Cadbury's Dairy Milk
heerlijke chocola, maar nergens meer te koop
quote:jaa!
Op zaterdag 4 januari 2003 23:20 schreef _Bo_ het volgende:
meeuwenflatsen
en koetjesvla!
waar is dat allemaal heen?
quote:Bij de tuinen laatst nog wel
Op zaterdag 4 januari 2003 22:52 schreef ZixS het volgende:
vervolg van Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond...Cadbury's Dairy Milk
heerlijke chocola, maar nergens meer te koop
quote:ow trouwens, bij de AH XL (enorm grote AH in Arnhem
Op zaterdag 4 januari 2003 23:21 schreef DuchessX het volgende:[..]
Bij de tuinen laatst nog wel
en ze waren zo lekker
Ik heb ooit eens bij een drogist (daar kocht ik het vroeger) gevraagd waarom de echte borsthoning niet meer werd verkocht. Het blijkt een restproduct te zijn van een productieproces en het betreffende productieproces is veranderd waardoor er geen restproduct meer is (de borsthoning dus)
Vraag me nu niet meer om welk product het ging, dat weet ik niet meer, maar de borsthoning die nu te koop is, is een goedkoop aftreksel van de oorspronkelijke borsthoning....
quote:maar goed dat dit topic over eten gaat, krijg ineens rare gedachten
Op zaterdag 4 januari 2003 23:57 schreef maple-leaf het volgende:
jodenvet
quote:ken je dat niet? dat was van dat witte spul, had je in brokken, heel lekkere, aparte smaak had het, ken je die stroopsoldaatjes? daar had je ook jodenvetsoldaatjes van
Op zondag 5 januari 2003 00:01 schreef Deva het volgende:[..]
maar goed dat dit topic over eten gaat, krijg ineens rare gedachten
jodenvet
explain
quote:Dat heeft vast te maken met de beperkte houdbaarheid van kip, want dat zat er toch in? Ik vond het ook erg
Op vrijdag 3 januari 2003 17:06 schreef coolbabe het volgende:
sandwichspread sate, ooit eens van mogen proeven en daarna nooit meer ergens gezien
Lekker makkelijk en snel klaar te maken. Vond het altijd heerlijk, vooral de sate of zoetzure saus. Maar is nu nergens meer te koop volgens mij.
quote:volgens mij is dat nog steeds te koop hoor, al bij de albert heijn gekeken ?
Op zondag 5 januari 2003 00:12 schreef Oneliner het volgende:
Chicken tonightLekker makkelijk en snel klaar te maken. Vond het altijd heerlijk, vooral de sate of zoetzure saus. Maar is nu nergens meer te koop volgens mij.
quote:Nope. Nou dan ga ik maar eens kijken daar, want bij de Konmar om de hoek hebben ze het niet.
Op zondag 5 januari 2003 00:13 schreef maple-leaf het volgende:volgens mij is dat nog steeds te koop hoor, al bij de albert heijn gekeken ?
Thanks.
quote:De ziekenhuiswinkeltjes hier(randstad) hebben nog Cadbury's...
Cadbury's Dairy Milk
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:09 schreef David Letterman het volgende:
vroeger had je chips, toen nog van Smiths, met een paarse buitenkant, smaak kan ik nu ff niet omschrijven....was heerlijk, maar dat hebben ze eruit gehaald....
quote:wat voor smaak was dat ook al weer, kan niet op de naam komen...
Op zondag 5 januari 2003 13:11 schreef Partygurl het volgende:[..]
die was zo lekker jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |