dat wassum... ging over spam- etc. domeinen, zomaar foetsjie ineens; wieso dat??? begon net interessant te worden
en dan weet ik nog steeds niet het antwoord op mijn meest brandende vraag... in welk topic staan die ip adressen van de RIAA en BUMA enzo nou? ik zag ze laatst voorbij komen, maar wáár
en niet gaan zeuren over warez; ik mag blokkeren wat ik wil, zeker als ik daarmee voorkom dat mijn privacy wordt geïnvadeerd
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 05-01-2003 03:34]
quote:
Er is geen geldig topicnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer.
Er is geen geldig topicnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer.
En ik zie ook ineens een andere layout voor m'n snufferd.
Verplaatst naar een adminforum oid
quote:idd... ook na legen cache
Op zondag 5 januari 2003 03:31 schreef glasbak het volgende:
Ik krijg :Er is geen geldig topicnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer.
En ik zie ook ineens een andere layout voor m'n snufferd.
Verplaatst naar een adminforum oid
kom op modjes, wat flikken jullie ons nou? in groepsverband onze firewall instellen, wat is daar mis mee? of vindt ome danny het zo kwalijk dat ik zijn ads blokkeer, omdat ook de adserver van tweakers in het lijstje staat?
wees gerust, ik koop sowieso niets via fok of een andere online site; doe ik wel via mijn groothandelkanalen dan
quote:toch is hij verdwenen moeke... misschien omdat er lange postings in waren, hele waslijsten vol sites die aan spyware of banners/ads doen ofzo?
Op zondag 5 januari 2003 03:36 schreef yvonne het volgende:
Huh?
Ik kan hem ook niet vinden, hij staat echt niet in admin
hij staat ook niet meer in de topic list van DIG trouwens
quote:Klopt
Op zondag 5 januari 2003 03:37 schreef dr.dunno het volgende:[..]
toch is hij verdwenen moeke... misschien omdat er lange postings in waren, hele waslijsten vol sites die aan spyware of banners/ads doen ofzo?
hij staat ook niet meer in de topic list van DIG trouwens
Ik vrees dat er bij het sluiten een verkeerde knop ingedrukt is
En dattie dus verdwenen is
Ik ga morgen de dader slaan
quote:wil je die dader dan alsjeblieft HEEL erg hard slaan?
Op zondag 5 januari 2003 03:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Klopt
dit topic was volkomen legaal en legitiem, net als de vraag die erop volgde! wie heeft die persoon gevraagd om het topic te sluiten? ik niet hoor!
half-slapende mods, daar hebben we nix aan
quote:Zit er dan geen bevestigingsschermpje bij het verwijderen van een post/topic? Lijkt me eigenlijk wel zo nuttig, je kunt er in ieder geval verkeerd klikken enzo mee opvangen.
Klopt
quote:Mag ik meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |