Ik trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
sorry foto werkt niet nu wel
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 08-01-2003 12:32]
quote:Dat is mag ik hopen niet je snelheidsmeter
Op woensdag 8 januari 2003 06:02 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Wat voor auto heb je en wat is de topsnelheid, en heb je hier een foto van? Zo nee, heb je een uitdagingIk trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
[moraalridder mode aan]
Is het nou ook wel zo slim om mensen te vragen een foto te maken van hun snelheidsmeter?
[/moraalridder mode uit]
quote:Nee het is een stukje van me uitlaat
Op woensdag 8 januari 2003 06:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is mag ik hopen niet je snelheidsmeter
quote:Dacht ik ook aan, maar ja je leeft maar 1 keer, dan mag je wel eens wat stouts doen. Maar wel voorzichtig he mensjes ! Niet op drukke wegen e.d. Gewoon snachts op een lege snelweg en laat je bijrijder de foto maken. Of zorg op zen minst dat je camera aan lcd schermpje heeft zodat je ook nog een oogje op de weg kan houden.
[moraalridder mode aan]
Is het nou ook wel zo slim om mensen te vragen een foto te maken van hun snelheidsmeter?
[/moraalridder mode uit]
quote:nee tis snoopy achter een piano...
Op woensdag 8 januari 2003 06:10 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Nee het is een stukje van me uitlaat
[..]
quote:Je mag niet direct linken naar gekkekoe.nl....
Op woensdag 8 januari 2003 07:50 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
he, wat is dat nou, http://www.gekkekoe.nl/gekkenissan/SSCN0330.JPG was net een plaatje van een snelheidsmeter, en nou is ook deze ineens een snoopy-plaatje geworden?!
tuurlijk! breng je mede weggebruikers maar in gevaar.
quote:Kom op zeg. Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid? Er zijn complete sites over gemaakt en bij de tuftufclub bijvoorbeeld zie je deze plaajtes ook dagelijks voorbijkomen...
Op woensdag 8 januari 2003 08:09 schreef robertpHolland het volgende:
is dit slim? gaan wij nu met z'n allen in de auto stappen, zo hard mogelijk rijden en een foto van je snelheidsmeter maken?tuurlijk! breng je mede weggebruikers maar in gevaar.
Ff geduld.
-edit
Seat Toledo 1.6
(NIET in Nederland, NIET zelf gemaakt)
[Dit bericht is gewijzigd door FR125Max op 08-01-2003 09:29]
quote:Daar zit 'em juist de kneep. Het is niet ieders eigen verantwoordelijkheid.
Op woensdag 8 januari 2003 08:12 schreef Kreator het volgende:[..]
Kom op zeg. Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid? Er zijn complete sites over gemaakt en bij de tuftufclub bijvoorbeeld zie je deze plaajtes ook dagelijks voorbijkomen...
Verder is het natuurlijk altijd grappig om op te scheppen over hoe hard je wel niet hebt gereden...
quote:Dit is wel de stomste opmerking die ik deze week ga horen denk ik...
Of zorg op zen minst dat je camera aan lcd schermpje heeft zodat je ook nog een oogje op de weg kan houden.
quote:Ik had het over de verantwoordelijkheid van de bestuurder die een foto gaat maken, of dat door de passagier laat doen. Beetje begrijpend lezen is moeilijk met zo'n vooroordeel? Er mag zoveel niet in het verkeer, waar mensen lak aan hebben. Het wordt toch wel gedaan, of je dat nou leuk vind of niet, dus die discussie wil ik hier ook verder niet voeren: Hier komen mooie plaatjes van tellers aan de rechterkant van de cirkel.
Op woensdag 8 januari 2003 08:42 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Daar zit 'em juist de kneep. Het is niet ieders eigen verantwoordelijkheid.
-edit- anders verwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 08-01-2003 09:05]
quote:en met volle tank.....maarre die kon nog wel wat harder hoor...
Op woensdag 8 januari 2003 11:24 schreef renkie het volgende:
[afbeelding]Niet slecht voor een ouwe diesel dacht ik zo
quote:Nou, zou ik te niet hard zeggen....
Op woensdag 8 januari 2003 11:32 schreef raampje het volgende:[..]
en met volle tank.....maarre die kon nog wel wat harder hoor...
Het is een VW Passat met 1.9TDI 90 van 1996 met al 220.000km op de teller. En boven de 180 was het echt kruipen naar de 190+, toen kwam ik bij afslag leer en maar gestopt toen. Anders was ik nog bij Oldenburg uitgekomen ofzo
op die site was ik aan het testen met een isapi filter wat voorkomt dat plaatjes gestolen worden. Nou het werkt, maar dan ziet niemand de goede foto. Moet nu verholpen zijn. Solly ....
Ohja, even voor de duidelijkheid, mijn vriendin heeft deze foto geschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door BOMS® op 08-01-2003 16:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |