quote:Grappemakers die Italianen
'Milan wil naast Chivu ook Van der Vaart'Fabio Capello mag dan zeggen dat bij Ajax alleen Zlatan Ibrahimovic en Cristian Chivu de echte topspelers zijn, niet alle Italianen denken er blijkbaar zo over. Volgens sportkrant Tuttosport heeft AC Milan bijvoorbeeld naast Chivu een meer dan normale belangstelling opgevat voor Rafael van der Vaart. De kans dat de jonge international volgend seizoen al in San Siro speelt, moet echter gering worden geacht. Van der Vaart heeft zelf al aangegeven nog wat langer te willen rijpen in Amsterdam. Bovendien liet Ruud Krol zich ontvallen niet zo happig te zijn op contacten met Italiaanse clubs.
quote:Inderdaad, Capello moet niet denken dat die zomaar dit team uit elkaar kan trekken, zeker niet na z'n onsportieve gedrag.
Op vrijdag 21 maart 2003 00:34 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Grappemakers die Italianen
quote:Ik denk dat'ie genoeg scoort.
Op zondag 21 september 2003 16:25 schreef Deuro het volgende:
0 uit 5
Nu alleen nog op het veld
quote:Lol, hoezo gebrekkige kennis van voetbal? Kijk hoe hij zijn doelpunten maakt, dat zijn bijna allemaal harde geplaatste schoten, daarnaast kan hij goed uit de draai schieten, vooral omdat hij klein en wendbaar is, is dat een groot voordeel. Daarnaast kan hij ook nog eens goed op snelheid dribbelen.
Op zondag 21 september 2003 16:51 schreef jongeman het volgende:
van der vaart is een loser die denkt goed te kunnen ballen.
Hij is alleen maar met trucjes en rondjes draaien bezig, daar wordt je dus niet scherp van en zeker geen beter voetballer. Daardoor mistte die lul ook die grote kans in milaan.
Maar goed, wat loosers als jou in VBL te zoeken hebben is zowiezo een raadsel.
quote:Idd, sinds die steegteef met hem vunst gaat het bergaf met hem.
Op zondag 21 september 2003 16:57 schreef Sjors_Boes het volgende:
Het is al vaker gezegd maar het komt toch echt allemaal door die hoerige snol van Meis. Zij put hem duidelijk teveel uit. Geen fut meer over in de wedstrijden. De slet. Wie start de actie "gooi Silvie uit Raffie's nest", omwille van Ajax's gezondheid.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Hij schiet ze er van uit alle hoeken en gaten in het goal. duh.
Op zondag 21 september 2003 17:05 schreef raptorix het volgende:[..]
Lol, hoezo gebrekkige kennis van voetbal? Kijk hoe hij zijn doelpunten maakt, dat zijn bijna allemaal harde geplaatste schoten, daarnaast kan hij goed uit de draai schieten, vooral omdat hij klein en wendbaar is, is dat een groot voordeel. Daarnaast kan hij ook nog eens goed op snelheid dribbelen.
Maar goed, wat loosers als jou in VBL te zoeken hebben is zowiezo een raadsel.
quote:En gooit haar in mijn nest ^_^
Op zondag 21 september 2003 16:57 schreef Sjors_Boes het volgende:
Wie start de actie "gooi Silvie uit Raffie's nest", omwille van Ajax's gezondheid.
quote:Kom op zeg, hij is heus goed, maar ik vind nog niet dat hij nu al te goed is voor deze competitie. En als dat al zo zou zijn, dan moet ie elke wedstrijd het verschil maken en niet gaan lopen kloten, zoals jij dat noemt.
Op donderdag 25 september 2003 14:24 schreef Potter het volgende:
Hij is een super voetballer, alleen was het dom van hem dat hij dit jaar niet weg ging, hij staat ver boven het nederlandse voetbal en vandaar dat hij nu meer loopt te kloten dan te voetballen.
1 ding is zeker, zijn vriendin is heerlijk!
Van der Vaart moet nog zat leren en kan nog zeker 2 seizoenen blijven voor hij in het buitenland een toegevoegde waarde kan zijn.
Ajacied Rafael van der Vaart heeft een meerjarig contract gesloten met Pepsi-Cola.
Vanaf 1 januari 2004 is hij hét Nederlandse gezicht van het Pepsi voetbal platform. De samenwerking met Van der Vaart (20) is niet alleen nationaal georiënteerd. Hij maakt deel uit van Pepsi's wereldwijde campagne en zal daar naast andere wereldsterren een hoofdrol spelen. Eerder deze maand werd de voetballer door de belangrijkste Europese voetbalbladen uitgeroepen tot 'Golden Boy 2003, Europa's meest talentvolle speler van dit jaar.
Bernd Spelbos, marketing manager Pepsi-Cola in Nederland: Van der Vaart was voor ons de beste keus. Hij laat als geen enkel ander zien dat hij niet alleen een groots talent is, maar ook nu al, op deze leeftijd, de leider kan zijn van een team. Of dat nu in de competitie en beker bij Ajax is, in de Champions League of in het Nederlands elftal, Rafael weet wat hij wil en haalt het maximale eruit. Precies die mentaliteit past bij Pepsi.
Eerder speelde Edgar Davids, als topspeler van Juventus, een rol in verschillende campagnes van Pepsi. Ook buitenlandse topspelers als David Beckham, Raul en Roberto Carlos kwamen voor in Pepsi voetbalcampagnes.
quote:Leuke reclame inkomsten voor Van der Vaart zijn dat en met zo'n voorgangers zoals Beckham, Roberto Carlos, Davids etc mag die zich nog gelukkig prijzen ook dat pepsi nu ook hem wil
Op donderdag 27 november 2003 17:43 schreef golfer het volgende:
bron Adformatie:Ajacied Rafael van der Vaart heeft een meerjarig contract gesloten met Pepsi-Cola.
Vanaf 1 januari 2004 is hij hét Nederlandse gezicht van het Pepsi voetbal platform. De samenwerking met Van der Vaart (20) is niet alleen nationaal georiënteerd. Hij maakt deel uit van Pepsi's wereldwijde campagne en zal daar naast andere wereldsterren een hoofdrol spelen. Eerder deze maand werd de voetballer door de belangrijkste Europese voetbalbladen uitgeroepen tot 'Golden Boy 2003, Europa's meest talentvolle speler van dit jaar.
Bernd Spelbos, marketing manager Pepsi-Cola in Nederland: Van der Vaart was voor ons de beste keus. Hij laat als geen enkel ander zien dat hij niet alleen een groots talent is, maar ook nu al, op deze leeftijd, de leider kan zijn van een team. Of dat nu in de competitie en beker bij Ajax is, in de Champions League of in het Nederlands elftal, Rafael weet wat hij wil en haalt het maximale eruit. Precies die mentaliteit past bij Pepsi.
Eerder speelde Edgar Davids, als topspeler van Juventus, een rol in verschillende campagnes van Pepsi. Ook buitenlandse topspelers als David Beckham, Raul en Roberto Carlos kwamen voor in Pepsi voetbalcampagnes.
Rafael is new Dutch master
Friday, 05 December 2003
By Chris Murphy
In just three short years, forward Rafael van der Vaart has emerged as one of European football's most sought-after talents.
Youth product
After seeing him through the tried and trusted AFC Ajax youth system, coach Co Adriaanse wasted little time in handing the then 17-year-old his first-team debut in the 1-1 draw at FC Den Bosch in April 2000. It provided the Heemskerk-born player with his first taste of senior action, and the following season, under new coach Ronald Koeman, his development gathered momentum.
Talent blossoms
Van der Vaart scored 14 goals - a superb return considering he suffered a bad knee injury in February which saw him miss the end of that campaign - as Ajax won an Eredivisie and Dutch Cup double, and in October 2001 he made his full international debut for the Netherlands. Such was his impact then, and in the following term as he helped Ajax into the UEFA Champions League quarter-finals, that this season he was appointed club vice-captain.
Committed to Ajax
However, like Ajax's brightest talents in the past, from Johan Cruyff through Marco van Basten to Andy van der Meyde, the 20-year-old Van der Vaart has been constantly linked with a move away from the Netherlands. Still, he is committed to Ajax for this season, as club general director Arie van Eijden insisted, with the team very much in the running for domestic and European honours.
Not going anywhere
Asked if the player would leave, Van Eijden recently stated: "Not before next summer he won't. Ajax and Van der Vaart have made clear arrangements. Van der Vaart got a better contract at the last winter break and Ajax got the guarantee that the player would stay at least until the end of the season."
Successful campaign
Certainly, it could be another successful campaign for Van der Vaart and his team-mates. The club sit atop the Eredivisie table with the winter break looming and will progress to the knockout stages of the Champions League with victory at Club Brugge KV on Matchday 6. Even a draw would take them through, unless RC Celta de Vigo win at Group H winners AC Milan - whose last-minute goal denied Ajax in a thrilling quarter-final last season.
Dutch regular
At international level too, the one-time 18-year-old debutant has gone from strength to strength. Alongside the likes of former club-mate Van der Meyde, Wesley Sneijer - another Ajax prospect - and PSV Eindhoven's Arjen Robben, Van der Vaart has already established himself as an important part of coach Dick Advocaat's plans. This, despite competition from more experienced stars like Phillip Cocu, Giovanni van Bronckhorst and Mark van Bommel.
Energetic display
He featured in five of the Netherlands' UEFA EURO 2004 qualifying group matches, as well as both legs of the play-off against Scotland, where he was arguably the Dutch side's best player in the first leg, which ended in a 1-0 defeat. His industrious and energetic display in the home return contributed to Ruud van Nistelrooij's hat-trick and the 6-0 scoreline, which reminded any who doubted - especially finals opponents Czech Republic, Latvia and Germany - that the Dutch are still a force to be reckoned with.
Perfect farewell?
If Van der Vaart is to leave Ajax, the perfect farewell would be with a silver-laden treble of Eredivisie, Champions League and UEFA European Championship glory.
quote:Een trebble met 2 CL's?
Op vrijdag 5 december 2003 12:57 schreef ChAoZ het volgende:If Van der Vaart is to leave Ajax, the perfect farewell would be with a silver-laden treble of Eredivisie, Champions League and UEFA European Championship glory.
quote:Goh,wij komen ook nog in het stukkie voor
Op vrijdag 5 december 2003 12:57 schreef ChAoZ het volgende:
uefa.comRafael is new Dutch master
Friday, 05 December 2003
By Chris Murphy
In just three short years, forward Rafael van der Vaart has emerged as one of European football's most sought-after talents.Youth product
After seeing him through the tried and trusted AFC Ajax youth system, coach Co Adriaanse wasted little time in handing the then 17-year-old his first-team debut in the 1-1 draw at FC Den Bosch in April 2000. It provided the Heemskerk-born player with his first taste of senior action, and the following season, under new coach Ronald Koeman, his development gathered momentum.
quote:Het EK winnen bedoelen ze als derde...
Op vrijdag 5 december 2003 13:58 schreef Devano het volgende:[..]
Een trebble met 2 CL's?
Hoe lang die link aktief blijft weet ik niet.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:07 schreef baziz het volgende:
Van der Vaart moet op de bank, omdat het gehele team onder zijn (en Sneijder) wanprestaties leid. Veel balverlies en weinig goede inbreng aanvallend.
Koeman moet ingrijpen en andere spelers een kans geven en van der Vaart af en toe in laten vallen tot hij weer bewijst een van de beste voetballers van Nederland te zijn.Ik stel voor:
Jari is al weer een tijdje fit (heeft trouwens ook nog niet goed gespeeld) en verdiend een kans in de basis.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens!
V.d.Vaart moet op de bank, al is het alleen maar om hem te prikkelen.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:13 schreef werkeend het volgende:
totaal NIET mee eens. vdv is zo'n beetje de enigste speler die een klein beetje van z'n potentiaal laat zien. De rest is/was hopeloos aan het kloten. Komt denk ik ook voor een deel door blessures waardoor de huidige selectie veel harder moet werken..maar ja we zien wel na de stop
Tegen zwakke tegenstanders wellicht wel samen op het middenveld, maar alleen als Galásek ook speelt.
Als ik kijk naar zijn prestaties over dit afgelopen seizoen dan moet ie gewoon blij zijn dat ie niet op de bank zit.
Wat mij betreft:
Litmanen of Pienaar (als ie weer fit is) er in en komend seizoen Knopper terug halen.
quote:Wat heb jij in hemelsnaam met Knopper... Ben je zijn neef ofzo?
Op vrijdag 2 januari 2004 15:49 schreef baziz het volgende:
Ik irriteer me gewoon rot als ik v.d. Vaart op tv of in de bladen hoor zeggen: Ik ben uitgeleerd bij Ajax, ik wil naar het buitenland.Als ik kijk naar zijn prestaties over dit afgelopen seizoen dan moet ie gewoon blij zijn dat ie niet op de bank zit.
Wat mij betreft:
Litmanen of Pienaar (als ie weer fit is) er in en komend seizoen Knopper terug halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |