Ik was benieuwd of er kenners onder ons zijn die me op muziek kunnen wijzen wat lijkt op die van norah jones, aangezien ze nog maar 1 cd heeft.
Met vr. gr.
Heph
quote:Hoe heet die cd van Norah? Ik heb laatst een aantal nummers gehoord en die waren erg mooi
Op zaterdag 11 januari 2003 16:22 schreef Hepheastus het volgende:
Een poosje geleden heb ik de cd van Norah (legaal) gekocht, en keer op keer blijf ik er van genieten.Ik was benieuwd of er kenners onder ons zijn die me op muziek kunnen wijzen wat lijkt op die van norah jones, aangezien ze nog maar 1 cd heeft.
Met vr. gr.
Heph
quote:Norah Jones - Come away with me
Op zaterdag 11 januari 2003 16:23 schreef floeps het volgende:[..]
Hoe heet die cd van Norah? Ik heb laatst een aantal nummers gehoord en die waren erg mooi
quote:Ik moet altijd aan Mathilde Santing denken als ik Norah hoor...
Op zaterdag 11 januari 2003 16:22 schreef Hepheastus het volgende:
Een poosje geleden heb ik de cd van Norah (legaal) gekocht, en keer op keer blijf ik er van genieten.Ik was benieuwd of er kenners onder ons zijn die me op muziek kunnen wijzen wat lijkt op die van norah jones, aangezien ze nog maar 1 cd heeft.
Met vr. gr.
Heph
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:19 schreef Hepheastus het volgende:
wow
kzit nu ff te luisteren naar silje nergaard, geweldig !
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:26 schreef Meril het volgende:
Minder zwart maar wel aangenaam jazzy: de cd At First Light van Silje Nergaard.
Er is onlangs een dubbelaar verschenen met verschillende jazz artiesten van vroeger en nu.
Album heet: LADY SINGS THE BLUES. Uitgebracht door VIRGIN.
Succes en laat me weten wat je ervan vindt!
Probeer dan eens wat nr's van Eva Cassidy ( persoonlijk vind ik het nr "People get ready" heel mooi )
Of anders Bonnie Raitt, zij is ook een hele goeie blanke vrouwelijke vergelijking met norah jones.
Misschien de moeite van het uitproberen waard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |