Hier kun je al je kritiek, vragen en opmerkingen over V&A kwijt! Schroom niet om te vertellen hoe het beter, anders of sneller kan. Opbouwende kritiek is altijd welkom, evenals je vragen.
Specifieke vragen (bijv. waarom is mijn topic op slot!?) kunnen beter via de mail of ICQ afgehandeld worden. Luigi is te bereiken op luigi@fok.nl, Lortnoc op lortnoc@fok.nl en ICQ 154276735. Daarnaast is er altijd wel een delegatie van de FOK! crew te vinden op irc, kanaal #fok op server irc.fokzine.net.
quote:
V.w.b. de moderatie in dit forum, lees allemaal even !Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!.Via de FA's is aan ons mods verzocht om strenger op te treden tegen onzin buiten ehm, Onzin. In diverse fora loopt het de spuigaten uit, en we gaan 1 lijn trekken voor wat betreft onzin-reacties, geflame en ge-etter in de serieuze fora. Waar V&A uiteraard ook onder valt.
Dus, zulke posts worden vanaf heden strenger aangepakt, d.w.z. ge-edit, of zelfs verwijderd. Dat wil NIET zeggen dat er nu niks meer mag, een geintje op z'n tijd moet en blijft kunnen, maar er worden nu teveel topics om zeep geholpen door lolbroeken en trolls. DAAR gaat dus wel strenger op gelet worden.
Einde dienstmededeling.
.
quote:daarom, daarom
Op donderdag 16 januari 2003 10:07 schreef Lithion het volgende:
De moderators zijn kut, maar verder is het een prima forum.Op zich.
Waarom mag ik dat niet aanbieden? Vertel?
quote:Ik vind het juist wel overzichtelijker? Zijn er meer mensen die dit vinden?
Op donderdag 16 januari 2003 10:42 schreef Khadgar het volgende:
Het enige jammere is dat je de gesloten topics niet terug kunt zien.
quote:Er staat toch Te Koop!!!!! Je kunt toch lezen?
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Luigi het volgende:
Heb je er nou 1 nodig, of wil je er 1 verkopen? Verder kwam je topic niet echt geloofwaardig over op mij en zal zo'n topic alleen maar ontaarden in geinen en onzin, dat geef ik je op een briefje. Verder betwijfel is of er iemand is die de moeite wil nemen om dat ding van je te kopen, mocht je 'm echt hebben.
quote:Ik ben Luigi, en ik ben moderator V&A en ik heb zojuist de opdracht gekregen van de FA's om dit serieuze fora schoon te houden van eventuele onzin. Zie hierboven. En ja, dan moet je wel eens een keuze maken.
Op donderdag 16 januari 2003 12:07 schreef Kos het volgende:[..]
Er staat toch Te Koop!!!!! Je kunt toch lezen?
En wie ben jij om te bepalen wat mensen wel of niet willen kopen?
Maar goed, als jij aannemelijk kunt maken dat je ECHT zo'n ding te koop hebt (maak even een webcamshot ofzo, dus niet zo'n standaard folder-foto), mag je het nogmaals proberen.
quote:Ik wil ze ook wel terug zien ja, maar dan niet tussen de nog lopende...
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik vind het juist wel overzichtelijker? Zijn er meer mensen die dit vinden?
Kan er niet een archief gemaakt worden?
quote:ja, eigenlijk wel.. Ik zocht een topic, maar wist niet hoe dingen gespeld waren. Ben er uiteindelijk wel achter gekomen, maar toch
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik vind het juist wel overzichtelijker? Zijn er meer mensen die dit vinden?
quote:Is de zoekfunctie niet toereikend hiervoor? Bijvoorbeeld, als je wilt weten wat de historie is van een bepaalde poster, dan kun je zoeken op username, topicstarter en V&A forum. Lijkt mij handig genoeg? In het eerste deel van dit topic staat trouwens ook een discussie over dit onderwerp geloof ik, misschien handig om even door te nemen?
Op donderdag 16 januari 2003 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik wil ze ook wel terug zien ja, maar dan niet tussen de nog lopende...
Kan er niet een archief gemaakt worden?
Luigi, is jouw mail luigi@fok.nl?
off topic off
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
off topicLuigi, is jouw mail luigi@fok.nl?
off topic off
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:53 schreef Luigi het volgende:
[...]Specifieke vragen (bijv. waarom is mijn topic op slot!?) kunnen beter via de mail of ICQ afgehandeld worden. Luigi is te bereiken op luigi@fok.nl, Lortnoc op lortnoc@fok.nl en ICQ 154276735. Daarnaast is er altijd wel een delegatie van de FOK! crew te vinden op irc, kanaal #fok op server irc.fokzine.net.
quote:NOG niet. Stiekum hoop ik nog steeds op de mogelijkheid om subfora onder V&A te kunnen maken, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat we die optie op korte termijn kunnen verwachten.
Op donderdag 16 januari 2003 12:26 schreef ShaoliN het volgende:
Is er al sprake van centrale topics?
Een centraal mobiel topic ofzo lijkt mij wel makkelijk
Daarnaast heb ik zeer sterke twijfels of een centraal topic, bijv. voor GSM's, de overzichtelijkheid nou zo vreselijk ten goede gaat komen. Stel je voor, dat 10 man in 1 topic tegelijkertijd hun mobiel aanbieden! Kweenie of dat wel gaat werken.
quote:Het is nog vroeg. Mail is onderweg
Op donderdag 16 januari 2003 12:22 schreef Luigi het volgende:
Ja, zie de eerste post in dit topic..
quote:Ja dat is inderdaad een goed idee op zich... Thnx!
Op donderdag 16 januari 2003 12:20 schreef Luigi het volgende:[..]
Is de zoekfunctie niet toereikend hiervoor? Bijvoorbeeld, als je wilt weten wat de historie is van een bepaalde poster, dan kun je zoeken op username, topicstarter en V&A forum. Lijkt mij handig genoeg? In het eerste deel van dit topic staat trouwens ook een discussie over dit onderwerp geloof ik, misschien handig om even door te nemen?
(had ik zelf ook wel op kunnen komen )
En er is toch al een centraal Webcam topic?
quote:Mja, maar niet echt:
Op donderdag 16 januari 2003 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:En er is toch al een centraal Webcam topic?
quote:Maar, ik zal de discussie weer even aanzwengelen achter de schermen.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:33 schreef Lortnoc het volgende:We maken er even een semi-centraal topic van dan. Totdat deze deal is afgelopen.
quote:Sorry hoor, maar dit is een door mij gemaakte foto. Moet ik die broek aantrekken om te bewijzen dat ik dat ding echt heb?
Op donderdag 16 januari 2003 12:09 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik ben Luigi, en ik ben moderator V&A en ik heb zojuist de opdracht gekregen van de FA's om dit serieuze fora schoon te houden van eventuele onzin. Zie hierboven. En ja, dan moet je wel eens een keuze maken.
Maar goed, als jij aannemelijk kunt maken dat je ECHT zo'n ding te koop hebt (maak even een webcamshot ofzo, dus niet zo'n standaard folder-foto), mag je het nogmaals proberen.
Doosje rechts:
Doosje onder:
Doosje links:
Doosje boven:
Doosje onder broekje:
Broekje onder doosje:
Achterkant doosje:
Zoom:
Doosje met keelpastilles:
Doosje met sleutels:
Doosje met schaar:
Doosje met 1 dollar biljet: