We gaan met de trein (in de spits natuurlijk, extra druk), zodat we lekker kunnen klagen dat we geen zitplaats hebben. Als het even kan in de herfst, zodat we optimaal profiteren van de blaadjes op de rails. Vervolgens gaan we door naar Rotterdam, alwaar we in een ongure achterstandswijk beroofd gaan worden. Hierna gaan we allemaal kutwinkels bezoeken en daar merkloze veels te dure dingen kopen die het niet doen. Als afsluiter gaan we eten bij V/d Valk.
Als dit geen leuke meeting gaat worden weet ik het ook niet meer. Doel is natuurlijk het aantal Klaagbaak-topics op te schroeven. Dat gaat wel lukken denk ik zo.
quote:De stationshal van Amsterdam Centraal in de ochtendspits. En niets herkenbaars aandoen, uiteraard.
Op maandag 6 januari 2003 22:02 schreef ullie het volgende:
Het lijkt me verstandig om dan niet een centraal punt af te spreken zodat men elkaar misloopt.
quote:Ik ga mee om users te irriteren en bij elk fout geplaatst gespreksonderwerp keihard "SLOTJE !" roepen natuurlijk.
Op maandag 6 januari 2003 22:03 schreef amnesiac het volgende:
En Gelly gaat zeker mee voor de gezelligheid
quote:Neem een paar van die Abus dingen mee om naar het hoofd van die mensen te gooien
Op maandag 6 januari 2003 22:10 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ga mee om users te irriteren en bij elk fout geplaatst gespreksonderwerp keihard "SLOTJE !" roepen natuurlijk.
quote:Das inderdaad een goed plan voor de groep die met de auto is en waarmee we ergens in Rotterdam hebben afgesproken.
Op maandag 6 januari 2003 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
Het moet uiteraard wel regenen. Of stormen, nog mooier. IJzel doet het ook altijd wel goed.
quote:Ze mogen geen kaart meenemen uiteraard. Verdwalen dus met die hap.
Op maandag 6 januari 2003 22:14 schreef ullie het volgende:[..]
Das inderdaad een goed plan voor de groep die met de auto is en waarmee we ergens in Rotterdam hebben afgesproken.
quote:Waarschijnlijk wel, ze gaan naar Rotterdam namelijk
Op maandag 6 januari 2003 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is bruut geweld toegestaan?
quote:http://forum.fok.nl/profile.php?id=12173
Op maandag 6 januari 2003 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is bruut geweld toegestaan?
quote:Die mensen mogen geen chipknip meenemen.
Op maandag 6 januari 2003 22:14 schreef ullie het volgende:[..]
Das inderdaad een goed plan voor de groep die met de auto is en waarmee we ergens in Rotterdam hebben afgesproken.
quote:Mieters joh.
Op dinsdag 7 januari 2003 01:18 schreef QyRoZ het volgende:
Nog meer mensen ideeën? Oeh, we kunnen ook naar een supermarkt die naast een bejaardentehuis staat.
quote:Al die bejaarden in de rijen voor de kassa. Lijkt me super! Dat gaat heel veel ergernis opleveren!
Op dinsdag 7 januari 2003 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mieters joh.
.
quote:Dat lokt geweld uit.
Op dinsdag 7 januari 2003 01:20 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Al die bejaarden in de rijen voor de kassa. Lijkt me super! Dat gaat heel veel ergernis opleveren!
quote:Spreek net niks af, dan kunnen we lekker lopen klagen daarover.
Op maandag 6 januari 2003 22:02 schreef ullie het volgende:
Het lijkt me verstandig om dan niet een centraal punt af te spreken zodat men elkaar misloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |