ik weet het niet meer
quote:Gebruik ze allemaal en wissel ze voortdurend af, kijk wat de reacties zijn en selecteer daaruit je top3. Schreeuw dat dan steeds en je staat garant voor goede reacties.
Op donderdag 16 januari 2003 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
computerstoel, typstoel, miepstoel, stoeltroel, typmiep, computertroel, stoelsmoel
ik weet het niet meer
quote:oh
Op donderdag 16 januari 2003 14:33 schreef GHansie het volgende:[..]
Gebruik ze allemaal en wissel ze voortdurend af, kijk wat de reacties zijn en selecteer daaruit je top3. Schreeuw dat dan steeds en je staat garant voor goede reacties.
quote:Je hebt een typmiep. En een computertroel. En dat zijn twee verschillende dingen. Soms wordt de computertroel ingezet als typmiep.
Op donderdag 16 januari 2003 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
computerstoel, typstoel, miepstoel, stoeltroel, typmiep, computertroel, stoelsmoel
ik weet het niet meer
quote:Dus dan wordt het weer een typtroel...
Op donderdag 16 januari 2003 14:36 schreef Troel het volgende:
Je hebt een typmiep. En een computertroel. En dat zijn twee verschillende dingen. Soms wordt de computertroel ingezet als typmiep.
Of is troel hetzelfde als miep...
quote:ok dat snap ik nu maar waar zit die dan op op een troelstoel of een miepstoel
Op donderdag 16 januari 2003 14:36 schreef Troel het volgende:[..]
Je hebt een typmiep. En een computertroel. En dat zijn twee verschillende dingen. Soms wordt de computertroel ingezet als typmiep.
quote:Een typmiep zit op een typstoel. Een computertroel zit op een computerstoel. Een computertroel die als typmiep bezig is zit op een miepstoel.
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ok dat snap ik nu maar waar zit die dan op op een troelstoel of een miepstoel
quote:Als troel dan hetzelfde is als miep dan zit ze de hele tijd op dezelfde stoel...
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:ok dat snap ik nu maar waar zit die dan op op een troelstoel of een miepstoel
Maar moet dat getyp dan op een typmachine gebeuren want als dat op een computer gebeurt dan is het een computermiep...
quote:ahaaaa
Op donderdag 16 januari 2003 14:39 schreef Troel het volgende:[..]
Een typmiep zit op een typstoel. Een computertroel zit op een computerstoel. Een computertroel die als typmiep bezig is zit op een miepstoel.
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 16-01-2003 14:41]
quote:Je maakt het er niet echt duidelijker op...
Op donderdag 16 januari 2003 14:39 schreef Troel het volgende:Een typmiep zit op een typstoel. Een computertroel zit op een computerstoel. Een computertroel die als typmiep bezig is zit op een miepstoel.
quote:Theoretisch wel. Maar miepen kunnen niet computeren, en zitten dus nooit op troelstoelen. Daaromz ijn er ook geen troelstoelen...
Op donderdag 16 januari 2003 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ahaaaa
en een miep die computerd zou dus theoretisch op een troelstoel moeten zitten
quote:Maar als er geen troelstoel is waar zit jij dan op??
Op donderdag 16 januari 2003 14:42 schreef Troel het volgende:Theoretisch wel. Maar miepen kunnen niet computeren, en zitten dus nooit op troelstoelen. Daaromz ijn er ook geen troelstoelen...
De troelpoef??
quote:troelsofa
Op donderdag 16 januari 2003 14:44 schreef Tierce het volgende:[..]
De troelpoef??
quote:troelkruk
Op donderdag 16 januari 2003 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:troelsofa
troelbank
troelfeuttuil
Wat is het nou??
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:39 schreef Troel het volgende:[..]
Een typmiep zit op een typstoel. Een computertroel zit op een computerstoel. Een computertroel die als typmiep bezig is zit op een miepstoel.
quote:NEEEEEEEEEEE!!!!!
Op donderdag 16 januari 2003 14:53 schreef -PassY- het volgende:
kortom: MUTS
Gooi nou niet met nog meer termen, ik dacht net dat ik het ging snappen...
quote:Zei ik toch?? Topics met mijn naam schieten niet op!
Op donderdag 16 januari 2003 14:50 schreef Tierce het volgende:
Dus toch een doodbloedt-topic...
quote:je snapt het nog niet. nou, gewoon ten alle tijden muts. als je muts zegt, zit je altijd goed
Op donderdag 16 januari 2003 14:54 schreef Tierce het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!
Gooi nou niet met nog meer termen, ik dacht net dat ik het ging snappen...
quote:Dus als we jouw naam uit de titel halen wordt dit een *stormlooptopic!...
Op donderdag 16 januari 2003 14:54 schreef Troel het volgende:Zei ik toch?? Topics met mijn naam schieten niet op!
quote:Als je muts tegen een typmiep of computertroel zegt, zullen ze de klompendans op je tenen gaan uitvoeren!!!
Op donderdag 16 januari 2003 14:55 schreef -PassY- het volgende:[..]
je snapt het nog niet. nou, gewoon ten alle tijden muts. als je muts zegt, zit je altijd goed
quote:Maar zit ik dan op een troelstoel??
Op donderdag 16 januari 2003 14:55 schreef -PassY- het volgende:
als je muts zegt, zit je altijd goed
quote:Met troelklompen of miepklompen??
Op donderdag 16 januari 2003 14:56 schreef Troel het volgende:Als je muts tegen een typmiep of computertroel zegt, zullen ze de klompendans op je tenen gaan uitvoeren!!!
quote:nog nooit overkomen, gewoon het juiste gezicht erbij trekken
Op donderdag 16 januari 2003 14:56 schreef Troel het volgende:[..]
Als je muts tegen een typmiep of computertroel zegt, zullen ze de klompendans op je tenen gaan uitvoeren!!!
muts
werkt altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |