leuk gedaan, alleen lijkt het idd of Mark een probleemkind is ofzo (issie misschien ok wel ) vanwege dat ie iedere keer van school af kan worden gestuurd
quote:Probleemkind? Pfff. Een eikel, zal je bedoelen!!
Op dinsdag 11 februari 2003 17:22 schreef Eraser127 het volgende:
whaha, wrede aflevering
leuk gedaan, alleen lijkt het idd of Mark een probleemkind is ofzo (issie misschien ok wel
) vanwege dat ie iedere keer van school af kan worden gestuurd
quote:Er zijn van die gevallen...
Op dinsdag 11 februari 2003 17:22 schreef Eraser127 het volgende:
whaha, wrede aflevering
leuk gedaan, alleen lijkt het idd of Mark een probleemkind is ofzo (issie misschien ok wel
) vanwege dat ie iedere keer van school af kan worden gestuurd
Wat een bagger. Hulde aan de makers dat ze zoveel ongeloofwaarlijkheid in een half uur kunnen proppen.
Zometeen weer het meesterwerk van Theo van Gogh.
Kun je het verschil zien.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:23 schreef ISDNiki het volgende:
Maar dit is dus echt allemaal echt gebeurd?
quote:Jah, hebben ze ook nog een leuk filmpje
Op maandag 17 februari 2003 21:30 schreef StephanL het volgende:
Wel een leuke serie met toch een goede boodschap er in wat toch boeiend wordt gespeeld voor leeftijdsgenoten. Deze kon eigenlijk best in zo'n een informatie pakket over loverboys als die er komt
Ik vind die Gerrit
Hele leuke aflevering ook weer, jammer dat we nu nog niet weten of Karin terug is.
quote:Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 13 (nu neemt niemand mij meer serieus
Op maandag 17 februari 2003 21:30 schreef StephanL het volgende:
Wel een leuke serie met toch een goede boodschap er in wat toch boeiend wordt gespeeld voor leeftijdsgenoten. Deze kon eigenlijk best in zo'n een informatie pakket over loverboys als die er komt
quote:Wat toevallig.. ik viel bijna in slaap op het einde.. *bereid zich voor op flauwe bedtijd grapjes
Op maandag 17 februari 2003 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:Geweldige serie, geweldige aflevering! En die Karin zag er heel erg
uit aan het begin van de aflevering, aan het ontbijt. Ik vond het heel erg spannend op het eind. Ik hoop dat volgende week Karin terugkomt, maar ik vrees het ergste.....
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:20 schreef tong80 het volgende:
Weer even gekeken.Wat een bagger. Hulde aan de makers dat ze zoveel ongeloofwaarlijkheid in een half uur kunnen proppen.
Zometeen weer het meesterwerk van Theo van Gogh.
Kun je het verschil zien.
quote:Volgens mij acteren ze ook niet maar spelen ze zich zelf onder een andere naam.
Op dinsdag 18 februari 2003 14:49 schreef LX4U het volgende:[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 13 (nu neemt niemand mij meer serieus
) en ik vind het acteerwerk matig.
quote:ac·´te·ren (onov.ww.)
Op dinsdag 18 februari 2003 14:59 schreef StephanL het volgende:[..]
Volgens mij acteren ze ook niet maar spelen ze zich zelf onder een andere naam.
want acteren is het ook niet wat ze doen, enne ik ben 17
1 toneelspelen
2 doen alsof, een rol spelen
Volgens mij doen ze toch wel alsof ze met elkaar die situaties doormaken. Het feit dat ze dan hun eigen tekst (slecht) improviseren doet er niet echt toe (aangezien de standpunten van de 'personages' in grote lijnen toch al vast moeten staan om er een geheel van te maken.).
Naar mijn weten valt dit toch wel onder acteren.
quote:Gerrit is
Op dinsdag 18 februari 2003 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gerrit is gaaf!
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-02-2003 16:29]
quote:LPF-stemnmer?
Op dinsdag 18 februari 2003 16:30 schreef Da_Ripper het volgende:
gerrit voor minister-president
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |