Dit is :
Die voor een :
Diep in je :
quote:Deze sjit is anders ook behoorlijk bruut Sjaz! Maar het vorige topic moest gewoon tuigen krijgen en dat heeft het ook gehad, harde tuigen!
Op dinsdag 7 januari 2003 17:13 schreef VSGdotcom het volgende:
MC het einde van het voorgaande topic is haast asocialer dan dit!Dit is :
Die voor een :
Diep in je :
WIEWOEWIE,VSG on MTV! Het is niet te geleuven.
quote:Nee, die sjit was nergens voor nodig!!
Op dinsdag 7 januari 2003 17:16 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Maar het vorige topic moest gewoon tuigen krijgen en dat heeft het ook gehad, harde tuigen!
quote:Er zijn al meerdere Bigheadz die het topic op een dergelijke illegale wijze hebben afgesloten. Ik vond dat ik een plaats bij diegenen verdiende.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:19 schreef mrcool het volgende:[..]
Nee, die sjit was nergens voor nodig!!
quote:Maakt nix uit, het blijft illegaal, maar dat was je al duidelijk.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:25 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Er zijn al meerdere Bigheadz die het topic op een dergelijke illegale wijze hebben afgesloten. Ik vond dat ik een plaats bij diegenen verdiende.
quote:Uhhhmm had niet gedacht dat Jesus 'ook' van de flat zou springen andere Bigheadz dit zouden doen ...
Op dinsdag 7 januari 2003 17:25 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Er zijn al meerdere Bigheadz die het topic op een dergelijke illegale wijze hebben afgesloten. Ik vond dat ik een plaats bij diegenen verdiende.
quote:Beetje kromme redenering, want dit was een weloverwogen beslissing. En als je "ook" van de flat afspringt dan loop je mee als een koe in een kudde, zonder na te denken over je handelingen. Kortom, die stelling gaat hier niet op!
Op dinsdag 7 januari 2003 19:55 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
Uhhhmm had niet gedacht dat Jesus 'ook' van de flat zou springen andere Bigheadz dit zouden doen ...
quote:*Intruder alert
Op dinsdag 7 januari 2003 20:16 schreef Whaxx het volgende:
Mag ik ook een groot hoofd krijgen?
step 0 - prerequisites
This is the key ingredient: the weed, marijuana, bud, pot, grass.
step 1 - preparing the marijuana
From the initial bud, a fair amount is plucked into small crumbs.
step 2 - miscellaneous ingredients
Optional, but common is to add the tobacco of two-thirds of a cigarette (not light!).
step 3 - overview
Besides having prepared the marijuana and tobacco, by now a tip for the joint has to be rolled.
step 4 - ready to build
Equally having distributed the ingredients on the Smoking paper and the tip in place, the joint is now ready to be rolled.
step 5 - construction
Once the tricky part is finished - folding the paper around the tip - it is only a matter of applying pressure in a rolling motion and attaching the paper to itself, using saliva.
step 6 - finished
If all goes well, a firm joint should now be the result of less than 5 minutes labour.
the end - smoke 'em if you got 'em
By tradition, the creator has the honour of lighting the joint. Enjoy!
Let op! Bier gratis vanavond in de huize Smits!
[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 08-01-2003 13:04]
http://members.chello.nl/j.cornelissen12/Kim%20Dickens01.avi
quote:Hier ben ik het niet mee eens.
Op woensdag 8 januari 2003 12:30 schreef JesusThePimp het volgende:
Optional, but common is to add the tobacco of two-thirds of a cigarette (not light!).
quote:Hehe, dank je wel, klopt, het bier is idd gratis, denk dat ik er zo maar eentje ga pakken!
Op woensdag 8 januari 2003 12:54 schreef VSGdotcom het volgende:
Een bruut gedraaide J niet bepaald een nette -/ subtiele Joint.
Eddeeh, ook van harte.Let op! Bier gratis vanavond in de huize Smits!
quote:Met welk deel niet? Het light gedeelte of het twee-derde gedeelte? Ik heb het trouwens ook niet gemaakt hoor die beschrijving. Voor klachten motte gij op hun site zijn.
Op woensdag 8 januari 2003 13:59 schreef mrcool het volgende:[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |