Wat is de bedoeling?
Simpel, de meeste blauwtjes lopen in een bepaalde tijd. Waarom? Later kan je vast heel erg lachen om deze actie. En van je fouten leer je voor de volgende keer als het wel zeer serieus is.
De spelregels:
1 Zie het als een spel, dan komen de afwijzingen niet zo hard aan. Het is tenslotte de bedoeling om zo vaak mogelijk afgewezen te worden
2 Doe wel serieus je best met versieren, wie weet zit je de rest van je leven met een leuke meid/jongen opgescheept
3 Als je eenmaal een leuke vriend/vriendin hebt, hoef je natuurlijk niet door te gaan met versieren (dit wordt zelfs afgeraden), maar je score zal dan ook niet hoger worden.. Niet dat je dat dan erg zal vinden
4 Verzin een leuke prijs voor de winnaar (degene die de meeste blauwtjes heeft opgelopen)
5 Hou de medespelers op de hoogte en laat ze meegenieten van je blunders en vooral successen met versieren (leermomenten)
6 Nieuwe regels of een aanpassing in de huidige regels is, uiteraard in overleg met alle deelnemers, mogelijk als dat nodig en/of leuk is.
7 Hef fun!
De deelnem(st)ers:
blieblie
jogy
MrWilliams
Pietjuh
Wozzy
Meedoen kan altijd, gewoon even aanmelden als deelnem(st)er
Vorig topic: Het blauwtjes-loop-spel
[Dit bericht is gewijzigd door Wozzy op 05-01-2003 23:21]
quote:Heb je al wat meer vertrouwen na al onze tips?
Op zondag 5 januari 2003 23:25 schreef blieblie het volgende:
Ah, hier!!
Dan gaan we hier verder
quote:kan ik wel mee leven hoor
Op zondag 5 januari 2003 23:04 schreef Wozzy het volgende:[..]
Zeer goed plan!
Heel veel succes.
En je weet het he.. als het in de metro wat wordt, is de kans op winnen niet zo groot
op zich dan he
goed spel
quote:Danku danku
Op zondag 5 januari 2003 23:31 schreef jogy het volgende:[..]
kan ik wel mee leven hoor
op zich dan he
goed spel
quote:Hmmow, ik lees ze wel aandachtig... en ga zeker proberen lef op te bouwen om gewoon op een meisje af te stappen
Op zondag 5 januari 2003 23:30 schreef Wozzy het volgende:[..]
Heb je al wat meer vertrouwen na al onze tips?
quote:Als het helemaal niet lukt moeten we gewoon het laatste weekend met z'n allen gaan. Maar wees gewaarschuuwd, dan moet je iemand aanwijzen dan sleep ik/wij je er heen... versieren zal je!
Op zondag 5 januari 2003 23:35 schreef blieblie het volgende:
Hmmow, ik lees ze wel aandachtig... en ga zeker proberen lef op te bouwen om gewoon op een meisje af te stappen
quote:Das freaky
Op zondag 5 januari 2003 23:40 schreef Wozzy het volgende:[..]
Als het helemaal niet lukt moeten we gewoon het laatste weekend met z'n allen gaan. Maar wees gewaarschuuwd, dan moet je iemand aanwijzen dan sleep ik/wij je er heen... versieren zal je!
![]()
![]()
quote:hehehehe
Op zondag 5 januari 2003 23:40 schreef Wozzy het volgende:[..]
Als het helemaal niet lukt moeten we gewoon het laatste weekend met z'n allen gaan. Maar wees gewaarschuuwd, dan moet je iemand aanwijzen dan sleep ik/wij je er heen... versieren zal je!
![]()
![]()
dat lijkt me nou een superplan
quote:Ik denk dat iedereen dan letterlijk blauw aanloopt van het lachen om de blunders van de andere deelnemers
Op zondag 5 januari 2003 23:41 schreef blieblie het volgende:
Das freaky![]()
![]()
Klinkt wel leuk overigens, ik wil MrWilliams wel zien versieren..
quote:Das helemaal leuk
Op zondag 5 januari 2003 23:48 schreef Wozzy het volgende:[..]
Ik denk dat iedereen dan letterlijk blauw aanloopt van het lachen om de blunders van de andere deelnemers
![]()
quote:Jah, daar zat ik ook net aan te denken tijdens het tanden poetsen.
Op maandag 6 januari 2003 00:15 schreef jogy het volgende:
moet er wel een digicam meegenomen worden![]()
En als prijs dacht ik een troffee-beker met een leuk opschift + leukste versierfoto van de winnaar en uiteraard de tekst:
1e plaats Fok!Blauwtjes-loop-spel
3 januari 2003 - 3 februari 2003
Zomaar een idee hoor.. help gerust met verzinnen
quote:Prijzen??
Op maandag 6 januari 2003 00:32 schreef Wozzy het volgende:[..]
Jah, daar zat ik ook net aan te denken tijdens het tanden poetsen.
En als prijs dacht ik een troffee-beker met een leuk opschift + leukste versierfoto van de winnaar en uiteraard de tekst:
1e plaats Fok!Blauwtjes-loop-spel
3 januari 2003 - 3 februari 2003Zomaar een idee hoor.. help gerust met verzinnen
quote:Als jullie nou gewoon de persoon met de meeste blauwtjes een bezoekje aan de wallen aanbieden.
Op maandag 6 januari 2003 00:34 schreef blieblie het volgende:[..]
Prijzen??
Je bent gek!![]()
quote:Hmmmmm, neeh....
Op maandag 6 januari 2003 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Als jullie nou gewoon de persoon met de meeste blauwtjes een bezoekje aan de wallen aanbieden.
quote:ok, ok
Op maandag 6 januari 2003 00:41 schreef blieblie het volgende:[..]
Hmmmmm, neeh....
Is te ver weg
een opblaaspop
quote:Zo een echte
Op maandag 6 januari 2003 01:38 schreef jogy het volgende:[..]
ok, ok
een opblaaspop
Vandaag op tv gezien dat die goed werken
quote:Die zijn op tv, dus dat werkt niet meer....
Op maandag 6 januari 2003 20:27 schreef Wozzy het volgende:
Ik heb weer een paar zinnetjes:
"I really need you to kiss me"
"Ik zou de hele wereld over reizen om jou tegen te ontmoeten"Vandaag op tv gezien dat die goed werken
quote:Jah klopt...
Op maandag 6 januari 2003 23:09 schreef MrWilliams het volgende:
vanaf 3 januari? Dus die 9 punten staan?
De scores van afgelopen weekend (en dus ook totaal tot nu toe):
code:MrWilliams 9
Wozzy 4
blieblie 0
jogy 0
Pietjuh 0
volgens mij vond ie em ook wel leuk dus
Het is beetje ongelukkig zo, maar er zit een bugje in topix met het combineren van de url en img tags (na 20 keer proberen en ervan overtuig zijn dat ik het goed had gedaan toch de faq maar even geraadpleegd).
quote:Schrijf hem ook in!
Op dinsdag 7 januari 2003 16:19 schreef jogy het volgende:
Ik heb het tegen een vriend van me gezegt (geen fok!ker) , over dit spel.. hij wilde meteen iedereen die hij kent mee laten doen en t-shirts laten bedrukken met de tekst:'maak mij zo blauw als een tientje' enzo..volgens mij vond ie em ook wel leuk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |