van Nieuwkerk en Felix Rottenberg iig en wie nog meer?
quote:Clairy Polak ook, v.a. 27 januari.
Op donderdag 16 januari 2003 22:59 schreef Expanium het volgende:[..]
Was het niet alleen Jeroen Pauw ?
Ik heb ook liever dit presentatie duo, maar ik dacht dat alleen Pauw Nova gaat presenteren.
quote:ok
Op donderdag 16 januari 2003 23:02 schreef Lost_in_Thought het volgende:[..]
Clairy Polak ook, v.a. 27 januari.
1. Van Nieuwkerk / Rottenberg
2. Pauw / Polak
en dan bijgestaan door o.a. Ferry Mingelen over politiek meen ik
quote:bedoel je het decor van Nederland Kiest? Want dat is tijdelijk dacht ik in cafe Dudok, Nova komt voor zover ik weet vanuit de studio toch?
Op vrijdag 17 januari 2003 01:53 schreef wicker het volgende:
Klopt.In een geheel vernieuwd decor.
Erg mooi.
quote:Nee ik bedoel het decor echt het hele nieuwe decor wat men nu aan het neet zetten in studio 8 in Hilversum. Het is een prachtig houten constuctie waar een ronde tafel in staat, met op op de achtergrond 4 video-beams.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:50 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
bedoel je het decor van Nederland Kiest? Want dat is tijdelijk dacht ik in cafe Dudok, Nova komt voor zover ik weet vanuit de studio toch?
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:57 schreef wicker het volgende:[..]
Nee ik bedoel echt het hele nieuwe decor wat men nu aan het neer zetten is in studio 8 in Hilversum. Het is een prachtig houten constuctie waar een ronde tafel in staat, met op op de achtergrond 4 video-beams.
Je het wel zien over ruim een week.
Wat vinden jullie ervan.
Ik vind Clairy heel goed op de radio, het wel wennen haar ook nu ook te zien. Zij moet zo te zien zelf ook nog een beetje wennen aan de camera's
quote:Ik vind haar manier van spreken behoorlijk irritant. Vooral als ze voorleest legt ze op bijna elk woord de nadruk. Dat gaat op je zenuen werken.
Op maandag 27 januari 2003 22:30 schreef wicker het volgende:
Ik vind Clairy heel goed op de radio
[Dit bericht is gewijzigd door wicker op 27-01-2003 22:56]
Maar wat deed Mingelen er nou ipv Pauw?
quote:Ferry!
Op maandag 27 januari 2003 22:52 schreef haaahaha het volgende:Freddy Mengelen
Die Clairy Polak valt me mee. Dacht dat het een saaie theemuts zou zijn
quote:Ik wist niet hoe ze eruit zag en het is toch weer gek hoe verkeerd beeld je van iemand kan hebben.
Op maandag 27 januari 2003 22:30 schreef wicker het volgende:
Nou daar zijn ze dan in het nieuwe jasje.Wat vinden jullie ervan.
Ik vind Clairy heel goed op de radio, het wel wennen haar ook nu ook te zien. Zij moet zo te zien zelf ook nog een beetje wennen aan de camera's
Ze is idd goed vind ik ook.
quote:Nova is geen show.
Op maandag 27 januari 2003 22:54 schreef Kos het volgende:
OK, wie kan mij nu het verschil uitleggen tussen Barend en van Dorp en Nova?
quote:Hoe kan de dochter van Alexander Pola nou saai zijn?
Op maandag 27 januari 2003 22:54 schreef calvobbes het volgende:Die Clairy Polak valt me mee. Dacht dat het een saaie theemuts zou zijn
quote:Pauw was op zoek naar een vrouw?
Op maandag 27 januari 2003 22:53 schreef Meneer_Aart het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk, Felix Rottenberg en Jeroen Pauw zijn goed. Clairy Polak ken ik niet.Maar wat deed Mingelen er nou ipv Pauw?
quote:ik denk dat gezien screbenica het een combi van denhaagvandaag en nova was, ferry m er zat
Op maandag 27 januari 2003 23:16 schreef kezmania het volgende:[..]
Pauw was op zoek naar een vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |