abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7896478
Van het NUON ken je zo schijt ziek worden ! , wij hebben een normaal hoekhuis en de verwarming staat niet hoger dan 20 graden overdag, toch betalen wij ongeveer 4 keer zoveel als een dikke vette villa aan gas ! We hebben al verschillende mensen, specalisten en ander Popie-Jopies aan de deur gehad, zelfs van NUON, allemaal vonden zij het raar, maar konden er nix aan doen; "dan moet u de kachel wat lager doen meneer" Ja en dan G*dverdomme met een jas aan in huis lopen zeker !, ook de mensen van NUON op het kantoor vonden het merkwaardig, maar konden er verder nix aan doen, waarschijnlijk ook niet aan hun fax, want al onze faxen komen ook ploteseling niet door ofzo.
Dit zijn alleen me eigen ervaringen, ik weet dat NUON veel meer mensen in de zeik neemt en dat ken gewoon niet!!

Nu willen wij de meterkast laten ijken, en dat kost ons een kleine 600 euro ! maar het ligt daar waarschijnlijk niet eens aan, het is puur de NUON die van de hard werkende Nederlander het laaste beetje geld ook nog ff af wil pakken , want veel houden we niet over heh, met die rot euro !
Ik ben errug benieuw naar jou reactie !

Vriendelijke groet T. Stam

T.Stam
pi_7896607
Klopt mijn ouders hadden dit ook....

Mijn vader is naar de consumentenbond gegaan.... en het wordt uitgevochten (zal vragen naar de uitslag) maar hij moest wel in de tussentijd ff 6000,- euro betalen... anders werd het gas enzo uitgedraaid.. (in de winter)

Achterlijk

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_7896642
Stuur naar:

Nuon NL
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7896659
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Stuur naar:

Nuon NL
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

helpt geen reed.... Process aanspannen... (consumentenbond)
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:09:35 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_7896686
Kijk anders eens of de meter nog loopt als je al het gas afsluit

Scheelt in elk geval al 1 mogelijke oorzaak. En ik zou de calibratie zeker uit laten voeren. Als blijkt dat de meter stuk is kun je dat geld toch terug vangen. De meter is immers eigendom van NUON, dus als hij fout is is het schade aan hun veroorzaakt door jou. Willen ze dat niet betalen, keurige rekening schrijven en incasso inschakelen als ze niet/laat betalen, kun je lachen

Post naar dat soort bedrijven moet je altijd aangetekend versturen. Dingen die niet hard te bewijzen zijn dat ze aankomen en wel vervelend zijn voor het bedrijf "verdwijnen" erg vaak op miraculeuze wijze

En zie dat je zelf een calibratie rapport van die meter krijgt.

Tip nog: Die meters lopen minder hard als je de gasstroom koelt. Voor het geval je een handig iets in de buurt hebt dat je daarvoor kunt gebruiken.

Weet je trouwens zeker dat er niet ergens gas van jullie afgetapt wordt?

[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 14-01-2003 19:12]

dinsdag 14 januari 2003 @ 19:11:00 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_7896708
poep erop
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_7897023
NUON zijn inderdaad klootzakken. Altijd gerotzooi met rekeningen enzo..
UPC is in vergelijking met hun een lievertje!

Daarom mag je ze ook niet over je heen laten lopen en pak ze goed aan..anders lopen ze gewoon over je heen, want je kan toch nergens anders naartoe.

* xman haat monopolisten

pi_7897338
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:05 schreef Lopat het volgende:
Klopt mijn ouders hadden dit ook....

Mijn vader is naar de consumentenbond gegaan.... en het wordt uitgevochten (zal vragen naar de uitslag) maar hij moest wel in de tussentijd ff 6000,- euro betalen... anders werd het gas enzo uitgedraaid.. (in de winter)

Achterlijk

Ennuh maaruh was bij jullie dan ook de gasmeter kapot, hebben jullie die überhaubt nog laten controleren ? Als wij dit ook gaan of laten uitvechten is het wel verstandig om te laten doen, winnen wij het niet dan kunne we natuurlijk fluiten naar onze centen, wij zitten er behoorlij mee of wij de meterkast laten ijken, die eikels van NUON zeggen zelf dat een meter nooit kapot ken zijn, maarja........ zij zeggen zoveel ! toch bedankt alvast voor je reactie
T.Stam
pi_7897557
Heb een tijdje geleden bij een vak op school gehoord dat huizen aan de hoek nu eenmaal veel meer verwarmin vragen, omdat er ook meer ruimte is om hitte kwijt te spelen (bij rijtjeshuizen)
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:01:01 #10
38547 Timmaculatee
uh.... middag !
pi_7897690
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:54 schreef ASSpirine het volgende:
Heb een tijdje geleden bij een vak op school gehoord dat huizen aan de hoek nu eenmaal veel meer verwarmin vragen, omdat er ook meer ruimte is om hitte kwijt te spelen (bij rijtjeshuizen)
Ja dat klopt, je heb goed opgelet, je verliest nou eenmaal warmte als er een muur "bloot"staat, zonder huis ernaast dus.Bij een normaal hoekhuis zou je 2500 kuub uitkomen, en dan is daar een aangename tempratuur, wij zitten nu op 4500 kuub, dat zou het bji ons zo'n 35 graden celcius non-stop moeten zijn, en geloof mij, dat is het niet, ook is ons huis niet mega lek, of wat dan ook, we worden gewoon zwaar "genaaid "door het NUON !!
T.Stam
pi_7897845
Volgens mij komt dit probleem vaker voor: godverdegodver

Ook een hoekhuis.
In maart komt de nieuwe afrekening.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  woensdag 15 januari 2003 @ 13:08:27 #12
14320 TR08
pi_7908560
Kijk! Daar kun je wat mee. Als dat bij jou ook zo gaat moet je ventilatoren in de kamers zetten die de warme lucht een beetje naar beneden blazen. Hoeft niet veel power te hebben (30W ofzo) en je kunt ze schakelen op het aangaan van de verwarming
pi_9069767
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef Timmaculatee het volgende:

Nu willen wij de meterkast laten ijken, en dat kost ons een kleine 600 euro !

HANDIG Dit kost het je alleen als blijkt dat de meter goed is... en dan licht het dus gewoon aan jezelf ....
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  woensdag 12 maart 2003 @ 18:51:41 #14
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9070171
heb ik ook ! 208 euro per maand gas en licht is toch niet normaal meer!!!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9073203
Ze hebben vitesse gesponsord, dat zegt eigenlijk al genoeg
pi_9078635
Voor al die mensen die whinen over kosten.....

Elektra is ongeveer ¤ 0,16 per KW/h enkeltarief
Gas is ongeveer ¤ 0,44 per m2 tot een G4 meter
Water ben ik ff kwijt.
Warmte kost ¤ 19,- per GigaJoule (dit kan echt oplopen)
Vastrecht/Netbeheer ongeveer ¤ 20,- p/m voor 3x25 A
REB moet er nog bij.

Gas, water en vooral warmte is duur.
Gas prijs word bepaald door Gasunie, niet door Nuon
Water gebruik je meestal niet veel van
Warmte is tricky. Je kan rustig termijnbedragen verhogen/verlagen.
Alleen moet je nagaan wat je aan het eind van de rit kwijt bent.

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_9078737
Dubbele beglazing misschien is proberen ?
pi_9078822
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:47 schreef Pardonlul het volgende:
Dubbele beglazing misschien is proberen ?
Idd, isolatie is belangrijk. Vergeet ook niet dat je met bv een timer op je lampen enz niet meer vergeet het licht uit te doen. Zet tv en radio en dergelijke uit. Scheelt een hoop. Koelkast, elektrische radiator, airco zijn dingen die heel veel verbruiken ...
  donderdag 13 maart 2003 @ 10:09:54 #19
14320 TR08
pi_9083315
Nog een idee..... als het torenhoge plafond je niet zo heel erg kan boeien he (stel....) koop dan zo'n systeemplafondje en hang dat op 2m50 scheelt ook weer een bult. Dan blijft de warmte in ieder geval een stuk lager hangen.
  Voormalig Sport Koningin donderdag 13 maart 2003 @ 10:10:45 #20
35237 Nuongirl
pi_9083327
ik ben niet klote
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:44:17 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9087042
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 10:10 schreef Nuongirl het volgende:
ik ben niet klote
Nee inderdaad
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Voormalig Sport Koningin donderdag 13 maart 2003 @ 12:50:20 #22
35237 Nuongirl
pi_9087181
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee inderdaad

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_9098573
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:50 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')