abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7737166
Weet iemand hoe ik met behulp van een scriptje een webje(Frontpage) kan maken met de instellingen die je normaal gesproken handmatig moet invoeren bij de eigenschappen van Internet Information Services (IIS). Alle info hierover is welkom!

[Dit bericht is gewijzigd door msreal op 06-01-2003 14:24]

pi_7737230
Ik denk wel dat iemand dat weet ja
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_7737356
ook ik denk dat iemand dat wel weet.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:28:29 #4
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_7737415
Ik snap je vraag niet helemaal. Kun je het eens goed uitleggen? Wil je automatisch een nieuwe website in IIS aanmaken ofzo?
What's the speed of Dark?
pi_7737559
Nou het is een stageopdracht van mij en ik vind het zelf ook nog al een vage opdracht. De titel van de opdracht is Frontpage-scripting. Ik zal proberen het beter uit te leggen: als je de Internet Services Manager opstart en dan rechtsklikt op default web site en dan properties. Nou de properties die daar staan moeten wij dus automatisch instellen met een commando!
  maandag 6 januari 2003 @ 15:14:12 #6
36123 just_a_nice_guy
Waar is de ANY key
pi_7738379
Hint, je kan wat leuke dingen via de commandline met FSS (Frontpage server extensies) doen
pi_7738469
Waar kan ik FSS vinden dan?
  maandag 6 januari 2003 @ 15:21:46 #8
36123 just_a_nice_guy
Waar is de ANY key
pi_7738521
We gaan het niet makkelijk maken je moet toch wat doen voor je stage opdracht

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnservext/html/fpovrw.asp?frame=true

maandag 6 januari 2003 @ 16:10:45 #9
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_7739625
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:34 schreef msreal het volgende:
Nou het is een stageopdracht van mij en ik vind het zelf ook nog al een vage opdracht. De titel van de opdracht is Frontpage-scripting. Ik zal proberen het beter uit te leggen: als je de Internet Services Manager opstart en dan rechtsklikt op default web site en dan properties. Nou de properties die daar staan moeten wij dus automatisch instellen met een commando!
Dat is volgens mij inderdaad wel in te stellen van uit bijv. ASP. Je moet gewoon ff kijken naar die web-based managementtool die Microsoft bij IIS levert (die kun je optioneel mee-installeren). Daarmee kun je via het internet (remote) je webserver bedienen. Dat is precies wat jij wilt, denk ik. Die managementtool is gemaakt mbv. ASP, dus ik denk dat je redelijk makkelijk kunt kijken welke code M$ gebruikt.

Update: Ik heb even gekeken en volgens mij heb je dit nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 06-01-2003 16:16]

What's the speed of Dark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')