abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7776009
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met het gebruik van strapons ? Waarbij onderandere in een Sub/Domina situatie of gewoon tijdens het vrijen ?
Ik vind het zelf als man heerlijk als mijn vriendin dit ding soms gebruikt. Graag jullie mening of ervaring

, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !

In alle richtingen
pi_7776065
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:53 schreef SubZero het volgende:
, zit niemand op te wachten, ik zeg het alvast even !
deze worden trouwens zonder pardon verwijderd.

een strapon is best een grappig speeltje, wel eens gebruikt om in m'n eentje een dame de sensatie van een double penetration te laten beleven

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7776118
Ben 1 keer "genomen" door een dame met strap-on en heb het 1 keer mogen doen bij een andere dame...

Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 8 januari 2003 @ 14:11:00 #4
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7776304
Lijkt een beetje op een grote feestneus met die bandjes eraan.

Kun je mooi iemand een oog mee uitsteken als je haaks op de bek gaat. Uitkijken dus en de gebruiksaanwijzing lezen.

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_7776724
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
In alle richtingen
pi_7776841
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Ik heb hem ook al een keer gebruikt voor een dubbele penetratie, maar dat was een iets harder model. Bij een zacht rubberachtige vulling wil het penetreren moeilijker dan met een hard rubber.
Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)

En leg eens uit wat het presiez is.

pi_7776870
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:32 schreef SubZero het volgende:
Tja daar ben ik ook wel achter gekomen ja
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7777923
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:37 schreef SchaaP het volgende:

[..]

Ben nog noob op dit gebied maar is er misschien een plaatje beschikbaar. Vind het wel een interesant onderwerp (me vriendin overigens ook)

En leg eens uit wat het presiez is.

Een vrouw kan dit aandoen/voorbinden zodat de dildo als het ware meer op een penisplek zit en zodoende de partner kan penetreren
  donderdag 9 januari 2003 @ 00:14:06 #9
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_7790269
*meldt*
Echter niet in een BDSM relatie, maar uit pure lust gebruiken wij een forse strapon. Anale sex, zowel geven als nemen heeft een prominente plek in ons prive leven. We experimenten ons leven samen erg prettig en niets is ons eigenlijk te dol. Zo ook de strapon en de strapon is een absolute blijver. Voor mijn vrouw was dit even wennen. Voor haar was het niet gebruikelijk om de leidende parij te zijn en om mij eens te grazen te nemen, maar hier was ze toch vrij snel overheen en is hier bijzonder bedreven in geworden. We zijn nog lang niet uitge-experimenteerd en ons leven wordt er alleen maar beter op.

Strapon roeleerd........bij ons dus dan

It's a jeepthing....you wouldn't understand
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:14:27 #10
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7795880
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:59 schreef erodome het volgende:

Mannnnnnnnnnnn, neuken is zo makkelijk nog niet hoor, die bewegingen moet je nog heel wat voor doen

Fantastisch deze ga ik inlijsten

Gelukkig kan mijn meisje weer andere kunstjes die ik niet kan zo houden we elkaar bezig

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_7796891
Nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel stoer om eens te proberen. Denk dat het zoiezo wel bijna een must-have is als je vaak v/v vrijt.
Scary but true!
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:09:20 #12
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_7799574
Heb tot nu toe één keer mogen ervaren wat voor een genot een strap-on kan geven!! Fantastisch....ik ben niet klaar gekomen maar wát een heerlijk gevoel. Ook de gedachte dat een vrouw je neukt is super.
In ons geval was het een dubbelzijdige uitvoering en kwam zij ook een paar keer klaar...gedeeld genot(en) dus

Dit hoop ik zeker nog een (aantal) keer mee te maken!!!

"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_16359971
Riep iemand mij???
hmmm....like it in there
  zondag 18 januari 2004 @ 10:20:31 #14
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_16360923
Als je dat als vent bij je laat doen ben je zeker weten een anaalvandaal, oftewel homofiel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 15:43:01 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16367931
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:20 schreef KingCold het volgende:
Als je dat als vent bij je laat doen ben je zeker weten een anaalvandaal, oftewel homofiel.
Kortzichtig hoor
volgens mij ben je pas homofiel als je alleen van mannen houdt, en bij mijn weten gaat dit nog altijd om geneukt worden door een vrouw. Ik denk dat je wel eens toe bent aan een lesje anale sex, ooit van de prostaat gehoord?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 18 januari 2004 @ 16:01:32 #16
72820 3st
immer besser
pi_16368419
geen ervaring mee maar lijkt me wel eens geil....
A dirty mind is a joy forever
  zondag 18 januari 2004 @ 16:02:38 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16368446
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kortzichtig hoor
volgens mij ben je pas homofiel als je alleen van mannen houdt, en bij mijn weten gaat dit nog altijd om geneukt worden door een vrouw. Ik denk dat je wel eens toe bent aan een lesje anale sex, ooit van de prostaat gehoord?

stimulering en nut van de prostaat

destijds nog aangemaakt.

put
your
clothes
on!
  zondag 18 januari 2004 @ 16:50:15 #18
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_16369852
[edit] geen geflame hiero!!! ge bent bij deze flink gewaarschuwd!

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:00]

pi_16369936
Eh, ha
Delivered without an information leaflet
pi_16369962
geen ervaring mee, maar lijkt me erg leuk/lekker om een keer te doen

vooral als dat ding mij ook stimuleert

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16369982
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:50 schreef KingCold het volgende:
ik prijs mijzelf gelukkig met mijn kortzichtigheid
Anderen zouden zich gelukkig prijzen met jouw afwezigheid.
  zondag 18 januari 2004 @ 16:57:39 #22
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_16370043
[edit] fijn, ga dus maar ergens anders spelen!

kingcold: ik en veel suers hebben geen zin minderwaardige posts hier in SEX (en op Fok!) dus ik verzoek je bij deze je respect te tonen voor de mening, gevoelens of andere persoonlijke smaken en zaken van een ander!

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:03]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 16:57:56 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16370054
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen ervaring mee, maar lijkt me erg leuk/lekker om een keer te doen

vooral als dat ding mij ook stimuleert

Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_16370100
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Er bestaan volgens mij dubbele strapons, met een dildo aan zowel de binnen als buitenkant dus

oeh dat is niet gek

*erg nieuwsgierig wordt*

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 17:03:50 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16370210
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

oeh dat is niet gek

*erg nieuwsgierig wordt*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')