quote:Niet alleen de animaties trouwens, heel de manier van filmen lijkt mij boeiend om te zien
Op woensdag 8 januari 2003 10:01 schreef Atrimar het volgende:
Ik ben beniewd naar de animaties die voorafgaan aan foto 3
quote:Mja, die gevechten geloof ik nou juist allemaal wel. Kben vooral benieuwd naar de tocht naar en in Mordor
Op woensdag 8 januari 2003 10:01 schreef RiXiR het volgende:
Vooral het gevecht om Gondor lijkt mij om te smullen
quote:En de tocht van Aragorn kijk ik ook naar uit.....eigenlijk kijk ik naar heel de film uit
Op woensdag 8 januari 2003 10:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Mja, die gevechten geloof ik nou juist allemaal wel. Kben vooral benieuwd naar de tocht naar en in Mordor
Ja ook al heb ik het boek al gelezen dan nog wil ik de film erg graag zien.
quote:Ben ook wel benieuwd naar Arwen
Op woensdag 8 januari 2003 10:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Mja, die gevechten geloof ik nou juist allemaal wel. Kben vooral benieuwd naar de tocht naar en in Mordor
*SPOILER*
Er zijn er zelfs nog wat meer: http://www.tolkienonline.com/gallery/display.cfm?item_Type=gallery&ID=105&StartNum=1&PageNum=1
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:09 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ben ook wel benieuwd naar Arwen
![]()
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:11 schreef RiXiR het volgende:[..]
quote:Mja, dat vind ik eigenlijk een van de minst boeiende personages. Ze krijgt alleen maar zo'n uitgebreide rol omdat ze anders te weinig in beeld is naar dr zinnetje; in het boek heeft ze helemaal niet zo'n grote rol.
![]()
quote:ik vind die hele Arwem met haar verliefdheid enzo maar overbodig. Daarbij kan Liv Tyler niet acteren
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door planethugo op 08-01-2003 10:18]
quote:Ik denk dat ze het vooral hebben gedaan om zo een groter publiek aan te trekken en zodoende meer $$$ in het laadje te krijgen
Op woensdag 8 januari 2003 10:17 schreef Tijn het volgende:[..]
Mja, dat vind ik eigenlijk een van de minst boeiende personages. Ze krijgt alleen maar zo'n uitgebreide rol omdat ze anders te weinig in beeld is naar dr zinnetje; in het boek heeft ze helemaal niet zo'n grote rol.
Shelob. .
quote:Ik ook! Dat boeide mij nog het meest in de boeken.
Op woensdag 8 januari 2003 10:03 schreef RiXiR het volgende:[..]
En de tocht van Aragorn kijk ik ook naar uit.....eigenlijk kijk ik naar heel de film uit
quote:'tuurlijk dat is ook zo, en ze kan ook nauwelijks acteren. Maar als ik die sensuele lippen zie dan is alles vergeven en vergeten !!
Op woensdag 8 januari 2003 10:18 schreef RiXiR het volgende:[..]
Ik denk dat ze het vooral hebben gedaan om zo een groter publiek aan te trekken en zodoende meer $$$ in het laadje te krijgen
quote:Maar om daarvoor nou LotR te gebruiken....
Op woensdag 8 januari 2003 10:27 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
'tuurlijk dat is ook zo, en ze kan ook nauwelijks acteren. Maar als ik die sensuele lippen zie dan is alles vergeven en vergeten !!
quote:Nee, ze hebben het gedaan omdat er te weinig vrouwen in beeld waren anders. Tolkien heeft namelijk nooit heldinnen gehad, enkel helden. Alle hoofdpersonen zijn mannen bij hem. Om de wat geëmancipeerde kijkers tegemoet te komen, hebben ze één vrouwelijk personage genomen en haar rol iets vergroot. Dit kon enkel door een bepaald subplot, het verhaal van Aragorn en Arwen, te nemen en dit in de film uit te vergroten. Het verhaal is geen onderdeel van LOTR, maar is opgenomen in de Appendix.
Op woensdag 8 januari 2003 10:18 schreef RiXiR het volgende:[..]
Ik denk dat ze het vooral hebben gedaan om zo een groter publiek aan te trekken en zodoende meer $$$ in het laadje te krijgen
quote:Dan hebben ze toch bereikt dat er een groter publiek komt = meer $$$ en eerlijk is eerlijk....daar gaat het New Line echt om...
Op woensdag 8 januari 2003 10:29 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, ze hebben het gedaan omdat er te weinig vrouwen in beeld waren anders. Tolkien heeft namelijk nooit heldinnen gehad, enkel helden. Alle hoofdpersonen zijn mannen bij hem. Om de wat geëmancipeerde kijkers tegemoet te komen, hebben ze één vrouwelijk personage genomen en haar rol iets vergroot. Dit kon enkel door een bepaald subplot, het verhaal van Aragorn en Arwen, te nemen en dit in de film uit te vergroten. Het verhaal is geen onderdeel van LOTR, maar is opgenomen in de Appendix.
quote:tis geen liefdadigheidsinstelling die aan dit project begonnen is om de wereld kennis te laten maken met Tolkien nee
Op woensdag 8 januari 2003 10:31 schreef RiXiR het volgende:[..]
Dan hebben ze toch bereikt dat er een groter publiek komt = meer $$$ en eerlijk is eerlijk....daar gaat het New Line echt om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |