het ging de laatste tijd hartstikke goed met je en ik hoop zeker dat deze situatie je niet een stuk terug zet. dat is het niet waard, ondanks het verdriet dat je ervan hebt.
verdriet om dit is heel normaal maar ik hoop dat je zelf kunt inzien dat dit misschien wel beter voor je is en ik hoop dat je je goede gevoel weet te herinneren als je je klote voelt.
sterkte meis
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan..
Op dinsdag 7 januari 2003 16:30 schreef DarkElf het volgende:
dat hij zijn ziekte niet wilt accepteren is iets van hem, jij hebt alle recht om op je eigen manier, je eigen tempo je verleden te verwerken en iemand die anders dan dat beweert spoort niet.het ging de laatste tijd hartstikke goed met je en ik hoop zeker dat deze situatie je niet een stuk terug zet. dat is het niet waard, ondanks het verdriet dat je ervan hebt.
verdriet om dit is heel normaal maar ik hoop dat je zelf kunt inzien dat dit misschien wel beter voor je is en ik hoop dat je je goede gevoel weet te herinneren als je je klote voelt.
sterkte meis
quote:Ik weet dat het beter voor me is , en moet ook ff die woede die ik heb over de situatie gebruiken om die knoop door te blijven hakken.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:30 schreef DarkElf het volgende:
dat hij zijn ziekte niet wilt accepteren is iets van hem, jij hebt alle recht om op je eigen manier, je eigen tempo je verleden te verwerken en iemand die anders dan dat beweert spoort niet.het ging de laatste tijd hartstikke goed met je en ik hoop zeker dat deze situatie je niet een stuk terug zet. dat is het niet waard, ondanks het verdriet dat je ervan hebt.
sterkte meis
quote:You go girl!!
Op dinsdag 7 januari 2003 16:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat was ook trouwens de reden dat ik het contact wilde verbreken , omdat hij gewoon mijn terugval niet waard is .
Ik ga geen energie steken in iemand die niet met mijn problemen om kan gaan , hij zal zichzelf wel tegenkomen want het enige wat die doet is vluchten en uiteindelijk zal iedereen hem in de steek laten , want hij blijft in zijn vicieuze cirkel zitten en leert niets .
quote:Punt een: Hij hoeft niet met jouw problemen om te gaan, dat is aan jou. Hij moet met jou omgaan.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga geen energie steken in iemand die niet met mijn problemen om kan gaan ,
quote:Punt twee: Je zegt het zelf al, 'vluchtgedrag'.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Misschien moet ik maar een soort afscheidsbrief schrijven naar hem waarin ik uitleg dat geen contact beter is en wat ik hieruit geleerd heb, want zoals ik het contact nu verbroken heb is vluchtgedrag ,
Sterkte Jelly .
Schrijf de brief.
Maar laat de hele situatie dan vervolgens even een paar dagen liggen. Lees de brief na een paar dagen nog eens terug en vraag je af of het nog steeds je gevoelens en bedoelingen omschrijft. (Een omweg naar de constatering van Moonah: moet je afscheid nemen en WIL je afscheid nemen?).
quote:Ja maar kijk dat is dus raar hij zegt vriendschap voor me te voelen, maar hij wil wel weten of ik verliefd ben , dat is dubbel .
Op dinsdag 7 januari 2003 20:01 schreef thoth het volgende:
Van het weekend dacht ik één keertje, wat als zijn nieuwe liefde niet het punt is waar alles om draait maar dat het om jou gaat en meer specifiek; jullie. Nu moest ik daar weer aan denken omdat hij het belangrijk vindt om te weten of jij verliefd op hem bent.....Schrijf de brief.
Maar laat de hele situatie dan vervolgens even een paar dagen liggen. Lees de brief na een paar dagen nog eens terug en vraag je af of het nog steeds je gevoelens en bedoelingen omschrijft. (Een omweg naar de constatering van Moonah: moet je afscheid nemen en WIL je afscheid nemen?).
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:01 schreef Moonah het volgende:
Ik heb het idee dat je het contact met Dennis idealiseert.
quote:Jelly, zie je nu zelf hoe zwart/wit je over hem praat?
Op dinsdag 7 januari 2003 20:14 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zoals wij elkaar zien is gebaseerd op een ideaalbeeld , over hoe wij elkaar willen zien maar zo zijn we beiden niet .
Wellicht is er een middenweg?
Of wellicht is het toch gewoon verliefdheid wat er tussen jullie is, maar durven jullie het niet zo te noemen omdat het toch zo 'stroef' verloopt allemaal.
Whatever, als het van binnen heel heftig voelt (op wat voor manier dan ook), maar in de praktijk loopt het niet... Tja...
quote:Dat weet ik wel zeker , hij heeft iets van het is er maar ik wil er niets mee en stopt het weg , dan komt er iemand zoals ik die heel fel is en van mijn hart geen moordkuil maakt en denk dat die dingen weer heel erg herbeleefd.
Op woensdag 8 januari 2003 18:42 schreef racoon2002 het volgende:
o my god wat een moeilijke situatie nu zeg...
Jemug, dus hij ook,
Misschien moeilijk voor hem, dat jij er wel over praat en daarmee dus hem ook confronteert met zn verleden?
En hij dus inziet dat hij er misschien helemaal nog niet zo goed mee bezig is?
Mm, ik weet het niet,
wens je wel succes en sterkte, jemug, wat een verandering in het verhaal dit zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |