abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2003 @ 16:57:05 #1
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7652171
Programma: De Jostiband Ahoy'
Zender: Woensdag 1 januari Nederland 1 om 20.15 uur

Genre: Muziek
Presentatie: Jochem van Gelder
Kenmerken: Breedbeeld uitzending
Inhoud: Spetterend nieuwjaarsconcert
van de Jostiband vanuit Ahoy' m.m.v. o.a. Acda en de Munnik, Karin Bloemen, Ruth Jacott, Cor Bakker en Frans Bauer

De J stiband in Ahoy, nou, ik kan nu al niet wachten tot het op DVD verschijnt.

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  woensdag 1 januari 2003 @ 16:58:01 #2
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7652195
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 16:57 schreef Stormvogel het volgende:
Genre: Muziek
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  woensdag 1 januari 2003 @ 16:59:28 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7652228
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 16:57 schreef Stormvogel het volgende:

Inhoud: Spetterend

Ja, de eerste rij mag wel een paraplu meenemen.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:00:45 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_7652250
ok
Camera 1... 1!
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:01:20 #5
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7652262
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 16:59 schreef Furby het volgende:

[..]

Ja, de eerste rij mag wel een paraplu meenemen.

Jochem van Gelder zei in Dit Was het Nieuws dat de keyboards niet in het stopcontact zaten, zonder dat de Josti's het doorhadden.
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:05:34 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_7652327
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:01 schreef Stormvogel het volgende:

[..]

Jochem van Gelder zei in Dit Was het Nieuws dat de keyboards niet in het stopcontact zaten, zonder dat de Josti's het doorhadden.

WHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH die is goed!
Camera 1... 1!
pi_7652354
* eGo2k denkt aan Hans Teeuwen

..desu!
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:11:58 #8
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7652415

De Josti band

De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!

www.zwartekat.nl

woensdag 1 januari 2003 @ 17:12:48 #9
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7652426
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:01 schreef Stormvogel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord ja
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:39:43 #10
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7652884
Seborik, als jij het ook geen muziek vindt, moetje het maar even naar TV zwiepen.
pi_7652893
Concerten op tv mogen wat mij betreft altijd in Muziek.
pi_7655595
UP NU!!!!
pi_7655600
Acda en de Munnik!!!
pi_7655629
Weet je ook meteen hoe je een emmer speelt
Schitterend!! haahah
*pakt z'n emmer*
pi_7655662
Hier wordt je best wakker van!
pi_7655685
2 emmertjes water halen hoor ik nu

ben benieuwd bij wie ze de stekker eruit hebben getrokken omdat die t key board onderkwijlt.
is echt zo,
maar leuk voor hun
*afzet meteen*

* blij met 2 gezonde kinderen.*

De Puta Madre
  woensdag 1 januari 2003 @ 20:52:36 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7655706
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:50 schreef Killer_Mom het volgende:
2 emmertjes water halen hoor ik nu

ben benieuwd bij wie ze de stekker eruit hebben getrokken omdat die t key board onderkwijlt.
is echt zo,
maar leuk voor hun
*afzet meteen*

Beetje jammer dat je zegt dat ze niet gezond zijn.

Voor de rest. ik lig dubble!

* blij met 2 gezonde kinderen.*

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_7655749
Je zal maar zoon bobo die een kaartje voor dat feest daar in zijn kerstpakket vond .
JAAAAAAAAH JE MAG OP DE EERSTE RIJ ZITTEN!!!
pi_7655752
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:11 schreef Stormvogel het volgende:
[afbeelding]

De Josti band

De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!

www.zwartekat.nl

(laat de moraalridder-plaatjes maar komen)

.
pi_7655779
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wat bedoel je nu?
jostie band is ok
t is dat ik er niet naar kan kijken
en blij ben dat mijn kinderen gezond zijn
mag t?

en hoe gezond ben jij ?

De Puta Madre
pi_7655789
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:56 schreef Toet het volgende:

[..]

(laat de moraalridder-plaatjes maar komen)

Wat is dat voor een malloot?
Is die stormvogel serieus??
Of is het een quote van die url?

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 01-01-2003 21:01]

pi_7655801
Aan die ene achter de vleugel kun je 't bijna niet zien!
pi_7655816
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:56 schreef blieblie het volgende:
Je zal maar zoon bobo die een kaartje voor dat feest daar in zijn kerstpakket vond .
JAAAAAAAAH JE MAG OP DE EERSTE RIJ ZITTEN!!!
nah, laat die mensen in hun waarde.
en hoop erop dat jouw kinderen gezond zijn
als je t niet wil zien...zappen, ik kan er ook niet tegen
De Puta Madre
pi_7655831
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Aan die ene achter de vleugel kun je 't bijna niet zien!
lig een deuk
De Puta Madre
pi_7655832
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 21:01 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

nah, laat die mensen in hun waarde.
en hoop erop dat jouw kinderen gezond zijn
als je t niet wil zien...zappen, ik kan er ook niet tegen

Ik moet eerst zien of ik kinderen kan krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties