quote:Inderdaad...da's echt heel mooi...netjes gedaan ook
Op donderdag 5 juni 2003 17:37 schreef jwstoop het volgende:[..]
zo dus
Als ik nu naar de originele foto kijk lijkt ie haast wel verhoogd
quote:EBC == bras... een vriend van me heeft zowel de blokken als de schijven gehad en het was allebei niks. Na een tijdje erg veel scheurtjes in de schijven. De blokken faden snel en stoffen enorm.
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
Schijven kan ik even geen goed advies voor geven, maar als je betere blokken wil moet je eens kijken naar Mintex M1144 of Ferodo DS2000.
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:Dat is niet alleen erg mooi, maar ziet er ook erg racey uit...bruut dus!
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.<pic>
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
Heb effe op hun site gekeken...natuurlijk weer niet leverbaar voor Mazda's...
BTW...kostda?
quote:LOL zo hoog zie je ze niet vaak
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...http://home.hccnet.nl/h.driesten/Edje-5-small.JPG
ps nice work jwstoop
quote:zoals ik al zei...net een 4x4
Op vrijdag 6 juni 2003 00:26 schreef 22Jarige het volgende:[..]
LOL zo hoog zie je ze niet vaak
ps nice work jwstoop
quote:Haha Thanx
Op vrijdag 6 juni 2003 00:09 schreef jwstoop het volgende:
zoo ook maar even snel ge-fotowinkeld voor jacco zelf
Maar dit ziet er idd erg gaaf uit zo
quote:Dat zal het uitlaat systeem worden.
Op donderdag 5 juni 2003 22:26 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat de volgende stap worden? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Op dinsdag 10 juni 2003 14:55 schreef jacco het volgende:
Ik krijg (nou ja krijg) deze Volledige Carbon Wing. Volgende week ophalen
quote:Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:ik zal het beschaafd houden
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
quote:Opzich vind ik dit wel een mooie, maar ga je nog iets aan je auto doen dan? Dat die spoiler er zeg maar bij past zoals bij de auto op het plaatje? Met stickers ofzo iets want de gewone kleur houden dan blijft het beetje standaard vind ik dan. bijv: Reed laatst voor me school een bmw 318 ofzo met een veel te grote spoiler en grotere uitlaat maar verder nix bijzonders eraan, staat nogal... je begrijpt me wel denk
quote:net als Streetracer zegt. DOEN
quote:Ben erg druk met andere dingen tussendoor. Maar maak binnekort mooie en goede foto's. Dan komen er wel een paar jouw kant op
Op dinsdag 10 juni 2003 18:02 schreef jwstoop het volgende:
jacco, heb je nog highres pics? kan ik nl ff wat photoshoppenzoja mail maar naar jwstoop(at)yahoo(punt)com
quote:Het gaat erom dat ik hem mooi vind. En over smaak valt niet te twisten. Je moet strax ook alles in het geheel zien.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
quote:Is niet nodig, maar is wel mooi
Op dinsdag 10 juni 2003 15:30 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
quote:Lexus lichten zitten er al in, en de kleur komt pas in een heel veel later stadium
Op dinsdag 10 juni 2003 18:35 schreef StephanL het volgende:
Zo je bent lekker bezig, ga ja hem later ook over laten spuiten in een andere kleur? lexus lichten?
quote:1994
Op dinsdag 10 juni 2003 19:28 schreef mhr-zip het volgende:
welk bouwjaar is tie eigenlijk?
quote:lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:35 schreef jacco het volgende:[..]
1994
quote:bla bla zeg dan nix
Op dinsdag 10 juni 2003 19:49 schreef mhr-zip het volgende:[..]
lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
kan je beter UPC aandelen kopen.
quote:maar, je hebt er wel meer lol van, dat moet ik toegeven
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef jacco het volgende:[..]
bla bla zeg dan nix
quote:Foto, komen ECHT.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef Streetracer het volgende:
Ikke wil meer foto's zien.
Bumper er al op?
Heb nu een carbon spoiler. nog niet gemonteerd. Heb net de woofer met versterker aangesloten.
De bumper komt er pas op als alles compleet is.
Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....
Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic
quote:Post maar, begin binnekort toch aan een nieuwe topic.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:15 schreef Fendy het volgende:
Dude...wel eens op onderstaande site gekeken?
http://jeroentje.nl/pages/auto_view.php?auto_id=217Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic
En de site is leuk, maar ik heb al andere adressen.
grtz
Het is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.
grtz
quote:niks ervan.....niet voor je houden....
Op woensdag 25 juni 2003 20:50 schreef jacco het volgende:
Heb net bevestiging gehad. Dat deze achterbumper naar Nederland komt voor mijn CoupeHet is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.
grtz
Ps wel een mooie bumper hoor!
quote:Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe
Op woensdag 25 juni 2003 20:52 schreef ThaFreak het volgende:[..]
niks ervan.....niet voor je houden....
tell us tell usPs wel een mooie bumper hoor!
quote:ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....
Op woensdag 25 juni 2003 20:54 schreef jacco het volgende:[..]
Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe
quote:Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.
Op woensdag 25 juni 2003 20:56 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....
Maar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.
ik heb btw de meeste views van PTA
quote:Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef Thermo het volgende:
hmm lelijke achterbumper sorry... die rechte stukken vertikaal erop enzo nah das maar niks
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef jacco het volgende:[..]
Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.
tja alles tegelijk kan vaak ook niet.....kost allemaal flink wat geld.....maar zo is het eind resultaat ook mooier...je hebt meer tijd om na te denken over wat je wil ipv impulsief kopenMaar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.
hmm.....dan moeten hun natuurlijk niet de dienst uit gaan maken wat er met de auto gaat gebeurensoms is dat een nadeel van een sponsorik heb btw de meeste views van PTA
10963 damn das best wel veel
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 25-06-2003 21:06]
quote:Mjah en dat vind ik dus weer dobbelsteenachtig onder een civicje standaard etc
Op woensdag 25 juni 2003 21:02 schreef jacco het volgende:[..]
Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen
Maargoed ik ben ook niet zo'n civic fan , totaal niet
( en onder een supra vind ik het ook niet mooi terwijl het een geweldige bak is, zolang je niet kan sturen moet je niet zeuren dat een diffuser je harder door de bochten gaat laten gaan )
voor de rest, ik vind het een zeer mooie achterbumper!
Things to do: (die nog niet in deze draad beschreven staan)
Verlagen
Skirts
andere motorkap, of iets van motorkap spoiler a la Wings West
Stoelen en interieur
ramen in wazige kleur tinten
sponsors en decals er op
onder de motor kap met de dremel tot in de stille uren polijsten.
en Jacco is de man!
begint echt cool te worden!
De sponsoring gaat strax op zo'n manier werken. Als in Amerika. Zij sponseren jouw auto. Dat je bv. 10 x per jaar op een grote show moet staat met folders en uiteraard bestickering op de auto van de producent.
In ruil daarvoor "krijg" jij als eerste de nieuwste snufjes en gadgets. om toch maar weer nieuw voor de dag te komen op de vele meetings. Voor de grotere veranderingen aan de auto worden ook afsparaken gemaakt.
De auto is en blijft van mij en bepaal ook zelf welke richting hij opgaat. Zoals kleur en bodykits. Natuurlijk bepaalt de sponsor welke dingen hij schenkt.
Ik zal een voorbeeld geven van iemand die ik ken. Hij word door Clarion gesponsord. En kreeg een nieuwe radio. Dit was dus niet de nieuwste. En hij ging daar niet mee akoord. zoals hij zei "wil best jullie spul hebben maar wil dan wel het beste van het beste anders heeft het geen zin" en zo gebeurde het. Nu heeft hij een radio van clarion van wel 3700 euro.
Maar hij heeft zijn sporen dan ook wel verdiend in de "tuning wereld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |