Gister 11-01-2003 werd mijn telefoon *nokia 8310* gestolen op mijn werk,
ik werk in een winkel een soortgelijke van expo, tis half 7- 7 uur rond die tijd, komen een stel zigeuners * buitenlanders* de winkel binnen, met z'n 6en, 1tje begint al gauw mijn af te leiden door prijzen te vragen, en ik roep mijn collega erbij om te helpen die achter zat te eten, die word ook al heel snel afgeleid , het was een onhandelbare moment om goed op te letten, dus zodoende, ik wist niet wat ik moest doen.... kon niet alles tegelijk. nou goed.op een gegeven moment hoor ik mijn deuntje telefoon, dus ik schik, maar dacht later oh nee kan niet punt 1 je hoort mijn telefoon niet achter afgaan , maar punt 2 wel erg toevallig want was een gedonwload liedje, ging maar 1 keer over, dus blijkbaar werd het uitgezet meteen, die mensen liepen weg, dus ik gauw naar achter om te kijken of ze daadwerkelijk wat hebben meegenomen, en tot mijn schik was mijn telefoon weg.... nergens meer te bekennen.
ik bel mijn telefoon op, hij gaat over.....maar kort daarna belde ik nog een keer en kreeg ik mijn voicemail....ik helemaal overstuur, want tjah tis niet zo'n goedkope en ik had nog niet zo lang een nieuw frontje erop gezet en die was ook al 39 euro.,
mijn spullen liggen achter een afgesloten ruimte *normaal gesproken* maar mijn collega zat te eten dus die deur zat waarschijnlijk toen niet op dat moment slot, je gaat zowieso 1 deur binnen daar zit geen slot op, maar als je binnen staat zit er rechts nog een deur en daar achter liggen mijn spullen, en die kan wel op slot,. naja goed ze zou alleen ff komen om te prijs te overleggen en dergelijk, maar bleek dus langer dan normaal te duren.
dus hun zijn gewoon binnen geslopen en hebben mijn telefoon meegenomen.
nou is mijn vraag is mijn werk hier aansprakelijk voor??? want je ben gewoon aan het werk, en tjah ik vind zelf dat als je werkt dat je niet nog eens continu op je iegen spullen moet letten, je bent met klanten bezig
de telefoon had ik overigens voor 515 euro gekocht.
ik vind dit heel erg en ik weet niet wat ik hiermee aan moet.want ben ook niet echt een persoon wat een grote bek tegen je baas opzet...
maar ik wil gewoon zeker weten of hier een enige kans van vergoeding is of een regeling wat je met je baas kan onderhandelen!
ps: ik wist niet waar ik dit kon posten, maar alvast bedankt voor de moeite om het te lezen, en hoop graag wat serieuze reacties!
groetjes Girl
Klote voor je, succes.
(en sowieso.. wie koopt er nou een telefoon van over de 500 euro)
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:38 schreef Vision het volgende:
Waarschijnlijk is je werk niet aansprakelijk. Als je niet op je spullen wil/kan letten, neem ze dan niet mee.(en sowieso.. wie koopt er nou een telefoon van over de 500 euro)
quote:Wie verwacht er nou dat er zo iemand naar achter loopt om je telefoon te jatten? Naar een ruimte waar ze helemaal nie mogen komen
Op zaterdag 11 januari 2003 13:38 schreef Vision het volgende:
Waarschijnlijk is je werk niet aansprakelijk. Als je niet op je spullen wil/kan letten, neem ze dan niet mee.
Vreemd hoor
quote:Idd, ZIJ waren fout. Aangifte doen en volgens mij krijg je hem dan vergoed.
Op zaterdag 11 januari 2003 13:41 schreef Poogie het volgende:[..]
Wie verwacht er nou dat er zo iemand naar achter loopt om je telefoon te jatten? Naar een ruimte waar ze helemaal nie mogen komen
quote:Nee tuurlijk zeggen zigeuners niet dat ze MArrokanen zijn, laat staan KUT MArokanen.
Op zaterdag 11 januari 2003 13:41 schreef Henk-E het volgende:
Alweer buitenlanders , dat is raar.
Want ze zeggen zelf dat ze geen KUT MArrokanen zijn .Vreemd hoor
* kan ik 'm niet kwijtraken..
* ik irriteer er niemand mee
* en ik kan opnemen of evt. terugbellen wanneer dat mogelijk is (Pauze of een rustig moment)
quote:Vreemd, ik juist wel.
Op zaterdag 11 januari 2003 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
je hoeft niet bereikbaar te zijn als je werkt.
quote:soms heb ik dat ook indd... maar toevallig had ik net geen broek waar broekzakken in zaten, maar dan als ik dat nog zou hebben volgens mij had ik m nog achter laten liggen.
Op zaterdag 11 januari 2003 13:48 schreef -ScuL- het volgende:
op m'n werk zet ik m'n telefoon altijd op tril en doe ik in m'n broekzak.* kan ik 'm niet kwijtraken..
* ik irriteer er niemand mee
* en ik kan opnemen of evt. terugbellen wanneer dat mogelijk is (Pauze of een rustig moment)
ik ben er echt verziekt van...zit mezelf te verwijten had ik dit /dat nou maar gedaan, maar in situatie zelf op dat moment weet je gewoon niet wat je moet doen, ik heb overigens wel aangifte gedaan op het politiebureau en die zeggen wel dat mijn werk ervoor aansprakelijk is, maar jah werkgevers kunnen tegenwoordig ook nee zeggen blijkbaar.
ik vind het echt heel erg....ik weet het tis maar een telefoon maar ik kan niet zonder dat ding, want ik ben sinds kort verhuisd dus mijn familie is ook niet om de hoek en nee heb geen huistelefoon want zit haast nooit thuis, en iedereen belt me op mijn mobiel
quote:Niet iedereen is een Callgirl
Op zaterdag 11 januari 2003 13:50 schreef mandatory het volgende:[..]
Vreemd, ik juist wel.
komt ie daar, blijkt dat één of andere grijpgrage harry alsnog dat ding achter de bar vandaan heeft gejat
quote:1 woord: A A N G I F T E
Op zaterdag 11 januari 2003 13:54 schreef Girly het volgende:[..]
soms heb ik dat ook indd... maar toevallig had ik net geen broek waar broekzakken in zaten, maar dan als ik dat nog zou hebben volgens mij had ik m nog achter laten liggen.
ik ben er echt verziekt van...zit mezelf te verwijten had ik dit /dat nou maar gedaan, maar in situatie zelf op dat moment weet je gewoon niet wat je moet doen, ik heb overigens wel aangifte gedaan op het politiebureau en die zeggen wel dat mijn werk ervoor aansprakelijk is, maar jah werkgevers kunnen tegenwoordig ook nee zeggen blijkbaar.
ik vind het echt heel erg....ik weet het tis maar een telefoon maar ik kan niet zonder dat ding, want ik ben sinds kort verhuisd dus mijn familie is ook niet om de hoek
en nee heb geen huistelefoon want zit haast nooit thuis, en iedereen belt me op mijn mobiel
quote:Als het een beetje werkgever is, en je legt het hele verhaal uit, dan zou je er toch samen wel uit moeten komen lijkt me.. Mijn baas kennende, als mij zoiets zou gebeuren, zou ik het wel vergoed krijgen denk ik.. Gedekt door de verzekering of niet...
Op zaterdag 11 januari 2003 13:35 schreef Girly het volgende:
- Zielug Verhaal -
quote:Beetje kul Semmie... der kan altijd wat gebeuren [bijv. thuisfront] waardoor het erg belangrijk kan zijn dat je bereikbaar bent!
Op zaterdag 11 januari 2003 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
als je werkt: zet hem dan UIT, je hoeft niet bereikbaar te zijn als je werkt.
quote:Alleen als hij verzekerd is, en dan nog héél misschien. Telefoonverzekeraars (mijn ervaring is die waar Vodafone mee samenwerkt) zijn heel terughoudend.
Op zaterdag 11 januari 2003 13:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Idd, ZIJ waren fout. Aangifte doen en volgens mij krijg je hem dan vergoed.
Wat je eigenlijk hoopt te kopen voor de 8 euro per maand is de zekerheid dat als je iets kwijt bent dat iemand zegt geen zorgen i'm on the case voor je, maar helaas, wat je krijgt is het bellen, bellen, ontkennen, formulieren, afwijzen. Zonder bewijs zoals een gapend gat in je rug of een bijl in je voordeur kun je het schudden. "Hij lag daar en moet dus zijn meegenomen" is volgens mij niet goed genoeg.
quote:die kunnen ook op het telefoonnummer van de zaak bellen, net als vroeger, toen (bijna) niemand een mobiele telefoon had.
Op zaterdag 11 januari 2003 14:06 schreef DaMSWer het volgende:
Beetje kul Semmie... der kan altijd wat gebeuren [bijv. thuisfront] waardoor het erg belangrijk kan zijn dat je bereikbaar bent!
quote:en jij denkt dat collega's niet van elkaar zouden kunnen stelen?
Op zaterdag 11 januari 2003 13:40 schreef Poepoog het volgende:[..]
Zeg dan niks zeg. Alsof jij je telefoon nooit meeneemt naar je werk of zo. Als ik hem achter neerzet mag ik toch wel verwachten dat ie niet gejat word. Anders moet je als werkgever maar kluisjes enzo neerzetten.
MUAHAHHAHAHA welcome to the real world.
Ik laat mijn telefoon NOOIT ergens op het werk achter.
quote:Maar niet overal is een telefoon op de zaak
Op zaterdag 11 januari 2003 14:17 schreef Vision het volgende:
die kunnen ook op het telefoonnummer van de zaak bellen, net als vroeger, toen (bijna) niemand een mobiele telefoon had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |