abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7758088
.

Ooit eens gekocht om mijn MD speler te koppelen aan m'n PC, nu amper nog gebruikt.

Wat kun je ermee? Het is een soort van geluidskaart in een kastje. De ene kant is USB (1.0), de andere kant is optisch (TOSlink). Windows ziet 'm als een extra geluidskaart, door nu je geluid via die kaart te laten lopen, kun je opnemen op elke bron die een optische ingang heeft.

Zie voor meer info http://www.xitel.com/subset_MDPDG2.htm.

Niet echt makkelijk te vinden in NL, ik heb hem destijds laten overkomen uit de VS. ( ). Op de website staat -ie voor een krappe 70 euro, ik doe hem weg voor 25 euro, exclusief verzendkosten. Ophalen kan eventueel ook, omgeving Gorinchem. Prijs is niet onderhandelbaar, dit is al erg goedkoop!

.

pi_7758141
Hou je grote uitverkoop, Luigi?

Jammer dat het allemaal spullen zijn waar 'k niks aan heb

sorry voor de zinloze post

pi_7758213
Zow.. Ziet er top uit...Wat is eigenlijk het echte voordeel hiervan? Is de geluidskwaliteit echt dermate beter? Gaat het opnemen beter?
pi_7758278
*hem hebben wil*

Ben al tijden op zoek naar zo'n dingetje...

mail me effe op m.steenbakkers@home.nl als je 'm nog niet verkocht hebt.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_7758293
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:
*hem hebben wil*

Ben al tijden op zoek naar zo'n dingetje...

mail me effe op m.steenbakkers@home.nl als je 'm nog niet verkocht hebt.

Fuck ik wou hem ook wel... Gemaild
pi_7760013
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:16 schreef Fannetje het volgende:

Hou je grote uitverkoop, Luigi?

Dit topic was onder het motto: help ome luigie aan een iPod!
pi_7760396
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:21 schreef Poepoog het volgende:
Zow.. Ziet er top uit...Wat is eigenlijk het echte voordeel hiervan? Is de geluidskwaliteit echt dermate beter? Gaat het opnemen beter?
pi_7760465
Het voordeel is dus dat je op PC's met een geluidskaart zonder optische uitgang, toch digitaal kunt opnemen op je (bijv.) MD. Een goede optische verbinding heeft eigenlijk per definitie minder verlies dan een analoge verbinding, de muziek wordt op geen enkel moment analoog gemaakt met dit ding.
pi_7771383
Ook verkocht, slotje!
pi_7915614
Even weer open, poepoog, wil je me even terugmailen? Ik vraag me nog steeds af hoe laat je morgen gaat verschijnen!
pi_7927211
.

Poepoog, mi case es su casa enzo, maar laat ff wat van je horen.

pi_7927379
Ja ik heb je gemaild. Sorry.
pi_7927394
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Poepoog het volgende:
Ja ik heb je gemaild. Sorry.
Geeft niet hoor! Maar ik begon me een beetje zorgen te maken enzo.

*mailcheckt*

pi_7927424
*slot doet*

*wil niet *

pi_7927446
Mailtje ontvangen, slotje! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')