Huges & Kettner Attax Full Stack 120 Watt top 3 kanalen met footswitch, reverb en buis in de voorversterker.
Twee speakerkasten ook Van Huges & Kettner beide geladen met 4 * 12" Celestions en ze zijn sterio te gebruiken.
Indien gewenst is er ook nog een tweede versterkertop te koop, Randall RG 100 120 watt 2 kanalen met footswitch en reverb.
Dit alles natuurlijk met kabels ( ps dit is dus echt voor mensen die een goed geisoleerde oefenruimte hebben ) Don't use this @ home
Dit is te koop omdat ik uit m'n band ben gestapt.
En voor thuis is het iets wat overdreven
1000 euro ! das echt een koopje !
( Het staat in de weg hier vandaar )
quote:? Hoe bedoel je ??
Op vrijdag 10 januari 2003 23:22 schreef Lortnoc het volgende:
Graag met tags werken.
quote:[TK] voor Te Koop. Dit is als je iets wilt verkopen
Op zaterdag 11 januari 2003 00:00 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
? Hoe bedoel je ??
wat voor tags ? en waarom ?
Dit alles moet aan het begin van je topictitel.
quote:O Dat wist ik niet
Op zaterdag 11 januari 2003 00:10 schreef Beavis het volgende:[..]
[TK] voor Te Koop. Dit is als je iets wilt verkopen
[GEZ] voor Gezocht. Dit is voor als je ergens naar op zoek bent.Dit alles moet aan het begin van je topictitel.
Ik zie dat het al aangepast is
Damn, het is inderdaad wel een koopje, maar 1000euro heeft niet iedereen zo 1-2-3 (en ik dus ook niet...).
Kan het ook op afbetaling?
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 11-01-2003 18:42]
Als dit ding nog in de goede staat is zoals ie er op het plaatje uitziet is het echt een topkoopje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1000 euro is echt weinig geld voor zoveel!!!!
quote:De losse Randall top gaat voor 200 euro weg.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:45 schreef Dissection het volgende:
Fuck, 1000euro is veel, dat heb ik niet
Wat vraag je voor dat randall ding?Damn, het is inderdaad wel een koopje, maar 1000euro heeft niet iedereen zo 1-2-3 (en ik dus ook niet...).
Kan het ook op afbetaling?
quote:Mail me effe op sideslides@hotmail.com
Op zondag 12 januari 2003 02:18 schreef Dissection het volgende:
Ok, ik wil wel komen kijken voor die randall top, heb wel interesse!
Waar woon je?:
quote:Als dat buizen is ben ik mogelijk nog meer geinteresseerd
Op zondag 19 januari 2003 14:34 schreef punksquad het volgende:
Voor 1000 euro heb je ook jcm800 + speekerkast (stuk en stuk mooier)
ik pass dus
heb marshall vs100 te koop voor 500 euro (100 watt top..+ 4x12 speekerkast)
quote:oh...:{
Op zondag 19 januari 2003 20:39 schreef punksquad het volgende:
nee, alleen voorversterkerbuis, daarom wil ik een jcm800 kopen...
jcm2000 worden tegenwoordig gemaakt, 1200 alleen de top dus dan ben je voor 1800 klaar, maar die klinkt gewoon gaar...
men valvestate klinkt wel redelijk , maar zit in 5mansband die best serieus is , en andere gitarist heeft een dual rectifier dan klinkt mijn valvestate gewoon veel minder, ik speel du op een jcm900 halfstack van iemand anders, maar moet gewoon men eigen buizenhalfstack hebben
als je serieus in een band speelt koop dan geen valvestate/hk attax maar een buizen halvestack, ben je wel alleen veel meer voor kwijt, als je in een band zit die af en toe optreed kan je met een hybryd amp ook goed af (helemaal met goede moddelling amps, maarjah die zijn nog duurder dan buizenshalftack)
quote:Kankuh....1200euro das fuckin veel geld.....
Op zondag 19 januari 2003 20:55 schreef punksquad het volgende:
word al tijden niet meer gemaakt.. laatste is een productiejaar 1989, maar hij klinkt heel mooi en ruw..jcm2000 worden tegenwoordig gemaakt, 1200 alleen de top dus dan ben je voor 1800 klaar, maar die klinkt gewoon gaar...
men valvestate klinkt wel redelijk , maar zit in 5mansband die best serieus is , en andere gitarist heeft een dual rectifier dan klinkt mijn valvestate gewoon veel minder, ik speel du op een jcm900 halfstack van iemand anders, maar moet gewoon men eigen buizenhalfstack hebben
als je serieus in een band speelt koop dan geen valvestate/hk attax maar een buizen halvestack, ben je wel alleen veel meer voor kwijt, als je in een band zit die af en toe optreed kan je met een hybryd amp ook goed af (helemaal met goede moddelling amps, maarjah die zijn nog duurder dan buizenshalftack)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |