, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !
quote:deze worden trouwens zonder pardon verwijderd.
Op woensdag 8 januari 2003 13:53 schreef SubZero het volgende:, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !
een strapon is best een grappig speeltje, wel eens gebruikt om in m'n eentje een dame de sensatie van een double penetration te laten beleven
Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen
Kun je mooi iemand een oog mee uitsteken als je haaks op de bek gaat. Uitkijken dus en de gebruiksaanwijzing lezen.
quote:Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
En leg eens uit wat het presiez is.
quote:Tja daar ben ik ook wel achter gekomen ja
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
quote:Een vrouw kan dit aandoen/voorbinden zodat de dildo als het ware meer op een penisplek zit en zodoende de partner kan penetreren
Op woensdag 8 januari 2003 14:37 schreef SchaaP het volgende:[..]
Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)
En leg eens uit wat het presiez is.
Strapon roeleerd........bij ons dus dan
quote:Fantastisch deze ga ik inlijsten
Op woensdag 8 januari 2003 13:59 schreef erodome het volgende:Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen
Gelukkig kan mijn meisje weer andere kunstjes die ik niet kan zo houden we elkaar bezig
Dit hoop ik zeker nog een (aantal) keer mee te maken!!!
quote:Kortzichtig hoor
Op zondag 18 januari 2004 10:20 schreef KingCold het volgende:
Als je dat als vent bij je laat doen ben je zeker weten een anaalvandaal, oftewel homofiel.
quote:stimulering en nut van de prostaat
Op zondag 18 januari 2004 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Kortzichtig hoor
volgens mij ben je pas homofiel als je alleen van mannen houdt, en bij mijn weten gaat dit nog altijd om geneukt worden door een vrouw. Ik denk dat je wel eens toe bent aan een lesje anale sex, ooit van de prostaat gehoord?
destijds nog aangemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:00]
vooral als dat ding mij ook stimuleert
quote:Anderen zouden zich gelukkig prijzen met jouw afwezigheid.
Op zondag 18 januari 2004 16:50 schreef KingCold het volgende:
ik prijs mijzelf gelukkig met mijn kortzichtigheid
kingcold: ik en veel suers hebben geen zin minderwaardige posts hier in SEX (en op Fok!) dus ik verzoek je bij deze je respect te tonen voor de mening, gevoelens of andere persoonlijke smaken en zaken van een ander!
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:03]
quote:Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus
Op zondag 18 januari 2004 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen ervaring mee, maar lijkt me erg leuk/lekker om een keer te doenvooral als dat ding mij ook stimuleert
quote:oeh dat is niet gek
Op zondag 18 januari 2004 16:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus
*erg nieuwsgierig wordt*
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
oeh dat is niet gek
*erg nieuwsgierig wordt*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |