BvD
quote:Effe dit topic: Leuk nieuw virus :-( (win32.yaha) doorneuzen. Staat er wel ergens in, geloof ik..
Op maandag 30 december 2002 17:02 schreef WebForce het volgende:
Mijn zusje heeft een leuke bijlage geopend waardoor alle adressen wegzijn enzo. Nu zit er een virus op de pc, ik weet welke, ik heb op VirusAlert.nl gevonden hoe deze te verwijderen, maar nu wil regedit niet openen. Hij opent wel maar sluit weer direct. Wie weet wat ik moet doen ?BvD
quote:Gelukkig is het niet mijn pc
Op maandag 30 december 2002 17:06 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet, maar tis wel mooi fucked op!
Vader van mijn vriendin belde op dat ze een bijlage (lees; virus) had geopend, ik keek in onze (familie) outlook en ja hoor, hun mailtje (& bijlage) was ook al geopend
quote:Zolang de gemiddelde user nog een 'ik open alles en denk niet na'-mentaliteit heeft zal dit blijven gebeuren. En zolang mensen nog de Outlook-vergiet blijven gebruiken...
Op maandag 30 december 2002 17:07 schreef WebForce het volgende:[..]
Vader van mijn vriendin belde op dat ze een bijlage (lees; virus) had geopend, ik keek in onze (familie) outlook en ja hoor, hun mailtje (& bijlage) was ook al geopend
quote:http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=389
Op maandag 30 december 2002 17:06 schreef Raven het volgende:
Help een virus!!
Maar ik kom niet in mijn regedit... Dat wordt een format ruik ik... . Kan ik weer een tijdje niet op mijn eigen pc (achter netwerk
)
quote:Ik vind het ook zooooooooooooooooooooooooooo dom, een mailtje van een NEDERLANDER met een ENGELSE tekst en zo'n vaag bestand
Op maandag 30 december 2002 17:08 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zolang de gemiddelde user nog een 'ik open alles en denk niet na'-mentaliteit heeft zal dit blijven gebeuren. En zolang mensen nog de Outlook-vergiet blijven gebruiken...
quote:Ik ook, als ik twijfel pleur ik het weg...
Op maandag 30 december 2002 17:11 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
k open gewoon lekker nix
quote:als jij nietwetend ben en je krijg een brief op de mat die geadresseerd is aan jou open je 'm ook. Wie weet is 't mildvuur
Op maandag 30 december 2002 17:12 schreef WebForce het volgende:[..]
Ik vind het ook zooooooooooooooooooooooooooo dom, een mailtje van een NEDERLANDER met een ENGELSE tekst en zo'n vaag bestand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat zegt niks hoor, ik stuur ook wel es vage mails naar lui in de UK voor m'n werk
Op maandag 30 december 2002 17:12 schreef WebForce het volgende:[..]
Ik vind het ook zooooooooooooooooooooooooooo dom, een mailtje van een NEDERLANDER met een ENGELSE tekst en zo'n vaag bestand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Werkt niet...
Op maandag 30 december 2002 17:13 schreef X.T.C het volgende:
regedit.exe renamen naar regedit.com
quote:Sjeck profiel voor e-mail, de rest gaat per SMS
Op maandag 30 december 2002 17:15 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ben je dom ??? hij krijgt nooit brieven
quote:owja, hoe kon ik 't vergeten
Op maandag 30 december 2002 17:15 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ben je dom ??? hij krijgt nooit brieven
quote:Nee, werkt niet. Ook niet met een andere regedit.exe (andere pc
Op maandag 30 december 2002 17:27 schreef Rivoche het volgende:
command.com openen bij uitvoeren
cd windows
rename regedit.exe to regedit.com
en dan
start regedit.com
quote:Works 4 me!
ToolOp de site van anti-virus bedrijf BitDefender kun je een tool downloaden die het virus verwijdert van de besmette computer:
http://www.bitdefender.com/download/AntiYahaa.exe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |