abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7722598
Wat geilheid met een mens kan doen...

De Britse troonpretendent, Prince Charles, die voordien alleen de tabloids haalde met de achteloos geprevelde gesprekken die hij voerde met bomen en bossages op zijn landgoed, maakte zich onsterfelijk door via zijn gsm aan Camilla te vragen of hij, als hij dood ging, mocht terugkeren als een slipje van haar, zodat hij lekker heel de dag in de buurt van haar kleddernatte vagina kon verkeren. Snode paparazzi pikten dit gesprek op en ziedaar Prince Charles zal tot het eind zijner levensdagen geassocieerd worden met het ongetwijfeld altoos vochtige slipje van Camilla. Overigens een beetje gek is het wel, want Camilla zal heus niet meer dan 1 dag achterelkaar hetzelfde slipje dragen en zeker niet als ze altoos vochtig is around these parts. En dus zal Prince Charles als gereïncarneerd slipje van Camilla na 1 dag al de wasmand in verdwijnen om pas, omdat Camilla zonder twijfel heel veel slipjes heeft, na pakweg 2 of 3 weken weer rond haar wel gevormde heupen te kunnen plaats nemen...

Wat hier aan de hand is, is best wel interessant. Want het toont zonneklaar aan in welke bochten de protagonisten van dit verhaal zich wringen als de nood aan de man/vrouw komt; m.a.w. als ze geil zijn... Wonderlijk iets dat geil zijn... Die weeë anticipatie op de coïtus, waarbij de coïtus zelf uiteindelijk in het niet valt, zoals in andere topics in SEX reeds is aangetoond. Iedereen kan voorbeelden noemen. En wat opvalt is dat de in geilheid gestammelde zinnen zonder uitzondering vrij onpraktisch zijn. Zo lag ik uiteindelijk eens de edele sport te bedrijven en was en passant net begonnen aan de race naar het orgasme, toen degene die ik aan het krikken was, fluisterde: "ik wil voor eeuwig door jou geneukt worden"... Lief natuurlijk, maar onpraktisch. Ik bedoel even afgezien van het feit dat ik ook nog gewoon een baan heb en dus af en toe het huis uit moet, kan ik onmogelijk, hoeveel tijgerbalsem ik ook gebruik, mijn penis voor eeuwig stijf houden... En hoe zou de goegemeente reageren als wij "joint at the genetals" Appie Hein binnen zouden slenteren? Doe maar 1 halfje grofvolkoren aub... Bovendien gaat neuken nu eenmaal schrijnen na een dag of twee... En toch begreep ik haar wel, 2 minuten later, toen ik uitgeput tussen de lakens lag... Mensen zeggen en doen nu eenmaal de gekste dingen als ze geil zijn. Ikzelf had bijv. dezelfde fantasie als Prince Charles. Het liefst zou ook ik een kanten doorkijkslipje met open kruis zijn. Ik heb het alleen nog nooit gezegd, want dat klinkt zo bezitterig...

Anyway, beste mensen, herkennen jullie dit en wat hebben jullie in je geilheid wel eens gedaan...? En als het erop aan zou komen en je reïncarneert als slipje (misschien moet dit in TRU trouwens hoor), als welk slipje zou je willen terugkeren, dit alles in het serieuze natuurlijk en even goede vrienden...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 05-01-2003 22:41]

I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:07:39 #2
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7722615
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
als welk slipje zou je willen terugkeren
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_7722635
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:07 schreef Stormvogel het volgende:

[..]

[afbeelding]

Gewoon je eigen onderbroek dus...?
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:10:53 #4
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7722659
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon je eigen onderbroek dus...?

Nee, die van Yvonne.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  zondag 5 januari 2003 @ 18:10:57 #5
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722661
Ik heb hier wel dames voorbij zien komen, waarvan ik dacht....

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 05-01-2003 18:12]

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7722676
als ik dan iets van iemand wil zijn, doe maar de bh dan, het slipje vangt ook minder leuke dingen op

en dan de bh van Kris
bijvoorbeeld, iig eentje met een "reden"

pi_7722680
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:10 schreef Stormvogel het volgende:

[..]

Nee, die van Yvonne.

I´m back.
pi_7722702
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:11 schreef Pushit het volgende:
als ik dan iets van iemand wil zijn, doe maar de bh dan, het slipje vangt ook minder leuke dingen op
Je bent geil of je bent het niet...
I´m back.
pi_7722705
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:06 schreef Ryan3 het volgende:

De Britse troonpretendent, Prince Charles, die voordien alleen de tabloids haalde met de achteloos geprevelde gesprekken die hij voerde met bomen en bossages op zijn landgoed, maakte zich onsterfelijk door via zijn gsm aan Camilla te vragen of hij, als hij dood ging, mocht terugkeren als een slipje van haar, zodat hij lekker heel de dag in de buurt van haar kleddernatte vagina kon verkeren. Snode paprazzi pikten dit gesprek op en ziedaar Prince Charles zal tot het eind zijner levensdagen geassocieerd worden met het ongetwijfeld altoos vochtige slipje van Camilla. Overigens een beetje gek is het wel, want Camilla zal heus niet meer dan 1 dag achterelkaar hetzelfde slipje dragen en zeker niet als ze altoos vochtig is around these parts. En dus zal Prince Charles als gereïncarneerd slipje van Camilla na 1 dag al de wasmand in verdwijnen om pas, omdat Camilla zonder twijfel heel veel slipjes heeft, na pakweg 2 of 3 weken weer rond haar wel gevormde heupen te kunnen plaats nemen...

Wat hier aan de hand is, is best wel interessant. Want het toont zonneklaar aan in welke bochten de protagonisten van dit verhaal zich wringen als de nood aan de man/vrouw komt; m.a.w. als ze geil zijn... Wonderlijk iets dat geil zijn... Die weeë anticipatie op de coïtus, waarbij de coïtus zelf uiteindelijk in het niet valt, zoals in andere topics in SEX reeds is aangetoond. Iedereen kan voorbeelden noemen. En wat opvalt is dat de in geilheid gestammelde zinnen zonder uitzondering vrij onpraktisch zijn. Zo lag ik uiteindelijk eens de edele sport te bedrijven en was en passant net begonnen aan de race naar het orgasme, toen degene die ik aan het krikken was, fluisterde: "ik wil voor eeuwig door jou geneukt worden"... Lief natuurlijk, maar onpraktisch. Ik bedoel even afgezien van het feit dat ik ook nog gewoon een baan heb en dus af en toe het huis uit moet, kan ik onmogelijk, hoeveel tijgerbalsem ik ook gebruik, mijn penis voor eeuwig stijf houden... En hoe zou de goegemeente reageren als wij "joint at the genetals" Appie Hein binnen zouden slenteren? Doe maar 1 halfje grofvolkoren aub... Bovendien gaat neuken nu eenmaal schrijnen na een dag of twee... En toch begreep ik haar wel, 2 minuten later, toen ik uitgeput tussen de lakens lag... Mensen zeggen en doen nu eenmaal de gekste dingen als ze geil zijn. Ikzelf had bijv. dezelfde fantasie als Prince Charles. Het liefst zou ook ik een kanten doorkijkslipje met open kruis zijn. Ik heb het alleen nog nooit gezegd, want dat klinkt zo bezitterig...

Anyway, beste mensen, herkennen jullie dit en wat hebben jullie in je geilheid wel eens gedaan...? En als het erop aan zou komen en je reïncarneert als slipje (misschien moet dit in TRU trouwens hoor), als welk slipje zou je willen terugkeren, dit alles in het serieuze natuurlijk en even goede vrienden...

Wat ben jij een mietje zeg, 2 fucking minutes -)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7722727
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat ben jij een mietje zeg, 2 fucking minutes -)

Zie daarvoor het topic van scanman01... Bovendien was ik al bezig met de race naar het orgasme...
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:16:32 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7722774
Houden we 't wel allemaal serieus en ontopic enzo?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7722808
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:16 schreef E.T. het volgende:
Houden we 't wel allemaal serieus en ontopic enzo?
Kom op E.T....
I´m back.
pi_7722817
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom op E.T....

Waarop? .
Wie?
pi_7722859
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:19 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Waarop? .

Dat ie eens wat moet ontdooien. Iedere keer als ik mijn bijdrage lever aan dit bastion der libertijnen gooit ie er een slotje op... Sex en Humor daar houdt ie blijkbaar niet van...
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:22:11 #15
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722860
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom op E.T....

het slipje van E.T zijn lijkt me bijvoorbeeld wel wat. Moet ze wel even scheiden van Swets
pi_7722874
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

het slipje van E.T zijn lijkt me bijvoorbeeld wel wat. Moet ze wel even scheiden van Swets

... is het ook nog een "zij"...?
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:24:07 #17
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722891
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

... is het ook nog een "zij"...?

Zie haar sig, knul
pi_7722921
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Zie haar sig, knul

Je hebt gelijk zeg. Ik dacht dat het een "hij" was vanwege de nick. Ik bedoel die buitenaardsen zijn altijd mannen toch...?
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:26:01 #19
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722927
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk zeg. Ik dacht dat het een "hij" was vanwege de nick. Ik bedoel die buitenaardsen zijn altijd mannen toch...?

Oh ja? Zelfs van E.T wordt dat nergens beweerd hoor
pi_7723051
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Oh ja? Zelfs van E.T wordt dat nergens beweerd hoor

Ik heb er net een topic over geopend in TRU. Om er hier over door te gaan is offtopic... Anyway, welk slipje wil jij dus zijn...? Die van E.T.?
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:34:36 #21
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7723068
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb er net een topic over geopend in TRU. Om er hier over door te gaan is offtopic... Anyway, welk slipje wil jij dus zijn...? Die van E.T.?

Of van Mirage.. Of van DustBunny.. Riann vind ik ook wel liev.. En Miss Blue natuurlijk
pi_7723159
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Of van Mirage.. Of van DustBunny.. Riann vind ik ook wel liev.. En Miss Blue natuurlijk

Je hebt ze wel IRL gezien, hoop ik...
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:40:58 #23
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7723180
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt ze wel IRL gezien, hoop ik...

Nee hoor. Maar de foto's die ik gezien heb zijn genoeg reden
pi_7723238
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar de foto's die ik gezien heb zijn genoeg reden

Okee. Volgende vraag is: zou jij ook de tampon van deze of gene mede-user willen zijn...?
I´m back.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:46:09 #25
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7723268
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee. Volgende vraag is: zou jij ook de tampon van deze of gene mede-user willen zijn...?

Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')