quote:bron
Ajax heeft Aron Winter een afscheidswedstrijd aangeboden. Arie van Eijden, Algemeen Directeur bij Ajax, laat in het Algemeen Dagblad weten dat de Amsterdammers in gesprek zijn met de 35-jarige middenvelder over een geschikte datum voor het duel. Dit zal in ieder geval niet voor de start van de tweede seizoenshelft zijn, zoals Winter graag zou zien. Volgens Ajax is de tijd daarvoor te kort om een mooie tegenstander te strikken. Winter zou de derde Ajacied zijn die een galawedstrijd krijgt aangeboden. Johan Cruijff en Sjaak Swart gingen hem voor. De voormalige speler van Lazio Roma, Internazionale en Sparta maakt sinds deze week geen deel meer uit van de selectie van Ajax. Koeman geeft de voorkeur aan talenten als Seedorf en Sneijder.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:41 schreef F1908 het volgende:
ja, en?wat wil je hiermee?
quote:Heb je verder ook nog een mening of iets dergelijks?
Op zaterdag 11 januari 2003 15:55 schreef F1908 het volgende:
[Centraal] Ajax
quote:idd
Op zaterdag 11 januari 2003 15:54 schreef deurmat het volgende:
Hij verdient het als geen ander!
quote:Winter in de zomer
Op zaterdag 11 januari 2003 15:57 schreef CAZZO het volgende:[..]
idd
maar doe het dan wel ergens rond de zomer trekt waarschijnlijk iets meer toeschouwers
quote:ik heb er wel een mening over maar los daarvan vind ik het een beetje een kansloos topic. als er voor iedere gebeurtenis omtrent ajax een apart topic geopent moet worden, waar is dat centrale topic dan voor
Op zaterdag 11 januari 2003 15:56 schreef deurmat het volgende:[..]
[..]Heb je verder ook nog een mening of iets dergelijks?
Is dat een goedmakertje voor het feit dat Koeman hem niet meer nodig heeft?
quote:Omdat Winter een veel grotere staat van dienst heeft dan menig andere Ajax-spelers.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:00 schreef Maja het volgende:
Ik gun het Winter uiteraard van harte, maar waarom hij wel en hebben andere spelers dit niet gehad?Is dat een goedmakertje voor het feit dat Koeman hem niet meer nodig heeft?
quote:precies, 1-0
Op zaterdag 11 januari 2003 16:06 schreef Maja het volgende:
Verklaar dan eens waarom Frank Rijkaard en Danny Blind geen galawedstrijd aangeboden hebben gekregen?
quote:Danny Blind debuteerde bij Sparta. Hij werd trouwens fantastisch gehuldigd samen met Jari Litmanen.
En ook waar hij een van zijn mooiste en laatste prijzen pakte: de Champions League met Ajax. Dat jaar neemt Rijkaard afscheid van het voetbal. De Meer is uitverkocht op de dag dat Ajax tegen FC Twente speelt, alle ogen en camera's zijn gericht op Rijkaard en na de wedstrijd staat Frank midden op het veld. Het publiek applaudiseert
en er is overal vuurwerk, een mooi afscheid voor een geweldige voetballer.
Winter speelt nou eenmaal niet meer, dus die kan ook niet zo'n huldiging krijgen. Een afscheidswedstrijd heeft dan ook niks te maken met een goedmakertje van Koeman, maar gewoon om Winter met respect te huldigen.
quote:Dit is al je derde reactie zonder dat je je mening geeft over het topic
Op zaterdag 11 januari 2003 16:07 schreef F1908 het volgende:[..]
precies, 1-0
quote:jij reageert ook niet op mijn argumenten vrind
Op zaterdag 11 januari 2003 16:25 schreef deurmat het volgende:[..]
Dit is al je derde reactie zonder dat je je mening geeft over het topic
[Centraal] Ajax !!!
quote:Omdat dat niks met Aron Winter en z'n afscheidswedstrijd te maken heeft.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:26 schreef F1908 het volgende:[..]
jij reageert ook niet op mijn argumenten vrind
[Centraal] Ajax !!!
Lijkt me toch een meer dan degelijk afscheid voor Danny Blind.
Een ereronde na afloop van een HCE-duel lijkt mij dan ook genoeg.
Voor Winter is het leuk dat het bestuur er anders over denkt
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:29 schreef deurmat het volgende:[..]
Omdat dat niks met Aron Winter en z'n afscheidswedstrijd te maken heeft.
wat is je mening over het feit dat er een [Centraal] Ajax topic in het leven is geroepen maar daar informatie als deze niet ingeplaatst wordt?
quote:Bron: Ajaxfotoside
Op zaterdag 11 januari 2003 16:24 schreef deurmat het volgende:
Rijkaard speelde zijn laatste wedstrijd gewoon uit. Hij verdween dus niet zomaar van het veld.
[..]Danny Blind debuteerde bij Sparta. Hij werd trouwens fantastisch gehuldigd samen met Jari Litmanen.
[afbeelding]Winter speelt nou eenmaal niet meer, dus die kan ook niet zo'n huldiging krijgen. Een afscheidswedstrijd heeft dan ook niks te maken met een goedmakertje van Koeman, maar gewoon om Winter met respect te huldigen.
Ps Rijkaard kreeg ook een geweldig afscheid namelijk in het jaar 95, op 24 mei. Juist ja die hele mooie dag in mei. Toen de mooiste club van Nederland z'n 4e Europacup 1 binnenhaalde.
quote:Ja. Daar kunnen meningen over verschillen. Ik vind het in en buiten het veld een echte heer, met een groot Ajax-hart. Geweldige middenvelder ook, al is dat nu dus een beetje weg
Op zaterdag 11 januari 2003 16:34 schreef Maja het volgende:
Toch blijft ik het wel apart vinden. Zoveel verschrikkelijk veel heeft Winter nu ook weer niet voor Ajax betekend in vergelijking met andere grootheden.Een ereronde na afloop van een HCE-duel lijkt mij dan ook genoeg.
Voor Winter is het leuk dat het bestuur er anders over denkt
Ik ben ook blij dat het bestuur dit besloten heeft. Het was niet eervol geweest om hem via de achterdeur weg te laten gaan.
quote:Daar gaat dit topic helemaal niet over!
Op zaterdag 11 januari 2003 16:36 schreef F1908 het volgende:[..]
wil je het niet snappen?wat is je mening over het feit dat er een [Centraal] Ajax topic in het leven is geroepen maar daar informatie als deze niet ingeplaatst wordt?
quote:nou, oke ik ben al weg hoor. gezellig ben jij
Op zaterdag 11 januari 2003 16:43 schreef deurmat het volgende:[..]
Daar gaat dit topic helemaal niet over!
Maar vooruit. Mijn mening is dat ik dat helemaal niet erg vind en dat het leuk zou zijn als je je kwek er eens over zou houden.
In dit geval vind ik de be-eindiging van de indrukwekkende carriere van Winter belangrijk genoeg om de beste man, die niet alleen voor Ajax, maar ook voor het Nederlands elftal zich zo heeft ingezet, best een eigen topic verdient.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:47 schreef F1908 het volgende:[..]
nou, oke ik ben al weg hoor. gezellig ben jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |