Genre: Muziek
Presentatie: Jochem van Gelder
Kenmerken: Breedbeeld uitzending
Inhoud: Spetterend nieuwjaarsconcert
van de Jostiband vanuit Ahoy' m.m.v. o.a. Acda en de Munnik, Karin Bloemen, Ruth Jacott, Cor Bakker en Frans Bauer
De J stiband in Ahoy, nou, ik kan nu al niet wachten tot het op DVD verschijnt.
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 16:57 schreef Stormvogel het volgende:
Genre: Muziek
quote:Ja, de eerste rij mag wel een paraplu meenemen.
Op woensdag 1 januari 2003 16:57 schreef Stormvogel het volgende:Inhoud: Spetterend
quote:Jochem van Gelder zei in Dit Was het Nieuws dat de keyboards niet in het stopcontact zaten, zonder dat de Josti's het doorhadden.
Op woensdag 1 januari 2003 16:59 schreef Furby het volgende:[..]
Ja, de eerste rij mag wel een paraplu meenemen.
quote:WHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH die is goed!
Op woensdag 1 januari 2003 17:01 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Jochem van Gelder zei in Dit Was het Nieuws dat de keyboards niet in het stopcontact zaten, zonder dat de Josti's het doorhadden.
De Josti band
De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!
quote:Dat heb ik ook gehoord ja
Op woensdag 1 januari 2003 17:01 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Jochem van Gelder zei in Dit Was het Nieuws dat de keyboards niet in het stopcontact zaten, zonder dat de Josti's het doorhadden.
ben benieuwd bij wie ze de stekker eruit hebben getrokken omdat die t key board onderkwijlt.
is echt zo,
maar leuk voor hun
*afzet meteen*
* blij met 2 gezonde kinderen.*
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:50 schreef Killer_Mom het volgende:
2 emmertjes water halen hoor ik nuben benieuwd bij wie ze de stekker eruit hebben getrokken omdat die t key board onderkwijlt.
is echt zo,
maar leuk voor hun
*afzet meteen*Beetje jammer dat je zegt dat ze niet gezond zijn.
Voor de rest. ik lig dubble!
* blij met 2 gezonde kinderen.*
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:11 schreef Stormvogel het volgende:
[afbeelding]De Josti band
De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!
(laat de moraalridder-plaatjes maar komen)
quote:en wat bedoel je nu?
Op woensdag 1 januari 2003 20:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
en hoe gezond ben jij ?
quote:Wat is dat voor een malloot?
Op woensdag 1 januari 2003 20:56 schreef Toet het volgende:[..]
(laat de moraalridder-plaatjes maar komen)
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 01-01-2003 21:01]
quote:nah, laat die mensen in hun waarde.
Op woensdag 1 januari 2003 20:56 schreef blieblie het volgende:
Je zal maar zoon bobo die een kaartje voor dat feest daar in zijn kerstpakket vond.
JAAAAAAAAH JE MAG OP DE EERSTE RIJ ZITTEN!!!
quote:lig een deuk
Op woensdag 1 januari 2003 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Aan die ene achter de vleugel kun je 't bijna niet zien!
quote:Ik moet eerst zien of ik kinderen kan krijgen
Op woensdag 1 januari 2003 21:01 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
nah, laat die mensen in hun waarde.
en hoop erop dat jouw kinderen gezond zijn
als je t niet wil zien...zappen, ik kan er ook niet tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |