abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7648575
Welkom in Nederland

Sinds de opkomst van wijlen Dhr. Fortuyn, en zijn dood uiteraard, is er in dit land een grimmig sfeertje ontstaan. Een sfeer waar een degelijke verdraagzaamheid hebben plaatsgemaakt voor onbegrip en intolerantie, onder het mom van 'Nieuwe politiek'. "De multiculturele samenleving bestaat niet" wordt er ook wel geroepen. Wat ooit "samen" was, is nu "wij & zij" geworden.

En van dat laatste punt maken sommige mensen grove misbruik. Generalisatie en vooroordelen worden niet geschuwd. Zo ook hier, op dit prachtige forum van FOK! Sommige mensen kunnen geen respect opbrengen voor andere mensen. Als je een hoofddoek ophebt, dan ben je bij voorbaat fout. Je wordt geminacht vanwege je kleur, uiterlijk, doordat er een stel het verband legt tussen 'kleur' en 'religie/cultuur'. Terugwijzen naar geschiedenis van ruim 60 jaar geleden geeft je een kleur. Laat staan als je zegt dat "er gediscrimineerd wordt"

Ik heb de afgelopen tijd meegedaan aan het systeem, dit systeem. Reageren op de frontpage, mijn mening verkondigen. Maar het enige wat ik kon verwachten waren de slappe, hypothetische argumenten, ad hominem reacties en vooral vooroordelen. Ik toen maar een tijdje de kat vanuit de boom gaan kijken, en ben vooral op 'Happy News' gaan reageren. Die kat was: kijken hoever mensen willen gaan en hoever mensen konden gaan met hun drogredenen. Dit laatste blijkt dus ontzettend ver bij een aantal. Ik ben toen bij het 'fenomeen' SilverSpirit gekomen. Over zijn 'verhoudingsaffaire' met Yvonne wil ik het niet hebben. Eerder over wat het 'fenomeen' moet voorstellen.

Als je in de reageer/post-geschiedenis bekijkt van het 'fenomeen', dan merk je gauw (of althans, ik) dat dit 'fenomeen' niet vies is van de hierbovengenoemde problemen. En wat ik constateer is dat SilverSpirit maar het al te graag wil hebben over de afkomst van de subjecten en hoe slecht ze wel niet kunnen zijn, samen met al hun andere landgenoten die volstikken in de vooroordelen. Ik vind het niet kunnen en als dit doorgaat ga ik van de personen in kwestie (want het blijft niet alleen bij SilverSpirit) melding doen bij MDI (Meldpunt Discriminatie Internet) wegens discriminatie. En hopelijk ben ik dan niet de enige die dit doet: Het wordt eens hoog tijd dat wij (degenen die het niet met SilverSpirit en consorten eens zijn) ze recht in de ogen kijken en ze met de mogelijke middelen aanpakken. Het wordt tijd dat we iets doen: Ik ga niet aan mijn eigen veroordeling meewerken, door te zitten en toe te kijken hoe alles de andere kant opgaat.

Ik ben het spuugzat en dat heb ik hopelijk hiermee nogmaals onderstreept

-Michel

..desu!
pi_7648601
Veel plezier met je ban

(Ergens ben ik het wel eens met je hoor )

pi_7648656
Ik vind het onzin wat je zegt Ga dan eerst die Marokko forums af struinen en die lui aangeven, doe je ook wat nuttigs
pi_7648659
Ga lekker naar je vriendjes toe die dit geheel o.a mee hebben opgericht.... dat zijn degene die zonodig te 'wij en hun' cultuur moesten invoeren. Dankzij de linkse kliek is het weer duidelijk geworden wat hun bedoeling is.... doe maar lekker aangifte en vergeet niet de defenitie van DISCRIMINATIE (leuk woord weinig inhoud)
Free people own guns! Slaves do not!
pi_7648661
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:30 schreef Vampier het volgende:
Ga lekker naar je vriendjes toe die dit geheel o.a mee hebben opgericht.... dat zijn degene die zonodig te 'wij en hun' cultuur moesten invoeren. Dankzij de linkse kliek is het weer duidelijk geworden wat hun bedoeling is.... doe maar lekker aangifte en vergeet niet de defenitie van DISCRIMINATIE (leuk woord weinig inhoud)
Hier snap ik geen reet van......
Wat bedoel je nou te zeggen??
pi_7648663
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:37 schreef Senja het volgende:

[..]

Hier snap ik geen reet van......
Wat bedoel je nou te zeggen??

Lees tussen de regels door
Free people own guns! Slaves do not!
pi_7648664
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 07:06 schreef eGo2k het volgende:

Thunder announces that the storm is coming
pi_7648665
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:47 schreef Vampier het volgende:

[..]

Lees tussen de regels door

Dan begrijp ik er nog steeds nix van...
Nja, 't zal wel aan mij liggen, ben ook al erg lang wakker......
pi_7648666
Moeilijk topic zo op de vroege ochtend.
Ik begrijp dat het over reacties op de frontpage gaat. En die vind jij niet leuk. Dit is gc, dus dan staat je topic verkeerd.
Over het MDI zijn al veel topics, daarin kun je lezen dat zij kunnen waarschuwen wat ze willen, maar verder geen bevoegdheden hebben.
Als je SilverSpirit wat wilt vertellen, mag je hem/haar mailen.
Dit topic gaat nu op slot, tot de modjes van gc/fa's ofzo wakker zijn. Dit topic lijkt me namelijk bijzonder flamegevoelig door je directe aanval en de eerste reacties beloven niet veel goeds.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Admin woensdag 1 januari 2003 @ 09:18:15 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7648671
"Verhoudingsaffaire met Yvonne"

Euh, ik heb de knul al tijden geleden gebanned.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')