abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:54:29 #51
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_7930641
SCH, Je bracht me op een goed idee .. ik heb het Internet archief van het UN bekeken.... en zie hier een stukje uit een artikel uit het UN van 28 augustus 2000:
quote:
Aanvaardbaar risico
Streuer gelooft dat FC Utrecht wel een aanvaardbaar risico neemt met Gluscevic. "Kopsterk, goed linkerbeen en doelgericht. Een goed karakter ook. Vriendelijk en de Engelse taal machtig. Toch is het afwachten hoe iemand zich aanpast aan een andere voetbalcultuur. Aan Bob Peeters weet Koeman wat hij heeft".

Ook Berger maakt een voorbehoud. "Vandaar de aanbieding van slechts een jaar, met een eenzijdige optie. Maar als hij aardt, dan hebben we een kanjer aan de haak. Mijn droom is een team van zelfopgeleide en zelfgescoute spelers, maar dit is een unieke kans. Ik heb overal mijn licht opgestoken: bij Vitesse, in Spanje, in Griekenland. Plus dat Gluscevic in de afgelopen stageweek een sterke indruk naliet".

Dat Gluscevic de laatste twee jaar minder aan de weg timmerde wijt Berger aan omstandigheden. "FC Sevilla is een onrustige club. In korte tijd hebben ze drie of vier trainers versleten. Een Uruguyaan bijvoorbeeld, die vier landgenoten meenam, onder wie twee spitsen. Verder is mij de speelwijze in Spanje en Griekenland bekend. EÚn pion voorin, de rest speelt achter de bal. Zeker bij middenmoters en staartclubs".

Gevolgen
Gluscevic is inzetbaar voor de eerstvolgende wedstrijd van FC Utrecht, op 10 september uit tegen koploper NEC. Voor Dirk Kuijt of Marinus Dijkhuizen zal zijn komst gevolgen hebben. Dijkhuizen legt het probleem neer bij de club. "Ik sta nog drie jaar onder contract en ga niet op zoek naar een andere club".

Ook Kuijt (net 20) voelt nattigheid. "Dit wordt mijn derde seizoen, ik voel dat ik nu moet doorbreken. Vandaag ging het minder, maar draai ik als vorige week tegen Heerenveen dan zal de trainer het lastig krijgen. Ik ben overtuigd van mijn kwaliteiten; wÚÚr een jaar als pinch-hitter zie ik niet zitten".

De oplossing ligt wellicht in het verhuren van Kuijt. Aan een club waar hij wekelijks in actie komt en kan rijpen.

Mwoooaaah, zo presenteer je volgens mij geen top aankoop

Wel grappig overigens om dat stukje over Kuyt te lezen en te weten waar hij nu staat

pi_7930732
quote:
Maar beschouwen jullie Wapenaar en Gluscevic dan als jullie beste spelers - de rampspoed had wel groter gekund lijkt me.
Wapenaar en Gluscevic zijn beiden erg belangrijk geweest voor ons ja, al laten ze beiden dit seizoen beduidend minder zien...

De rampspoed had wel groter gekund ja, tis nu niet alsof we gelijk gaan degraderen....

Als Paulus Roiha nou eindelijk eens opstaat

quote:
Mwoooaaah, zo presenteer je volgens mij geen top aankoop
Haha, die uitspraak van Streuer kan ik me ook nog herinneren haha

Bob Peeters HAHAHAHAHA

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 00:12:55 #53
26251 Eilanden
pi_7943770
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:12 schreef Eilanden het volgende:
SCH is trouwens een beetje stil geworden
Niet echt verbazend. Komt wel vaker voor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:13:16 #55
26251 Eilanden
pi_7946341
Als we ook nog Kuyt en Bosschaart kwijtraken, dan komt er mogelijk de volgende opstelling (geld om nieuwe spelers aan te trekken is er volgens mij niet....)

Ponk

Vreven/Zuidam Schut Touzani Van Mol

Tanghe de Jong Broerse vd Bergh

De Groot Roiha

Nog steeds een aardig team, maar ik vraag me af of dat goed genoeg is om mee te doen om Europees voetbal......

pi_7947231
quote:
Als we ook nog Kuyt en Bosschaart kwijtraken, dan komt er mogelijk de volgende opstelling (geld om nieuwe spelers aan te trekken is er volgens mij niet....)
Ponk

Vreven/Zuidam Schut Touzani Van Mol

Tanghe de Jong Broerse vd Bergh

De Groot Roiha

Nog steeds een aardig team, maar ik vraag me af of dat goed genoeg is om mee te doen om Europees voetbal......

Als Roiha zijn talenten eens niet alleen op de training laat zien, en de Groot net zoveel gaat scoren als ie nu bij Emmen doet, dan doen we met dit team echt wel mee om Europees voetbal hoor....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:45:40 #57
26251 Eilanden
pi_7947955
Maar De Groot en Roiha zijn gelijk de onzekerste factoren in deze opstelling ....

Kan De Groot het ook op eredivisie-niveau? Er zijn zat spitsen die aan de lopende band scoorden in de eerste divisie, maar een treetje hoger er niet aan de pas kwamen. En Roiha ... inderdaad ... soms zie je in wedstrijden dat Paulus inderdaad een behoorlijk portie talent heeft, maar soms loopt 'ie er als een F-pupil bij ..... En wat we ook niet moeten vergeten, wat zit er ook de bank? Blijft de selectie breed genoeg?

Ponk zal wel op het doel komen ... ik ben absoluut geen fan van hem, maar slecht is hij zeker niet....

pi_7949001
quote:
Roiha ... inderdaad ... soms zie je in wedstrijden dat Paulus inderdaad een behoorlijk portie talent heeft, maar soms loopt 'ie er als een F-pupil bij .....
Weleens bij een training wezen kijken ? Moet je doen !

Als Roiha het op zijn heupen heeft dolt ie elke andere selectiespeler helemaal gek waarna ie met links of met rechts constant ballen in de kruising schiet....

Hij is niet voor niets Fins talent van het jaar geweest, en Fins topscorer met 22 doelpunten....

Hij zou alleen eens wat vaker in het krachthonk moeten gaan zitten

Toch weet ik nog steeds zeker dat Roiha door gaat breken, want het is een toptalent !

En trouwens, als Kuijt en Bosschaart verkocht worden is er echt wel wat geld om een spits te halen....

pi_7949447
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als Roiha het op zijn heupen heeft dolt ie elke andere selectiespeler helemaal gek waarna ie met links of met rechts constant ballen in de kruising schiet....
ooit speeld bij Utrecht het ultiemee trainingsdier. Reinier Robbemenond. Als je hem zag trainen zou je zweren dat het een tweede bergkamp was zo goed was hij.

Alleen in een wedstrijd raakte hij geen pepernoot. De moraal, het gata niet om trainingen, het gaat er om wat je op zondagmiddag laat zien.

quote:
En trouwens, als Kuijt en Bosschaart verkocht worden is er echt wel wat geld om een spits te halen....
ik denk maar weinig. Ze leveren samen maar 7 miljoen op ofzo. Het lopende tekort is 4,5 miljoen, maar er is nog een tekort van vorig jaar van 5 miljoen. Kortom, dikke shit!
pi_7949722
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:12 schreef Eilanden het volgende:
SCH is trouwens een beetje stil geworden
Wat had je nog willen horen dan - moet ik blijven herhalen dat Wapenaar een overschatte keeper is?

Waarom halen jullie Ruud Berger niet terug?
En verlaag de doelstellingen - dat past bij een club met een dramatisch financieel en menselijk beleid.

pi_7949840
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:22 schreef SCH het volgende:
Waarom halen jullie Ruud Berger niet terug?
om waar te spelen dan..?? tis geen spits en ook geen middenvelder. Tis net niks.
Bovendien heeft hij zijn achternaam tegen.
quote:
En verlaag de doelstellingen - dat past bij een club met een dramatisch financieel en menselijk beleid.
Wie zget dat het beleid niet goed is?
Bovendien de doelstellingen verlagen zou dom zijn. Dan heb je een nieuw stadion waar je in mum van tijd de financiele problemen mee oplost is het leeg omdat er geen doelstellingen zijn.

Nee hoor, er moeten gewoon meer en betere sponsors gezocht worden!

pi_7949970
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:
Wie zget dat het beleid niet goed is?
Pardon? Al deze problemen komen door het slechte weer of de luchtvochtigheid zeker?
pi_7949999
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Al deze problemen komen door het slechte weer of de luchtvochtigheid zeker?

nee door de bouwkostren die wat hoger uitvallen dan gepland.
Nou ja en een slecht beleid richting sponsors.
pi_7950272
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nee door de bouwkostren die wat hoger uitvallen dan gepland.
Nou ja en een slecht beleid richting sponsors.

Ho ho - dat is echt je reinste onzin. Ten eerste is dat ook beleid - de bouw van een nieuw stadion hoort daar ook bij. En je hebt het zelf al over BELEID richting sponsoren. Utrecht is 1 van die clubs die structureel ziek is en waar eens grondig de bezem doorheen moet. Ik hoop dat het gaat gebeuren - want het is een mooie club, niet helemaal mijn club, al kan ik het stadion bijna zien vanaf hier - maar zoals het de laatste tien jaar gaat, is het verdrietig.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2003 @ 14:23:04 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7951160
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat had je nog willen horen dan ?

Ik zou wel eens willen horen dat je toegeeft dat Glusevic niet met veel bombarie naar Utreg gehaald is en dat je aantoonbaar fout zat met je opmerking.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7951507
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen horen dat je toegeeft dat Glusevic niet met veel bombarie naar Utreg gehaald is en dat je aantoonbaar fout zat met je opmerking.

Oh wat leuk je gaat me kritisch volgen. Maar ik zat niet aantoonbaar fout, sorry
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2003 @ 14:48:11 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7951653
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh wat leuk je gaat me kritisch volgen. Maar ik zat niet aantoonbaar fout, sorry

Ik volg heel het VBL forum kritisch.

Je vind nog steeds dat dat UN stukje dat gequote is het met bombarie binnen halen van Glusevic beschrijft?

pi_7951674
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik volg heel het VBL forum kritisch.

Je vind nog steeds dat dat UN stukje dat gequote is het met bombarie binnen halen van Glusevic beschrijft?

Haha nee dat stukje niet inderdaad - is terecht maar een 'stukje'!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 15:50:03 #69
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7953154
Wapenaar naar Feyenoord dan?

tja, vind het toch voor Utrecht zonde dat hij en Gluscevic weggaan, het zijn geen helden, maar behoren wel tot de betere spelers.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7954660
quote:
ooit speeld bij Utrecht het ultiemee trainingsdier. Reinier Robbemenond. Als je hem zag trainen zou je zweren dat het een tweede bergkamp was zo goed was hij.
Alleen in een wedstrijd raakte hij geen pepernoot. De moraal, het gata niet om trainingen, het gaat er om wat je op zondagmiddag laat zien.
I hear ya !

Maar Robbemond is na de dood van zijn moeder nooit meer er bovenop gekomen (daarvoor speelde ie supergoed, H.Kraaij wilde hem toen zelfs bij het nederlands elftal), bij hem was het dan ook meer een mentale kwestie denk ik

Roiha is fysiek gewoon (nog) niet sterk genoeg, maar als je ziet hoe ie soms door Vreven wordt aangepakt op de training, en dan zijn reacties.... mentaal zit het ook wel goed bij ''Paukku''

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 januari 2003 @ 09:41:36 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7967351
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha nee dat stukje niet inderdaad - is terecht maar een 'stukje'!

"Het stukje" is een van de eerste stukken waarin de aankoop van Glusevic voor het eerst genoemd wordt. Niet met bombarie.

Het gejubel kwam, als ik het goed van de Utreg fans begrepen heb, pas na een aantal wedstrijden, en niet zoals jij beweerde bij z'n presentatie.

Zoek jij maar in het archief van het UN om je gelijk proberen te halen. Misschien kan jij dat jubel stuk vinden over Glusevic voordat-ie een wedstrijd gespeeld had. Zolang je dat niet vind zit je nu aantoonbaar fout met je uitspraken...

pi_7971396
ik zie liever vreven vertrekken
pi_7977268
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 09:41 schreef Doc het volgende:

[..]

"Het stukje" is een van de eerste stukken waarin de aankoop van Glusevic voor het eerst genoemd wordt. Niet met bombarie.

Het gejubel kwam, als ik het goed van de Utreg fans begrepen heb, pas na een aantal wedstrijden, en niet zoals jij beweerde bij z'n presentatie.

Zoek jij maar in het archief van het UN om je gelijk proberen te halen. Misschien kan jij dat jubel stuk vinden over Glusevic voordat-ie een wedstrijd gespeeld had. Zolang je dat niet vind zit je nu aantoonbaar fout met je uitspraken...

Wat ben je toch dramatisch vasthoudend om mij een pootje te lichten - klasse hoor

Maar ik had dat stuk al lang gevonden - dat verscheen in dezelfde week als het stukje dat hier staat. Ik zei met nadruk 'stukje' omdat het een hele kleine passage is uit een groter stuk. Er werd gewoon veel verwacht van Gluscevic, zoek het maar op.

zaterdag 18 januari 2003 @ 23:26:47 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7978815
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:57 schreef SCH het volgende:

Maar ik had dat stuk al lang gevonden - dat verscheen in dezelfde week als het stukje dat hier staat. Ik zei met nadruk 'stukje' omdat het een hele kleine passage is uit een groter stuk. Er werd gewoon veel verwacht van Gluscevic, zoek het maar op.

Plaats het hier dan even, dat andere stuk waar je het over hebt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7980421
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Plaats het hier dan even, dat andere stuk waar je het over hebt?

Staat in het UN - zoek het maar even op, goede zoekmachine daar, als je het zo graag wilt lezen. Wat een wantrouwen toch altijd - ik heb het gelezen, dat is toch voldoende......

Wat een bemoeizucht van de modjes inenen .:)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')