In een Amsterdamse moskee aan de Baden Powellweg is naar nu blijkt vrijdagnacht een handgranaat gegooid.
De politie dacht in eerste instantie dat er een raam was ingegooid, maar nader onderzoek door de technische recherche wijst aan dat een handgranaat is ontploft.
Tijdens het eerste onderzoek trof de politie een vernield raam aan én een voorwerp waarmee het was ingegooid. Toen bij daglicht bleek dat de schade aanzienlijk was en een aantal gaatjes in de muur van de wasruimte werden gezien, schakelde de politie de recherche in. Die ontdekte vervolgens deeltjes van een handgranaat, een type dat niet geschikt is om brand te stichten.
Op het moment van de ontploffing was niemand in de moskee aanwezig. Een getuige zag na de klap wel twee jongens op een bromfiets wegrijden
====
Deze terreuraanslag word zelfs op de frontpage verheerlijkt door Hollanders, achterlijke cultuur hebben die Hollanders
[Dit bericht is gewijzigd door Reporter op 06-01-2003 03:22]
quote:
Op maandag 6 januari 2003 03:21 schreef Reporter het volgende:Deze terreuraanslag word zelfs op de frontpage verheerlijkt door Hollanders, achterlijke cultuur hebben die Hollanders
quote:Als je het vergelijkt met de Moslim cultuur vind ik het anders nogal meevallen.
Op maandag 6 januari 2003 03:21 schreef Reporter het volgende:Deze terreuraanslag word zelfs op de frontpage verheerlijkt door Hollanders, achterlijke cultuur hebben die Hollanders
Er werd nu eens een handgranaat dáár naar binnen geflikkerd, volgens mij had het net zo goed bij de buren kunnen zijn.
Echt onzin, en de titel al helemaal. Hoe ga je straks iets noemen waarbij een volledige moskee van de aardbodem weggevaagd wordt??
quote:Heb je hier misschien bewijs van, of loop je gewoon wat te blaten?
Op maandag 6 januari 2003 03:21 schreef Reporter het volgende:
Deze terreuraanslag word zelfs op de frontpage verheerlijkt door Hollanders, achterlijke cultuur hebben die Hollanders
quote:het is één groot blaat-bericht
Op maandag 6 januari 2003 07:22 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Heb je hier misschien bewijs van, of loop je gewoon wat te blaten?
quote:Ik vermoed holocaust
Op maandag 6 januari 2003 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Echt onzin, en de titel al helemaal. Hoe ga je straks iets noemen waarbij een volledige moskee van de aardbodem weggevaagd wordt??
quote:ooh, ik dacht intifadah of zo.
Op maandag 6 januari 2003 07:24 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik vermoed holocaust
quote:Nee dat is als je GSM wordt gejat door Marokkanen van 17, dat is de opstand van het volk tegen haar bezetters.
Op maandag 6 januari 2003 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ik dacht intifadah of zo.
quote:die komen toch per 2 op een brommer ??
Op maandag 6 januari 2003 07:27 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nee dat is als je GSM wordt gejat door Marokkanen van 17, dat is de opstand van het volk tegen haar bezetters.
quote:jah, 2 op een brommer inderdaad
Op maandag 6 januari 2003 07:27 schreef Netanyahu het volgende:
Niet geheel ondenkbaar dat ze hem zelf hebben gegooid, of een rivaliserende kudde.
quote:Op precies te zijn: een fel gekleurde scooter.
Op maandag 6 januari 2003 07:28 schreef indahnesia.com het volgende:
die komen toch per 2 op een brommer ??
quote:met de kleuren van de turkse of palestijnse vlag...
Op maandag 6 januari 2003 07:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Op precies te zijn: een fel gekleurde scooter.
quote:En dan ook natuurlijk een gestolen scooter,
Op maandag 6 januari 2003 07:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Op precies te zijn: een fel gekleurde scooter.
quote:Petje en schoenen die uit het land van de duivelse joodse krachten (VS) komen erbij uiteraard.
Op maandag 6 januari 2003 07:32 schreef indahnesia.com het volgende:
met de kleuren van de turkse of palestijnse vlag...
quote:wellicht probeerden ze eerst wel met een grote bek de deur open te krijgen.
Op maandag 6 januari 2003 07:33 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Petje en schoenen die uit het land van de duivelse joodse krachten (VS) komen erbij uiteraard.
quote:Mag ook niet van de privacywetgeving. Het is nl een verzekeringsplaatje en geen kenteken.
Op maandag 6 januari 2003 07:33 schreef Netanyahu het volgende:
En dan ook natuurlijk een gestolen scooter,
kenteken natrekken kan je wel vergeten.
quote:bovendien waren de daders zwaar rebellerende, opstandige kuddedieren met schoenen en een pet op, getweeën op een schooter, dan mag het ook niet.
Op maandag 6 januari 2003 07:36 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Mag ook niet van de privacywetgeving. Het is nl een verzekeringsplaatje en geen kenteken.
Volgens mij mag dit alleen bij moord en doodslag, niet bij een gewoon diefstalletje.
quote:zo langzamerhand wel ja, natuurlijjk met dank aan de topicstarter, anders was dit niet mogelijk geweest.
Op maandag 6 januari 2003 07:38 schreef Kaalhei het volgende:
Hier hangt een slotje in de lucht
3...
2...
1...
SLOT!!
De doelgroep ligt nu natuurlijk zelf nog op bed terwijl wij hun uitkering gaan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |